Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te paljon hiusten muotoilutuotteita käyttävät!

Vierailija
16.07.2024 |

Mulla on tosi lättänät, liukkaat, lasimaiset, piikkimäiset jne hiukset. Määrällisesti hiuksia on kyllä suht paljon, mutta ne on todella vaikea saada pysymään kuohkeina. Ongelmaa pahentaa vielä ruma ulkonäköni ja huono pään muoto. Littanat hiukset korostaa rumuuttani. 

Leikkaus hiuksissa on nyt optimaalinen. Pääsääntöisesti vain kalliit muotoilutuotteet toimii mulla. Ainoa halpa ja hyvä on XZ kampaus-ja muotoiluneste, jota käytän kuiviin hiuksiin paplareiden kanssa. Muut sen sarjan tuotteet ihan yhtä tyhjän kanssa. Törmäsin Mjuuk-sarjan volyymimuotovaahtoon. Se olis ainakib halpa.Netissä ei siitä juurikaan löytynyt kokemuksia.  Onko sulla siitä kokemusta? Kosteisiin hiuksiin laitan yleensä kahta eri tuotetta ennen föönausta. Keksitkö jotain älyttömän hyvää tuotetta kokeiltavaksi? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KMS volyymivaahto ei toiminut mulla ollenkaan. Eli ei se kallis hinta aina toimi mullakaan, mutta halvat vaahdot toimii vielä vähemmän.  T. Ap

Vierailija
2/3 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako hiusten muotoilutuotteet hiuspohjaan hiuksia vähentävästi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako hiusten muotoilutuotteet hiuspohjaan hiuksia vähentävästi?

Ei mulla vaikuta,  hiuspohja on hyvässä kunnossa ja hiuksia tosiaan määrällisesti on kuulemma paljon,  sanoi kampaaja, mutta niiden laatu pilaa kaiken. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi