Onko täällä muita, joita ei Kirkan tai ylipäänsä jonkun julkkiksen kuolema oikeastaan kiinnosta.
Siis ettei " kosketa" sisimpää. Toki tulee sellainen, että no voi, mutta ei päivä kuitenkaan mene pilalle. Kun miten voi jonkun ihmisen, jota ei henkilökohtaisesti tunne, kuolema koskettaa kauheasti?
Äitini närkästyi, kun hoki minulle tuota Kirkan kuolemaa ja sanoin " että sellaistahan elämä on, aina joku kuolee, ennemmin tai myöhemmin" . Eihän täällä kukaan voi tuudittautua uskomaan että olisi jotenkin kuolematon??
Kommentit (8)
jota ei todellakaan kosketa jonku tuntemattoman kuolema. ehkä jonkun lapsen kuolema saattaa vähän koskettaakin (jotenki sitä ite aina miettii, että mitä jos ois ollu oma lapsi), mutta ei jonku kirkan tai sirkesalon kuolema juurikaan hetkauta.
Ei edes tuntemattomien lasten kuolema liikuta minua pätkääkään. Ikävää tietysti omaisille.
niin hirveästi liikauta. Toki omaisille raskasta aikaa. Itse menetin isäni hänen ollessaan 56v. Enemmänkin tuossa Kirkan kuolemassa pistää miettimään se, että kaikki voi päättyä niin nopeasti - illalla nukkumaan mennessä ei tiedä, että aamulla ei herääkään. Jotenkin se herätti taas huomaamaan tämän elämän rajallisuuden. Surullista.
sittenhän sitä pitäis surra joka päivä koska aina joku kuolee...
Mutta ei tosiaan tuntemattomien aikuisten kuolema kosketa.
Ihalen sellaisia artisteja, jotka tekevät itse musiikkinsa.
kiinnosta Kirkan kuolema. Se kuolema kun ei tule kierretyksi itsellä eikä kellään julkkiksellakaan.
Enemmän minua järkytti esim. Aki Sirkesalon kuolema. Vaikutti tietysti se, että hänen koko perhe tuhoitui. Kirkan lapset ovat jo aikuisia.