Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vika. Syön 3000 kaloria päivässä, menty jo koko vuosi näin. Ooen lihonut vain 2.5-3kg vuodenaikana.

Vierailija
16.07.2024 |

Olen alipainoinen nainen ja saanut tuolla kalorimäärällä nostettua painoa vain 3kg.

Eikö painon pitäisi nousta enemmän. Kävelen ainoastaan ja työ on kevyt. Painoin vuoden alussa 50kg ja pituus 164. Nyt paino keikkuu noin 53-54kg.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku imeytymishäiriö? Vain osa imeytyy ja osa ei. 

Vierailija
2/7 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalenterivuodessa on neljä vuodenaikaa, joten painoa tullee siinä ajassa 12 kiloa. Mikä on tavoitteesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku imeytymishäiriö? Vain osa imeytyy ja osa ei. 

Miten niin :D.

Minusta tuo 3-4 kg puolessa vuodessa on aika paljon. Melkein kilo tai puoli kuukaudessa.

Vierailija
4/7 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle vastaus.

Tiedän ongelman. Itse olin v. 22  58 kg. Sairastuin Syöpään ja hoidot tiputti painon 47 kiloon... 

Nyt 2 v myöhemmin paino 52. Hoidot vei myös täysin ruuanhalun. Ei vaan halua syödä. Ei maistu. Juon välillä ihan kuohukermaa purkista, jotta kaloreita saisi....

Ottaa päähän. Niin ja pituus 171

Syöpä 22

Vierailija
5/7 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se ihmisen päivittäinen energian kulutus on jotain 2-3 miljoonaa kaloria päivässä, niin ei mikään ihme, ettet liho tuolla 3 kilokalorin saannilla.

Vierailija
6/7 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä logiikalla olet alipainoinen? Ihannepainossa.

Vierailija
7/7 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ikää? Jos parikymppinen, niin ei ihme. Itse olin siinä iässä samanlainen, 165 pätkä laiha luikku, joka sai syödä kuin hevonen lihomatta grammaakaan. Nykyään tartte kuin vilkaista kaupan karkkiosaston suuntaan sekunnin tuhannesosan ajan, niin heti näkyy pari kiloa vyötäröllä. Kotia vaatekaupan kautta, kun suklaapatukan näkemisen takia lensi housuista nappi pois.