verkkokauppa comin tulosvaroitus
Tulee hyytävä syksy ja talvi talouteen. Ei paljoa auta vaikka 12kk euribor laskisi 2.7 prosenttiin ja bensan hinta menisi 1.6e tasolle
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkiksestä olen tilannut elektroniikan jo varmaan 20 vuotta. Harmi kun syöksykierre vain jatkuu.
Aina kun olen ostamassa jotain kodinkoneita tai elektroniikkaa tarkistan ensimmäiseksi verkkiksen hinnan koska se on ollut pian 10v ajan kallein paikka Suomessa.
Tästä vertailuhinnasta on sitten helppo lähteä etsimään niitä edullisempia paikkoja joista oikeasti ostankin jotain.
Uskomatonta miten pitkään verkkis pystyi ratsastamaan halvan paikan maineella mutta suomilammas tietty ostaa hamaan tappiin kun kerran sai nokian kännykän halvalla 15v sitten.
Mistä muka saa halvemmalla kuin verkkiksestä? Kaikki gigantti power verkkis on samat hinnat.
Ulkomailta saisi hieman halvemmalta joo mutta sitten on hirveetä sähläämistä takuun kanssa.
No onhan se nyt aika kallis kauppa. Voisivat laskea hintoja.
Kiitos verkkokauppa. Jos ei muualla ollut, sieltä löytyi jotain. Vaikka kuulokkeet tai johto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ostaa kiina verkkokaupasta vaikka olisi varaa ostaa mistä tahansa muualta. Tosin kiinalaiset on tulleet rytinällä koska niitten oma kotimainen kulutus on vähentymässä
Markkinataloudessa ostetaan sama tuote sieltä, missä se on halvinta. Halvalla ostajille jää se loppu raha muuhun käyttöön.
Markkinataloudessa ostetaan tuote sieltä, mistä halutaan.
Itse ostan käytännössä kaiken tietotekniikan Verkkokaupasta ja aika paljon muutakin kestokulutustavaraa. Kilpailuahan on myös paljon. Tuleeko maailmanloppu jos ei osteta uutta taulutelkkaria puolen vuoden välein?
Vierailija kirjoitti:
Kansa ostaa kiinalaisista verkkokaupoista, kirpputoreilta ja kirppis ryhmistä sekä hakee ilmaiseksi roskalava ryhmistä. Autot haetaam ruotsista ja saksasta käytettyinä
Eivät osta enää kirppiksiltäkään.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt aika kallis kauppa. Voisivat laskea hintoja.
Eipä noissa tuotteissa suuria hintaeroja ole. Vk, Gigantti, Power. Alennukset ja outlet kannattaa tarkistaa kaikista.
Olen ostanut vuosien varrella Verkkokaupasta kaikenlaista ja kehunut täälläkin kuinka palvelu pelaa, nopea toimitus ja ystävällinen asiakaspalvelu. Hiljattain kyselin jotain asiakaspalvelusta, henkilöä ei voinut vähempää kiinnostaa eikä tehnyt asialle mitään. Sen jälkeen en ole ostanut Verkkokaupasta enää mitään. Löysin saman tuotteen Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmset ajoittavat elektroniikan oston uuden liikkeen avajaistarjouksiin tai sitten jonkun liikkeen loppuunmyyntiin.
Verkkiksen loppuunmyyntejä odotellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkiksestä olen tilannut elektroniikan jo varmaan 20 vuotta. Harmi kun syöksykierre vain jatkuu.
Aina kun olen ostamassa jotain kodinkoneita tai elektroniikkaa tarkistan ensimmäiseksi verkkiksen hinnan koska se on ollut pian 10v ajan kallein paikka Suomessa.
Tästä vertailuhinnasta on sitten helppo lähteä etsimään niitä edullisempia paikkoja joista oikeasti ostankin jotain.
Uskomatonta miten pitkään verkkis pystyi ratsastamaan halvan paikan maineella mutta suomilammas tietty ostaa hamaan tappiin kun kerran sai nokian kännykän halvalla 15v sitten.
Mistä muka saa halvemmalla kuin verkkiksestä? Kaikki gigantti power verkkis on samat hinnat.
Ulkomailta saisi hieman halvemmalta joo mutta sitten on hirveetä sähläämistä takuun kanssa.
Aika harvoin edes saa halvemmalla mistään EU-alueelta. Ja muualta saat sitten maksaa tullimaksut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän kaikki halpakaupat tekee. Luovat alussa hyvillä tarjouksilla halvan maineen ja heti kohta myyvät kalliimmalla kuin kilpailijat. Tai kuten Tokmanni tekee että jotain kakkoslaatuista myyvät jatkuvasti alella ja tarjouksilla mutta suurimman osan saa edullisemmin muualta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut vuosien varrella Verkkokaupasta kaikenlaista ja kehunut täälläkin kuinka palvelu pelaa, nopea toimitus ja ystävällinen asiakaspalvelu. Hiljattain kyselin jotain asiakaspalvelusta, henkilöä ei voinut vähempää kiinnostaa eikä tehnyt asialle mitään. Sen jälkeen en ole ostanut Verkkokaupasta enää mitään. Löysin saman tuotteen Prismasta.
Sydämellinen asiakaspalvelu ei koskaan ole ollut Verkkiksen vahvuus. Aika leipääntyneitä jonneja ovat. Toki hyvääkin palvelua olen saanut musiikkipuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmset ajoittavat elektroniikan oston uuden liikkeen avajaistarjouksiin tai sitten jonkun liikkeen loppuunmyyntiin.
Verkkiksen loppuunmyyntejä odotellen.
Siellä on varmaan kolmen vuorokauden jono...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansa ostaa kiinalaisista verkkokaupoista, kirpputoreilta ja kirppis ryhmistä sekä hakee ilmaiseksi roskalava ryhmistä. Autot haetaam ruotsista ja saksasta käytettyinä
Jonkin ajan päästä hiljenee kirppikset ja roskalavat koska jos ei osteta uutta ei tule käytettyä myyntiin. Haetaanko kaikki ulkomailta käytettynä? Suomesta tulee taloudellisesti Kuuba
Hyväkin vaan rysäyttää koko roska kerralla kunnolla, niin alkaa ne ahneet kauppiaatkin pudottelemaan hintoja kun tajuaa, että tavara ei käy kaupaksi
Vierailija kirjoitti:
Taitaa konkurssi koputella
Tulosvaroituksesta konkurssiin on kyllä matkaa aika paljon.
"Verkkokauppa.com odottaa liikevaihdon ja vertailukelpoisen liiketuloksen jäävän pienemmäksi kuin viime vuonna, ellei markkinassa tapahdu loppuvuodesta käännettä parempaan."
Eli pysyttelee kyllä plussan puolella mutta heikompi tulos kuin viime vuonna.