Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä pieni penis, salaanko ison dildoni?

Vierailija
17.07.2024 |

Nykyisellä seurustelukumppanillani on keskimääräistä pienempi penis. Mitannut en ole, mutta vertailukohtia on kertynyt sen verran, että osaan käsituntumalta arvioida että vähän pieni ja suihinotossa ei yökkäytä, muttei mikään mikrokokoinen. Itse naisena omistan mielestäni täydellisen kokoisen keskimääräistä penistä isomman paksuhkon muttei liian pitkän dildon (paksuus 14 cm, pituus 18 cm). Kokoero kyseisen miehen peniksen ja dildoni välillä on huomattava.

Kannattaako minun salata omistamani dildo tai ainakin sen koko hamaan tappiin asti, jotten satuta miehen itsetuntoa? Kuinka (pieni-/pienehkömunaisena) miehenä suhtautuisit, jos naisellasi olisi iso dildo?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko myös hiukan pillusi tilavuudesta?

Meneekö kaksi sormea sen sisään ilman vastusta?

Mutta suhteessa ei kannata puhua asioista ja tehdä vaan tehdä ne salaa. Eikös vaan?

Vierailija
2/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputonta peniksen kokotrollausta. 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sun kannattaa etsiä itsellesi sopivampi kumppani, jos tämä nyt on jokin kynnyskysymys. Minä en henk. koht. saa mitään pienirintaisista naisista. Siksi en olekaan sellaisen kanssa.

Vierailija
4/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea vaan ap samantien pettämään kumppaniasi, sun kirjoitustyylistä tunnistaa jo minkälainen nainen olet!

Vierailija
5/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsetunto ei kestä seksilelua, ei se kestä paljon muutakaan! Eli kannattaa kertoa ja opettaa kaveri käyttämään sitä! Luultavasti innostuu asiasta.

Vierailija
6/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä piilossa vain. Ei siinä mitään menetä.

Vierailija
7/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse innostuin kun näin nykyisen naisystävän tosi ison tekopeniksen.

Vierailija
8/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota dildosi rohkeasti esille vain. Todennäköisesti hän tykkää siitä että sinulla on iso dildo.

Vierailija
9/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita dildo vyöhön ja pane sitä ukkoa.

Vierailija
10/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kiihottuisin vain, jos saisin tietää että vaimolla on isompi dildo.

Vierailija
11/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän on nopeasti laukeava , kannattaa näyttää hänelle se dildo. 

hän saattaa innostua auttamaan sillä sinut  orgasmiin 

Vierailija
12/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja hanki kunnon mies. 

Vierailija
13/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi upeaa katsella jos vaimoni käyttäisi isompaa dildoa kuin minun kullini.

Vierailija
14/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sun kannattaa etsiä itsellesi sopivampi kumppani, jos tämä nyt on jokin kynnyskysymys. Minä en henk. koht. saa mitään pienirintaisista naisista. Siksi en olekaan sellaisen kanssa.

Jos minulle kaikinpuolin täydellinen mies olisi olemassa ja saatavilla, totta kai ottaisin hänet. Mutta olen realisti ja ymmärrän ettei kaikkea voi saada. Tämän kumppanin peniksen koko ei ole minulle este, jos muuten natsaa hyvin. Mutten myöskään halua aiheuttaa ongelmia mahdollisesti pahoittamalla kenenkään mieltä, kun olen ymmärtänyt että monelle miehelle oman peniksen koko saattaa olla herkkä asia.

Vierailija
15/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä on kiva lutkuttaa suussa, kuin tuttia.

Vierailija
16/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko myös hiukan pillusi tilavuudesta?

Meneekö kaksi sormea sen sisään ilman vastusta?

Mutta suhteessa ei kannata puhua asioista ja tehdä vaan tehdä ne salaa. Eikös vaan?

Olen synnyttämätön 3x-vuotias, ei mene kaksi sormea sisään ilman vastusta ja olen saanut kehuja usealta kumppanilta siitä miltä tunnun. Pystyn saamaan orgasmin yhdynnässä (eli ei vaadi jatkuvaa klitorisstimulaatiota) ja sen takia riittävän ison antama tuntemus on minulle miellyttävä asia. Nykyisen kumppaninkin kanssa tosin saan emätinorgasmin eli aivan liian pieni hänellä ei ole, vaan vain merkittävästi pienempi kuin dildoni.

Tämän kumppanin kanssa todennäköisesti tullaan puhumaan monestakin asiasta avoimesti. Olen vain ymmärtänyt että monet miehet saattavat olla herkkiä peniksensä koosta enkä vielä tiedä onko hän yksi noista miehistä. Jos juttu etenee, niin todennäköisesti en tule salailemaan dildoani, jos se sattuu puheeksi tulemaan.

Vierailija
17/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle kaikinpuolin täydellinen mies olisi olemassa ja saatavilla, totta kai ottaisin hänet. Mutta olen realisti ja ymmärrän ettei kaikkea voi saada. Tämän kumppanin peniksen koko ei ole minulle este, jos muuten natsaa hyvin. Mutten myöskään halua aiheuttaa ongelmia mahdollisesti pahoittamalla kenenkään mieltä, kun olen ymmärtänyt että monelle miehelle oman peniksen koko saattaa olla herkkä asia.

Ei muuta kun salarunkulle.

Runk runk, kun mies ei ole talossa!

Vierailija
18/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot, minä taas pidän pienirintaisista, ne vaan on niin söpöt. Vaimolla sais olla vaikka pienemmätkin mut kaikkee ei voi saada. Enkä itsekkään, todellakaan, ole täydellinen. Eikä munani ole iso, käteensopiva. Naimisissa oltu silti yli 20v, näistä puutteista huolimatta. Tää oli välikommentti, sori, jatkakaa.

Vierailija
19/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin itselleni flesun. Mamma sai ihan kauheat kilarit, kun tajusi flesun olevan paljon tiukempi ku sen pillu on. Mut eipä haittaa, kivaahan tuolla on vedellä ja saa aina ku haluaa.

Mietipä ap tätä.

Vierailija
20/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole alkanut salailemaan mitään lelujani. Ihan suoraan olen tehnyt jo heti selväksi että niitä käytän, enkä aio niistä luopua. Olen myös kertonut heti ja suoraan minkälaisesta seksistä pidän ja mistä en pidä. Se sitten sopii miehelle tai sitten se ei sovi. Omia mieltymyksiäni en miehen takia ala himmailemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi