Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini saa minussa aggression pahasti pinnalle. Kun on luonani niin vahtii mitä kaikkea minun pitää tehdä. Mitä tehdä?

Vierailija
17.07.2024 |

Tottakai äiti on minulle tärkeä ihminen ja yritän parhaani. Tuntuu kuitenkin, että jokainen kerta kun olemme yhdessä niin hän saa minussa todella vahvan vihan tunteen pinnalle loppuen lopuksi. 

Taas meni vapaani koko ajan jotain tehdessä. Olivat minun luonani ja jatkuvasti piti siivota, leipoa, tehdä ja hoitaa. Katseli kun imuroi ja käski olla tarkempi, näytti mistä pitää imuroida ja miten. Sitten ennen kun sain yhden homman tehtyä niin kysyi jo, että koska oikein aion tehdä asian x. Ihan jatkuvasti. Itse välillä istui ja katsoi sivusta. Ärähdin muutaman kerran, että haluan välillä vain rentoutuakin. 

Kyllä hänkin puuhasteli mutta oikeasti ei mitään iloa kun täytyy koko ajan suorittaa eikä mikään riitä. Siinä sitten hymyili ivallisesti kun ärähdin tai katsoi kummeksuen. Sitten vain hengitin syvään ja yritin koota itseäni tauoilla ja jatkaa sitten hommia. 

Tämä on joka kerta. Minä teen, kokkaan, leivon, siivoan ja pitää koko ajan keksiä jotain uutta ja luovaa tai siistimpää lopputulosta. En minä ole sellainen ihminen, että kiinnostaa hääräillä jotain. 

En minä hänenkään kotona neuvo tai patistele. Eikä sielläkään ole edes niin siistiä että voisi minulle kuittailla. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat twitch striimin omasta kämpästäsi, tienaat miljoonia sillä että sekopää tulee höröilemään ja muutat sitten jonnekkin kauemmas.

Sanot vanhemmillesi että ootte niin jänniä että kaikkien pitää nähdä, todennäköisesti kiinnostus kusee siihen.

Vierailija
42/44 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin sai taas aikaan minulle yöllä itkua ja ahdistusta. Mietin paljon miksi en vain voi riittää tässä maailmassa. Ap 

Riitäthän sinä, kunhan et kysy väärältä tyypiltä. Käy läpi nuo ongelmasi ja ymmärrä, että se tunne ei tule tästä päivästä. Sinua on rääkätty lapsesta asti. Nyt et enää ole lapsi, eikä sinun pidä antaa rääkätä itseäsi enempää. Älä ota kohteluasi niin henkilökohtaisesti. Ei äitisi olisi sinua sen paremmin kohdellut jos olisit ollut joku muu onneton, joka sattui hänen lapsekseen syntymään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se valta niille äideille tai anopeille tulee siitä heiltä vastaanotetaan rahaa tai eletään vihjailtua perintöä odotellessa. Ts. ei uskalleta laittaa rajoja, ettei rahahana mene kiinni.

Tai sitten menetä lapsenvahtipalvelua.

Vierailija
44/44 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin sai taas aikaan minulle yöllä itkua ja ahdistusta. Mietin paljon miksi en vain voi riittää tässä maailmassa. Ap 

Riitäthän sinä, kunhan et kysy väärältä tyypiltä. Käy läpi nuo ongelmasi ja ymmärrä, että se tunne ei tule tästä päivästä. Sinua on rääkätty lapsesta asti. Nyt et enää ole lapsi, eikä sinun pidä antaa rääkätä itseäsi enempää. Älä ota kohteluasi niin henkilökohtaisesti. Ei äitisi olisi sinua sen paremmin kohdellut jos olisit ollut joku muu onneton, joka sattui hänen lapsekseen syntymään. 

Aion kyllä laittaa rajoja nyt enemmän. Olen opetellut sitä ennenkin ja on ollut rajaton myös muita kohtaan. Hän on välillä mitä ihanin ihminen mutta sitten vain yhtäkkiä muuttui niin pirullisen oloiseksi. Olen ehkä yrittänyt keksiä erilaisia tapoja miten tulisimme toimeen. Tähän on kuulunut myös sopeutuminen ja miellyttäminen. Kuitenkin kun antaa pikkusormen niin hän vaatii enemmän. 

Olen myös itse kironnut ja suuttunut kunnolla mutta se ei oikein auta pitkäksi aikaa. Hän saattaa jopa oikeastaan sitä kautta saada minulle entistä huonomman olon kun katsoo minua niin, että olen liian herkkä tai jotain muuta vastaavaa. 

Niinpä olen siinä tilanteessa, etten tiedä mitä tehdä. Onko sitten ainoa aidosti toimiva vaihtoehto katkaista välit tai ottaa todella paljon etäisyyttä. Huomaan, että minulla menee useampi päivä aika alamaissa äidin kohtaamisen jälkeen. Välillä ei tarvitse olla edes mitään erityistä draamaa ja silti olen poikki. 

Minun pitää itsekseni ihan syvällisesti istua alas ja miettiä millaiset välit haluaisin äitini kanssa olevan ja mitä oikeasti jaksan. Jos ei ole mitään järkevää vaihtoehtoa että edes jotenkin saisin välimme toimimaan niin sitten täytyy tehdä radikaalimpia ratkaisuja. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä