Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun sissien viikonloppu, la-su

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottelin aikasempaan, kun en tätä huomannut!!

Vierailija
2/12 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Voisin kai vihdoinkin antaa itselleni luvan liittyä joukkoon.

Hieman ailahtelevasti palstailen yleensä ja olen niin odottanut että saan liityä tänne o- puolelle että ihan heti ei voinut itselleen antaa lupaa... Itserääkkäys kunniaan!

Nyt kuitenkin on tosiasia että inseminaation tuloksena myös meidän perheessä on tapahtunut " ihme" jos se vain jaksaa pysyä matkassa... Tiistaina ultra todisti " juustonaksun" olemassaolon ja pikkuisen sydämmen tiukan rytmin!

Eli ensimmäistä odotellaan rv 8+3 menossa ja takana yksi km(7+4) kaksi vuotta sitten. Minä olen32v ja mies 37v, naimisissa olemme ja hänellä on edellisestä liitosta kolme tyttöä. Minä ihan ensimmäistä taistelen eteenpäin. LA: 11.9 ja synnäri LKS. Onko täällä muita palstailijoita pohjoisesta päin?

Anteeksi että en kommentoi muiden kirjoituksia, mutta kunhan opin ensin hieman tuntemaan niin eiköhän sitä tekstiä tule.

Mielenkiintoinen (minusta!) juttu vielä omasta navasta, kävin neuvolassa ja koska kävin eka ultran keskussaiaalassa ja se oli tavallaan osa heidän " hoitoaan" , neuvolan täti ilmoitti että menen uuteen alkuraskauden ultraan kahden viikon kuluttua. Tämä koska keskussairaala on antanut ohjeet että heidän tekemänsä tutkimuset yms. eivät saa olla pois persuterveydenhuollon rutiineista!!! No MINULLAHAN ei ole mitään sitä vastaan että saan uuden ultran ja tarkistaa että juustonaksu jaksaa edelleen olla matkassa!! ;)

Hymyilyttää koko ajan.. Alkaa jo nolottaa julkisilla paikoilla, ku naama on virneessä kun idiootilla.

Pandora+ juustonaksu 8+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräilin äsken ihanan etovan oloni keralla ja kattelin peiton alta kuinka aurinko paisteli huureteisiin koivuihin :o) yön olin töissä ja tässä haukottelen, yritän saada puuron syödyksi yms. Käytiin ultrassa yksityisellä torstaina ja siellä " sahara" kelluteli ja sydä sykki. Työnimi " sahara" koska sai alkunsa afrikan matkalla ;o) oman valkoisen miehen kera, pikku tarkennukseksi....

Viikkoja meillä 7 + jotain, LA ultran mukaan 20.9. Paljon on matkaa jäljellä ennen sitä, mutta toiveikkasti eteenpäin!

Vierailija
4/12 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttis: meilläkin työnimi Pamsu tulee Panamasta jossa meidän vauvamme sai alkunsa. Oltiin nimittäin siellä joulu ja uusi vuosi, ihana matka. Oletko muuten kuullut että lämpimässä tehdään tyttöjä? Saas nähdä pitääkö paikkaansa meidan kummankaan kohdalla :)

Täälläkin on aivan ihana ilma, tein tossa äsken pizzalle pohjan ja nyt odotan että se kohoaa. On sitten valmis ku mies tulee töistä, niin päästää syömään ja reippailemaan ulos. Tosin mun on pakko tässä välissä taas haukata jotain ku alkaa taas tuo posliini kutsua, en ymmärrä miten jokin niin pieni voi saada aikaan tälläisen olon.

Mulla on neuvola maanantaina ja toivon kovasti että neuvolantäti olisi kovin mukava, koska silloin sitä menee aina innoissaan neuvolaan :) Jos siellä onkin joku elämään kyllästynyt ihminen, joka ei jaksa enää innostua vauvoista ja raskaana olevista, niin apua!

Mutta ihanaa viikonloppua teille kaikille! Palaillaan taas kun on enemmän aikaa!

pirpsu & Pamsu rv 7+1

Vierailija
5/12 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirpsu:

Tonttis: meilläkin työnimi Pamsu tulee Panamasta jossa meidän vauvamme sai alkunsa. Oltiin nimittäin siellä joulu ja uusi vuosi, ihana matka. Oletko muuten kuullut että lämpimässä tehdään tyttöjä? Saas nähdä pitääkö paikkaansa meidan kummankaan kohdalla :)

Toi oli hyvä! En oo ennen kuullu, innolla odottelemme pitääkö paikkansa :oD

Täälläkin on aivan ihana ilma, tein tossa äsken pizzalle pohjan ja nyt odotan että se kohoaa. On sitten valmis ku mies tulee töistä, niin päästää syömään ja reippailemaan ulos. Tosin mun on pakko tässä välissä taas haukata jotain ku alkaa taas tuo posliini kutsua, en ymmärrä miten jokin niin pieni voi saada aikaan tälläisen olon.

Hatunnosto sille että pystyt ruokaa laittamaan, etoo ajatuskin ja parhaani mukaan yritän välttää, erityisesti " haisevia kokattavia"

Mulla on neuvola maanantaina ja toivon kovasti että neuvolantäti olisi kovin mukava, koska silloin sitä menee aina innoissaan neuvolaan :) Jos siellä onkin joku elämään kyllästynyt ihminen, joka ei jaksa enää innostua vauvoista ja raskaana olevista, niin apua!

Mulla eka neuvola myös maanantaina!

Mutta ihanaa viikonloppua teille kaikille! Palaillaan taas kun on enemmän aikaa!

pirpsu & Pamsu rv 7+1

Ja viikotkin meillä likimain samat....

Vierailija
6/12 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaina oli ensimmäinen neuvola, onneksi tuntui olemaan mukava täti, on meinaa vaihtunu sitten viime kerran. Vähän on kaksijakoinen olo, olen 9+3 jos lasketaan menkoista, ja neuvolan täti sanoi että noin merkitään, mutta ultrassa sanottiin että oisin tavallaan nyt 8+3...no, elossa pitäis kaverin olla ja oksennusta riittää, alkoi vasta pari päivää sitten. Kivoja ulkoiluilmoja ollu, onneksi. Ja nyt muksun kanssa saunomaan!

maitohamsteri 9+3/8+3

Vierailija
7/12 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevan lapsen tuleva kummisetä vei meidät tänään syömään ja tässä me nyt kolmisin istutaan huumaa katsomassa,mun tyttäret on isänsä luona viikonlopun.

Huomenna sitten miheni kanssa ruotsin risteilylle,eli ihanaa laatuaikaa tiedossa.

Olo on ihan ok,no okei ei koskaan ihan täysin(tissit kipeet ja päänsärkyä joka kohta iskee koko voimallaan)mut tällaista tää on,

Ihanaa kuitenkin odottaa vauvaa:)

Mukavaa viikonloppua kaikille:)

RV 9 ja 2 päivää.

Vierailija
8/12 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ollut taukoa kirjoittelussa!

Pahaolon takia viikot on yhtä ' selviytymistä' eteenpäin ja näin viikonloppuna kun saa mieheltä enemmän apua niin jaksan jopa tulla lukemaan pinoa.

Minäkin varasin vihdoin ekan neuvolan, joka on ensi keskiviikkona. Terveydenhoitaja sanoi, että ekalla kerralla menee noin tunti... ihmettelin vaan oliko sitä asiaa tosiaan niin paljon :) Odotan siis kolmatta ja vaikka kuopus vasta 1v 2kk niin nopeasti ne asiat unohtuu...

Olo on edelleen aivan kamala :( 24h etova olo ja oksennuskin tulee lähes päivittäin. Tätä on jatkunut nyt 4vkoa 2pvää... eikä helpotusta näy! yritän (huonolla menestyksellä) tsempata itseäni, että pahaolo kertoo, että vauva masussa voi hyvin, mutta ei sekään kokoajan auta!

Sori tälläinen valitusviesti... odotan vaan, että pääsisin iloitsemaan ja nauttimaan tästä raskaudesta ja tulevasta babystä, nyt olo vaan niin alavireinen.

liina 9+3

Vierailija
9/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli eilen kaverinsa kanssa tuulettumassa ja oli pakko nousta aikaisin ylös.. makuuhuoneessamme haisee meinaa niin pahalle että meinaa oksennut lentää multa :)

perjantai ja eilinen oli hirveitä päiviä... voimakkaita menkkamaisia kipuja, vatsa kuin rantapallo ( turvoksissa), kädet ja jalat turvoksissa, väsytti aivan järkyttävästi, rinnat kipeät ja särki paljon, huono olo myös vaivasi vähän väliä. illalla oli lähellä etten käynyt pöntöllä

no kyllä tämä tästä..

nyt täytyy lähteä tekemään palapelejä ja leikkimään kassa tätiä esikoisen kanssa :D

Vierailija
10/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa koneelle pääsen.

Ensinnäkin suuret onnittelut Tuutupii! Hienoa että kaikki on kunnossa :) Sekä tietysti muille jotka ultrassa käyneet ja siellä kaikki kunnossa. Itsellä on vasta ensi torstaina ultra, toivotaan että kaikki kunnossa =)

Pahoittelut myös heille, joita keskenmeno kohdannut.. Todella ikävää :(

Me olemme nyt Pohjoisen mummolassa, tulimme pe iltana. Olihan siinä ajomatkaa, yli 700km, onneksi ei kuitenkaan sitä yhtenä päivänä ajettu. Olimme yötä Leppävirralla. Vähän oli haastava keli, kun lunta satoi ja lumi pöllysi. Hyvin kuitenki kaikki meni kun oli malttia :)

Olo ihan hyvä, eilen meinasi matkan jälkeen väsyttää todella paljon!! Hieman on etovaa oloa, mutta ei kuitenkaan vielä mitään pahaa..

Iltaisin maha jonkon verran turvoksissa, kuitenkin omat housut vielä jalkaan mahtuu ;)

Täällä riittää vilinää kun on omat lapset 3v 4kk, 1v. 5kk ja siskon tytöt 5v ja 2v. 4kk!! =)

Jepulis, tulipa omaa napaa, mutta nyt pitää lähteä vettä hakemaan alkaa muuten heikottamaan..

Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille =))

outs@ ja rv 6+7

Vierailija
11/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta vaan tulee - edelleen.

Multa tuntuu tuo pahoinvointi hävinneen jonnekkin mysteerisesti :O Kolme päivää ollut täysin normaali olotila sen suhteen. Uskoisko kuitenkaan vielä, että siihen jäi.. Ehkä alkaa taas kun väsymyskin kovenee arkipäivinä. Kiva kuitenkin kun nyt on näin :D

Ihan kiitettävästi ollaan saatu miehen kanssa siivottua ja nyt mies lähti hakemaan meille pitsaa :) Voidaan palkita itsemme tän urakoinnin jälkeen, heh.

Vielä pitäis raahata varastoon paljon laatikoita ja pussukoita. Meinasin laittaa tallessa olevat vauvantavaratkin vielä varastoon. Turhaan vievät tilaa meidän vaatehuoneessa.

No nyt saapu pitsat!

Vierailija
12/12 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huomenna uus pino pystyyn ja kaikki tohinalla mukaan jutustelee uuteen viikkoon - eiks niin!! :D

Yhen kysymyksen voisin heittää ilmaan (kun tuli mieleen)..

Np-ultra (minun tapauksessa veri-seulonta) lähenee tai ainakin pitäs pikku hiljaa tehdä päätöksiä osallistuuko vai ei! Joko muut on miettineet haluaako mukaan?

Meillä kun on uutena tämä seulonta, joka tehdään rv 15 - jonka mukaan pääsee sitten jatkotutkimuksiin jos aihetta (lapsivesipunktio tj.). Np-ultraa ei siis tarjota alle 30 vuotiaille.

Aluks olin ehottomasti sitä mieltä että haluan osallistua - mutta nyt kun päätettiin miehen kanssa mennä myös rakenneultraukseen 4D:n ja siinäkin vois selvitä ilmeisestikin joitakin vammoja. Näin oon ymmärtänyt, en tiedä varmaksi. Eppuliiniko se työskentelee paikassa jossa tehdään 4D ultrauksia?! Mahtaisitko tietää pystytäänkö siellä selvittämään jotain ja mitä kenties? Sekavasti selitetty.. Seulonnassa

on se haittapuoli etten luultavasti kykenis enää jatkotutkimuksiin esim. lapsivesipunktioon..!

Tälläisiä keveitä mietteitä yön lähetessä ;)

dumle rv 9+2