Miehellä pieni penis, salaanko ison dildoni?
Nykyisellä seurustelukumppanillani on keskimääräistä pienempi penis. Mitannut en ole, mutta vertailukohtia on kertynyt sen verran, että osaan käsituntumalta arvioida että vähän pieni ja suihinotossa ei yökkäytä, muttei mikään mikrokokoinen. Itse naisena omistan mielestäni täydellisen kokoisen keskimääräistä penistä isomman paksuhkon muttei liian pitkän dildon (paksuus 14 cm, pituus 18 cm). Kokoero kyseisen miehen peniksen ja dildoni välillä on huomattava.
Kannattaako minun salata omistamani dildo tai ainakin sen koko hamaan tappiin asti, jotten satuta miehen itsetuntoa? Kuinka (pieni-/pienehkömunaisena) miehenä suhtautuisit, jos naisellasi olisi iso dildo?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi sulle ap ehdotus, joka olisi win-win teille molemmille.
Dildo vakoon ja mies kakkoseen. Annat miehelle palkinnon siitä, että antaa sun nauttia siitä isosta dildostasi. Samalla mieskin saisi "parempaa".
Uskallatko ottaa kopin vinkistäni vai ajatteletko vai itsekkäästi itseäsi?
Valtaosa tapaamistani miehistä pitää ykköstä parempana kuin kakkosta. Toki on joitain poikkeuksia, jotka ovat anaalin perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dildo vakoon ja mies kakkoseen. Annat miehelle palkinnon siitä, että antaa sun nauttia siitä isosta dildostasi. Samalla mieskin saisi "parempaa".
Valtaosa tapaamistani miehistä pitää ykköstä parempana kuin kakkosta. Toki on joitain poikkeuksia, jotka ovat anaalin perään.
Jos olet ap, niin et vastannut itse kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies nauttii enemmän ykkösestä, niin ei kakkosen saaminen ole hänelle "palkinto". Mutta muutoin ideasi hyvä, isoa dildoa ykköseen ja kohtuullisemman kokoista penistä samaan aikaan kakkoseen, varmasti kivaa jos molemmat siitä tykkäisivät, kokeilisin mielelläni. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies nauttii enemmän ykkösestä, niin ei kakkosen saaminen ole hänelle "palkinto". Mutta muutoin ideasi hyvä, isoa dildoa ykköseen ja kohtuullisemman kokoista penistä samaan aikaan kakkoseen, varmasti kivaa jos molemmat siitä tykkäisivät, kokeilisin miele
Onkohan miehesi ihan varma seksuaalisuudestaan, jos kakkonen ei sille kelpaa?
Homot joo panee miehiä perseeseen.
Hetero miehet puolestaan panee naisia perseeseen, koska ne tuntee oman seksuaalisuutensa eivätkä pelkää muuttuvansa homoiksi.
Piilohomot ei sitten pane ketään perseeseen, koska ovat epävarmoja seksuaalisuudestaan ja pelkäävät muuttuvansa oikeiksi homoiksi.
Nyt on ap vaaran merkit ilmassa! Ja tämä ei ole vitsi. Viritäppä homotutkasi nyt oikealle taajuudelle.
ps. se dildo voisi kelvata teille molemmille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies nauttii enemmän ykkösestä, niin ei kakkosen saaminen ole hänelle "palkinto". Mutta muutoin ideasi hyvä, isoa dildoa ykköseen ja kohtuullisemman kokoista penistä samaan aikaan kakkoseen, varmasti kivaa
Olen tavannut useammankin miehen, jotka ovat kyllä panneet kakkoseenkin, mutta kertovat pitävänsä ykkösen tuntumasta vain enemmän. Jos kakkosen osaa rentouttaa (jottei sinne paneminen satu), on kakkonen löysempi kuin ykkönen. Joten luonnollisesti tiukka ykkönen houkuttaa miehiä enemmän kuin löysä kakkonen. Tällä ei ole mitään tekemistä homofobian tms kanssa, vaan ykkönen nyt vaan on useimmista parempi. Siinä ei ole mitään väärää kuten ei myöskään siinä, että joidenkin harvojen miesten mielestä kakkonen on parempi.
P.s.:ään viitaten... haaveilen löytäväni miehen, kenelle saisin laittaa muutakin kuin sormeni kakkoseen. Mutta tässä mennään ohi alkuperäisestä aiheesta. :D
Itselläni on keskivertoa pidempi ja paksumpi. Se kalpenee kuitenkin pikkupippeliksi vaimon mahtisauvan vieressä. En minua haittaa, että vaimo nauttii myös todella isosta.
Minulla on erektiossa 13,5 cm pitkä kalu. Kerran tulin kotiin ja makuuhuoneesta kuului huutoa ja voihkimista. Vaimoni tyydytti itseään 30cm pitkällä mustalla dildolla ja oli ihan muissa maailmoissa ja ei nähnyt minua. Laukesi se jätti dildo sisällä, ei saa koskaan kun panen häntä. En kestänyt tätä ja otin eron.
Voithan näyttää sitä dildoa hänelle ja hienosti ehdottaa jos hän käyttäisi sitä välillä sinuun. Kerrot tahtovasi pitkästä aikaa tuntea kun jokin liikkuu sisällä. Ihan niinkuin exäkin tuntui.
Eihän sitä suhtautumista toisen puolesta voi tietää ja riippuu varmaan paljon siitäkin, miten iso kompleksi herralla itsellään on molonsa suhteen.
Minusta olisi mukava ottaa joku sellainen reilumman kokoinen taikasauva mukaan seksileikkiin, kun ei tuolle omalla vehkeellä mihinkään perukoille asti yletä tonkimaan.
Mahtavaa kun myönnät että löysä,nyt voit nauttia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sun kannattaa etsiä itsellesi sopivampi kumppani, jos tämä nyt on jokin kynnyskysymys. Minä en henk. koht. saa mitään pienirintaisista naisista. Siksi en olekaan sellaisen kanssa.
Jos minulle kaikinpuolin täydellinen mies olisi olemassa ja saatavilla, totta kai ottaisin hänet. Mutta olen realisti ja ymmärrän ettei kaikkea voi saada. Tämän kumppanin peniksen koko ei ole minulle este, jos muuten natsaa hyvin. Mutten myöskään halua aiheuttaa ongelmia mahdollisesti pahoittamalla kenenkään mieltä, kun olen ymmärtänyt että monelle miehelle oman peniksen koko saattaa olla herkkä asia.
Aikoinaan veljen gf oli jättidildo. Sovittelin sitä oman gf niin ei ees terska mennyt siitä sisään. Värkkejä on erikokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sun kannattaa etsiä itsellesi sopivampi kumppani, jos tämä nyt on jokin kynnyskysymys. Minä en henk. koht. saa mitään pienirintaisista naisista. Siksi en olekaan sellaisen kanssa.
Jos minulle kaikinpuolin täydellinen mies olisi olemassa ja saatavilla, totta kai ottaisin hänet. Mutta olen realisti ja ymmärrän ettei kaikkea voi saada. Tämän kumppanin peniksen koko ei ole minulle este, jos muuten natsaa hyvin. Mutten myöskään halua aiheuttaa ongelmia mahdollisesti pahoittamalla kenenkään mieltä, kun olen ymmärtänyt että monelle miehelle oman peniksen koko saattaa olla herkkä asia.
Aikoinaan veljen gf oli jättidildo. Sovittelin sitä oman gf niin ei ees terska mennyt siitä sisään. Värkkejä on erikokoisia.
Kuvailemani dildo ei suinkaan ollut jättikokoinen, vaan hieman keskimääräistä penistä isompi (pituus 18 cm, ympärys 14 cm). Siihen meneekö dildo sisään vaikuttaa myös kiihottumisen tila ja liukkaus (dildo vaatii enemmän liukkautta kuin aito penis). Kiihottuneena mahtuu sisään paljon isompi kuin kiihottumattomana.
Peniksiä on eri kokoisia ja toki myös vaginoita. Peniksissä kokovaihtelu suurempaa kuin vaginoissa. Tuntuu että tuo "värkkisheimaus" juontuu juurikin siitä epävarmuudesta, jonka peniksen koko ja se ettei siihen pysty vaikuttamaan, aiheuttaa joissain miehissä (naiset sentään pystyvät vaikuttamaan värkkinsä tuntumaan lantionpohjalihaksia käyttämällä ja niitä harjoittamalla). Siksipä en uutta seurustelukumppaniani halua loukata, koska nautin seksistä hänen kanssaan, vaikka hänellä vähän pieni onkin. Etukäteen en toki voi tietää kuinka hän isohkoon dildooni suhtautuisi.
Olin joskus samankaltaisessa tilanteessa. Pidin tekopeniksen piilossa, kun jo muutenkin meni puolet ajasta vakuutteluun, että riittävän kokoinen on miehen penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailema
Kuinka monen vaginan kokemuksella väität, että hajonta niiden koossa olisi pienempää kun kulleissa?
Vierailija kirjoitti:
Eli sen sijaan että käyttäisi dildoa, pitäisi vaihtaa koko mies?
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus samankaltaisessa tilanteessa. Pidin tekopeniksen piilossa, kun jo muutenkin meni puolet ajasta vakuutteluun, että riittävän kokoinen on miehen penis.
Pidit piilossa entäs nyt voitko pitää esillä ja käyttää kun haluttava.
Huomasin ja ilahduin kun itsellä ainakin aloittajalle aikas täydellinen koko 😀 Päältä mitattuna pituus 19cm paksuus 14cm (4,5cm halkaisija) 🙏
Vaimo meillä tuntuu todella tykkäävän mut monesti miettii et mitä vois jollekkin salarakkaalle vaikka tuottaa mun isommalla koolla.. 🤔
Jätä ap miehesi ja ota mies jolla iso kalu. Itse jätin naiseni, jolla oli pienet rinnat, latta pylly ja löysä pillu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on erektiossa 13,5 cm pitkä kalu. Kerran tulin kotiin ja makuuhuoneesta kuului huutoa ja voihkimista. Vaimoni tyydytti itseään 30cm pitkällä mustalla dildolla ja oli ihan muissa maailmoissa ja ei nähnyt minua. Laukesi se jätti dildo sisällä, ei saa koskaan kun panen häntä. En kestänyt tätä ja otin eron.
Mulla on samankokoinen kulli mutta kyllä vaimo saa orkun kun pannaan. Vaikka käyttää isoa mustaa dildoa välillä. On kyllä kiihottavaa nähdä kun iso musta menee tiukkaan pilluun.