Mikä nykyajan lapsia vaivaa?! Yksi yritti eilen lyödä koiraani isolla puukalikalla.
Koira ei haukkunut eikä provosoinut tilannetta, ei edes noteerannut lasta, oli kulkemassa lapsesta pois päin.
Opettakaa lapsillenne miten eläimiä kohdellaan oikein!
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu siitä että Äidit eivät osaa kasvattaa lapsia. Useimmiten nämä väkivaltaiset lapset ovat yksinhuoltaja äitien kasvattamia ja siksi lasten maailmankuva on vääristynyt ja angstinen.
Angsti ja viha lapselle tulee siitä, kun isä hylkäsi lapsensa.
Vanhemmat ovat empatiakyvyttömiä eivätkä kasvata lapsiaan. Ottavat mallia vanhemmiltaan. Nyt on ollut paljon eläinten kidu-tustapauksia julkisuudessa, ihmiset ovat sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta älä päästä koiraa vieraiden lähelle. Kukaan ei tykkää vieraista koirista, vaikka omista tykkääkin.
Oletko lukutaidoton? Sanoinhan jo, ettei koira provosoinut mitenkään vaan meni pois päin lapsesta. Eikä kuljettu edes läheltä, vaan lapsi lähti itse meidän perään.
ap
Toki siis olen hänen tätinsä eikä hän pääse takaisin kotiinsa ilman että avaan oven mutta todella töykeää silti juosta perässämme. Koirani traumatisoitui.
ap
Ei ole minun tekstini. En aio enää kommentoida tätä enempää, koska ketjuun tuli kaikenlaisia lukutaidottomia ja koiravihaajia ja muita sekopäitä.
Toivottavasti kuitenkin edes jonkun lapsen vanhempi heräsi huomaamaan, että tässäkin asiassa voisi opastaa lapsiaan käyttäytymään.
t. ap
Mistä tiedät että yritti lyödä koiraa? Aika harva lapsi tulee yksinään vieraan ihmisen ja koiran luo lyömään. Ehkä porukalla heittelee jollain, mutta tulee jostain perään ja yrittää lyödä koiraa? Entäs jos se yritti kömpelösti leikittää koiraa puukapulan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta älä päästä koiraa vieraiden lähelle. Kukaan ei tykkää vieraista koirista, vaikka omista tykkääkin.
Oletko lukutaidoton? Sanoinhan jo, ettei koira provosoinut mitenkään vaan meni pois päin lapsesta. Eikä kuljettu edes läheltä, vaan lapsi lähti itse meidän perään.
ap
Toki siis olen hänen tätinsä eikä hän pääse takaisin kotiinsa ilman että avaan oven mutta todella töykeää silti juosta perässämme. Koirani traumatisoitui.
ap
Ei ole minun tekstini. En aio enää kommentoida tätä enempää, koska ketjuun tuli kaikenlaisia lukutaidottomia ja koiravihaajia ja muita sekopäitä.
Toivottavasti kuitenkin edes jonkun lapsen vanhempi heräs
Minäkin tulin paikalle. Olen näkijä. Tunnistan koirasi energian ketjusta, missä ihmeteltiin miten koirien pepunreikä puhdistetaan tarpeiden jälkeen. Sinun koirasi reikä oli karvan peitossa ja se osasi kakata ilman että kakka koskee karvoihin. Katsoin nyt sinulle mitä näin sinusta! Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja nykyään puoluesihteeritkin tappaa kissoja. 😪. 815
Kissoja nyt on muutenkin liikaa. Kissojen pitäminen vapaana on kiellettyä eikä kukaan ole kenenkään kotiin kissaa mennyt tappamaan. Kissojen omistajat ovat vastuuttomia eläinten pitäjiä kun antavat kissojensa juosta vapaina. Olen loukuttanut useita kissoja pihaltani ja vienyt löytöeläinkoteihin mm mökkimatkani varrella sijaitseviin 200 kilometrin päähän löytöpaikoistaan ja takaisin eivät ole tulleet ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten mielestäsi pitää toimia, jos se vieras ihminen välttämättä haluaa silittää koiraani? Näitä tilanteita tulee eteen päivittäin koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että yritti lyödä koiraa? Aika harva lapsi tulee yksinään vieraan ihmisen ja koiran luo lyömään. Ehkä porukalla heittelee jollain, mutta tulee jostain perään ja yrittää lyödä koiraa? Entäs jos se yritti kömpelösti leikittää koiraa puukapulan kanssa?
Kyllä, näin siinä tapahtui. Lapsi yritti leikittää kömpelösti kepillä ja ap halusi vain pöyristyä.
T. Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Meil kävi kakara, joka heitteli pentukoiria kivillä ja ajatti niitä eli ahdisteli. Kakara mutsineen sai porttikiellon meille.
Yleensä tuollainen eläinten kuusaaminen lapsena kielii psyykkisistä ongelmista ja ysein aikuisena sitten kohdistuu ihmisiin (hyvin vakava) esim. pahoinpitelyt, tapot ym. eli pitää kiinnittää huomiota jos lapsena käyttäytyy noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi koirani vihaa lapsia siinä määrin että yksikään lapsi ei pääse kahtametriä lähemmäksi ilman välitöntä reaktiota. Ja ei, koirani ei ole mitenkään vaarallinen tai häiriintynyt vaan olen aivan tarkoituksella kouluttanut hänet häätämään lapset pois tontiltani.
Onko käynyt mielessä, mitä voi tapahtua jos koirasi pääsee irti? Et kuitenkaan omista vastuunkantoa sen vertaa, että osaisit ajatella asioita nenääsi pidemmälle. Sinun kaltaisten ihmisten takia kannan teräasetta mukana, enkä pelkää käyttää sitä jos uhkaava koira lähestyy.
Tiedän tasan tarkkaan mitä silloin tapahtuu älä huolehdi. Tiedän tasan tarkkaan myös mitä tapahtuu jos joku kaltaisesi yrittää hyökätä. Se on ehkä asia mistä sinun kannattaisi huolehtia. =)
Niin siis poikalapsia vai? Ei mikään uusi. Aina ne ovat olleet tuollaisia. Samoin koiraseläimet tappavat pienempiään ihan huvikseen. Tervetuloa todellisuuteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu siitä että Äidit eivät osaa kasvattaa lapsia. Useimmiten nämä väkivaltaiset lapset ovat yksinhuoltaja äitien kasvattamia ja siksi lasten maailmankuva on vääristynyt ja angstinen.
Angsti ja viha lapselle tulee siitä, kun isä hylkäsi lapsensa.
Tulee niitä psykopaatteja ydinperheistäkin. Suurempi vaikutus on perimällä, siis genetiikalla. Kuinka monta sukupolvea ollaan pelattu yhteisillä säännöillä, vai leikitäänkö vieläkin rikollisia puukkojunkkareita? Yhtä lailla ihmisen kuin eläimenkin luonne periytyy genetiikassa ja siksi kotieläimiä jalostetaan valikoimalla lisääntymiseen hyväluontoisia yksilöitä
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ovat empatiakyvyttömiä eivätkä kasvata lapsiaan. Ottavat mallia vanhemmiltaan. Nyt on ollut paljon eläinten kidu-tustapauksia julkisuudessa, ihmiset ovat sairaita.
Nämä tulevat vaan lisääntymään, mitä enemmän miehet jäävät ilman parisuhteita (eli naista, jota pahoinpidellä jatkuvasti vähän). Tulee miesten todelliset karvat esiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissoja nyt on muutenkin liikaa. Kissojen pitäminen vapaana on kiellettyä eikä kukaan ole kenenkään kotiin kissaa mennyt tappamaan. Kissojen omistajat ovat vastuuttomia eläinten pitäjiä kun antavat kissojensa juosta vapaina. Olen loukuttanut useita kissoja pihaltani ja vienyt löytöeläinkoteihin mm mökkimatkani varrella sijaitseviin 200 kilometrin päähän löytöpaikoistaan ja takaisin eivät ole tulleet ikinä.
Tämä kyseinen hlö kylläkin meni nimenomaan toisen ihmisen -ja niiden kissojen- kotiin tappamaan. Eikä sekään riittänyt vaan piti rääkätä ja kiduttaa. Sinusta se on oikein, ihmisten tekojen seurauksena kissoja on paljon niin kissoille kostetaan se että ne itse eivät sille mitään voi?
Ihmisillä tuntuu olevan outoja käsityksiä koirista. Harrastan koirieni kanssa Sukoa, eli suojelukoulutusta ja kokemuksesta tiedän, että koulutettu koira ei ole vaarallinen saati hyökkäile ketään kohti sattumanvaraisesti. Nämä ns häiriökäyttäytyvät koirat ovatkin niitä kouluttamattomia koiria. Ihan rodusta tai koosta riippumatta.
Olen liian usein kuullut ihmisten suusta, että se on pieni ja kiltti koira, ei sitä tarvitse kouluttaa ja kyllä se voi vapaana olla. Ja kuinkas ollakaan kun tapahtuukin jotain niin tyhminä ihmettelevät miksi näin kävi kun ei hän koskaan ole jne jne. Ym Shaishea.
Ei se, että sinä pelkäät isoa koiraa tarkoita koiran olevan vaarallinen.
Kyllä minuakin hirvittää isokokoiset naiset ja pelkään usein sellaisen vastaan tullessa, että mitä jos se jysähtää minun päälleni??
En silti vaadi niitä vaihtamaan kadun toiselle puolelle tai huutele sellaisen möhkön taluttajalle hävyttömyyksiä vaikka mieli tekisikin karjaista että Pidä jumankekka se eukkos tiukemmin vieressäs että uskallan mennä ohi!!
Vierailija kirjoitti:
Pakkorokotukset.
Geeniperimä: narkki-juuoppous eli mt-ongemia tai nepsyjä.
Suksi helvettiin pakkorokotuksinesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyseinen hlö kylläkin meni nimenomaan toisen ihmisen -ja niiden kissojen- kotiin tappamaan. Eikä sekään riittänyt vaan piti rääkätä ja kiduttaa. Sinusta se on oikein, ihmisten tekojen seurauksena kissoja on paljon niin kissoille kostetaan se että ne itse eivät sille mitään voi?
Sisälukutaito ei taida olla vahvinta osaamisaluettasi? Ymmärrän, koska isäsi ja isoisäsi on sama henkilö niin sinulla on muutenkin vaikea ymmärtää asioita.
Taas koira tenavien kimpussa. Pitäkää kiinni ja koulusta niille. Eivät ole leluja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi koirani vihaa lapsia siinä määrin että yksikään lapsi ei pääse kahtametriä lähemmäksi ilman välitöntä reaktiota. Ja ei, koirani ei ole mitenkään vaarallinen tai häiriintynyt vaan olen aivan tarkoituksella kouluttanut hänet häätämään lapset pois tontiltani.
Onko käynyt mielessä, mitä voi tapahtua jos koirasi pääsee irti? Et kuitenkaan omista vastuunkantoa sen vertaa, että osaisit ajatella asioita nenääsi pidemmälle. Sinun kaltaisten ihmisten takia kannan teräasetta mukana, enkä pelkää käyttää sitä jos uhkaava koira lähestyy.
Sinun kaltaisten teräasein varustautuneiden uhkaavien ihmisten vuoksi koiria täytyykin suojelukouluttaa.