Puolen vuoden päästä tulee kutsu ristiäisiin
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan. Olisi vain hyvä, että ihmiset boikotoisivat niitä pakkoliittäjäisiä.
Mies haluaa kuitenkin mennä ja hän ei koskaan mene lapsen kanssa kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan. Olisi vain hyvä, että ihmiset boikotoisivat niitä pakkoliittäjäisiä.
No sitten sä jäät lapsen kanssa kotiin ja mies menee. Tai sitten aikuistut, ja menette koko perhe.
Tai miehesi aikuistuu ja menee itse joko yksin tai oman lapsen kanssa.
En minäkään menisi. Näillä juhlilla vaan rahastetaan ja pitäisi vähintään 100e maksaa kahvikupista ja kakkupalasta kun ei ole varaa edes 109e festarilippuunkaan.
Pakolliset elämisen kustannukset nopeasti nouseet ihan sikamaisesti eikä enää ole satasia heittää tuosta noin vaan sinne tänne.
Minua ei ole koskaan kutsuttu ristiäisiin, kummiksi pyytämisestä puhumattakaan. Nämä olisivat minulle hyvin mieleisiä asioita. Olen nyt jo yli-ikäinen siihen, että kukaan edes harkitsisi kummiksi - muuten olen vain ollut vääränlainen ihminen päästäkseni perheellisten elämään mukaan.
Eihän lahjaksi ole pakko hankkia mitään kallista 🙄 Se että kutsuttulla ei ole samanlaisia arvoja kuin kutsujalla ei silti oikeuta arvostelemaan sitä että muille ristiäiset on tärkeä asia. Kohtelias voi olla silti.
Miksi mies ei mene oman lapsensa kanssa kahdestaan sukujuhliin?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Haluaa aina raahata minut mukana vaikka tietää ettei minusta pidetä.
tuohon aikaan korona taas varmaan yleistä. minulla on kuva positiivisestä testistä olen sen jo kaksi kertaa lähettänyt ja pahoitellut kun niin mielelläni olisin tullut. hyvä tekosyy kun pirkko pentin ristiäiset eikä hankalan narsisti serkun hautajaiset todellakaan kiinnostaneet. EVVK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menköön sitten yksin !
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei halua mennä ?
Siksi kun minusta ei pidetä. Joka ainoissa juhlissa on huomauteltu painosta, tyhmyydestä, aina kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään menisi. Näillä juhlilla vaan rahastetaan ja pitäisi vähintään 100e maksaa kahvikupista ja kakkupalasta kun ei ole varaa edes 109e festarilippuunkaan.
Pakolliset elämisen kustannukset nopeasti nouseet ihan sikamaisesti eikä enää ole satasia heittää tuosta noin vaan sinne tänne.
Ai onko teillä päin ristiäisiin pääsymaksu?
On osunut kohdalleni kun lapsella on kummi kummankin vanhemman suvusta, niin onkin alkanut kilpailu lahjojen hinnakkuudesta. Aika pian irtisanouduin tästä ! Lapsi meni pesu eden mukana, lahjominen oli tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi sinun onkin hyvä mennä .
Mitä väliä mitä MUUT antaa lahjaksi? Ajatus on tärkein. Ja AP, aikuistu, on väärin toki sanoa ääneen mitä sinusta ajatellaan mutta annat muiden mielipiteiden vaikuttaa elämääsi ? Mitä sitten jos olet lihava ja jonkun mielestä tyhmä ? Et ole silti mikään murhaaja ja varmasti lapsellesi hyvä äiti jne. Älä anna muiden määrittää sitä miten elät sun omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei halua mennä ?
Siksi kun minusta ei pidetä. Joka ainoissa juhlissa on huomauteltu painosta, tyhmyydestä, aina kaikesta.
Ehkä sitten kieltäydytte koko perhe myös jatkossa, hyvin huonoa käytöstä tuo huomauttelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi sinun onkin hyvä mennä .
Miksi?