Mikä nykyajan lapsia vaivaa?! Yksi yritti eilen lyödä koiraani isolla puukalikalla.
Koira ei haukkunut eikä provosoinut tilannetta, ei edes noteerannut lasta, oli kulkemassa lapsesta pois päin.
Opettakaa lapsillenne miten eläimiä kohdellaan oikein!
Kommentit (60)
Tämä johtuu siitä että Äidit eivät osaa kasvattaa lapsia. Useimmiten nämä väkivaltaiset lapset ovat yksinhuoltaja äitien kasvattamia ja siksi lasten maailmankuva on vääristynyt ja angstinen.
Eläinrääkkääjiä on ollut maailman sivu, ja heistä on tullut valtiomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta älä päästä koiraa vieraiden lähelle. Kukaan ei tykkää vieraista koirista, vaikka omista tykkääkin.
Tämä. Usein näkee, kun joku kuljettaa pitkässä remmissä taistelukoiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää nykyaikaan liittyy. Nykylapset varmasti kiusaa eläimiä paljon vähemmän, kuin aiemmat sukupolvet.
Olen eri mieltä. Ennen lapsille pidettiin rajoja, nykyään saavat tehdä mitä lystäävät. En omasta lapsuudestani muista yhtään tapausta, että joku olisi kiusannut eläimiä, mutta omien lasteni kautta olen kuullut useistakin tapauksista.
No ei.70-80-luvulka Meillä naapurin napero löi meidän koiraa nyrkillä. Niillä itsellä oli ärhäkkä koira. En tiedä mitä se sai kokea. Toinen naapurin poika ampui metsässä jouskarilla ainakin sammakoita. Se on nykyään joku vartija. Kaverin veli laittoi hanskan käteen ja "leikitti" kissaa. Silloin ei jutut levinneet somessa. Tai lehdissä.
Täräytä sillä kalikalla sitä kakaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää nykyaikaan liittyy. Nykylapset varmasti kiusaa eläimiä paljon vähemmän, kuin aiemmat sukupolvet.
Olen eri mieltä. Ennen lapsille pidettiin rajoja, nykyään saavat tehdä mitä lystäävät. En omasta lapsuudestani muista yhtään tapausta, että joku olisi kiusannut eläimiä, mutta omien lasteni kautta olen kuullut useistakin tapauksista.
Ennen sai rääkätä eläimiä, ei se ollut mitään kiellettyä samalla lailla kuin nykyään. Niin eipä siinä rajojen pitäminen vaikuta.
Monella nykylapsella on puolet geeniperimästä tuntemattomalta luovuttajalta spermapankista.
Onneksi koirani vihaa lapsia siinä määrin että yksikään lapsi ei pääse kahtametriä lähemmäksi ilman välitöntä reaktiota. Ja ei, koirani ei ole mitenkään vaarallinen tai häiriintynyt vaan olen aivan tarkoituksella kouluttanut hänet häätämään lapset pois tontiltani.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta älä päästä koiraa vieraiden lähelle. Kukaan ei tykkää vieraista koirista, vaikka omista tykkääkin.
Oletko lukutaidoton? Sanoinhan jo, ettei koira provosoinut mitenkään vaan meni pois päin lapsesta. Eikä kuljettu edes läheltä, vaan lapsi lähti itse meidän perään.
ap
Lapset imee aikuisilta kaiken blue toothina.
Vierailija kirjoitti:
Monella nykylapsella on puolet geeniperimästä tuntemattomalta luovuttajalta spermapankista.
Monella? Mitäpä jos katsoisit tilastoja asiasta. Ihan marginaalista on.
Miten niin nykyajan? Ennen lapset tappoi kulku kissoja ja kidutti muitankin eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Usein näkee, kun joku kuljettaa pitkässä remmissä taistelukoiraa.
Suomessa hyvin harvalla on taistelukoulutettua koiraa. On hyvin harvinaista nähdä niitä edes yhtä kappaletta.
Kannattaa kysyä, että KERRO LISÄÄ KOTIOLOISTASI. 🐕🦺.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!! Jumankekka maailma olisi parempi paikka, jos koira olisi tiukasti remmissä kiinni omistajan vieressä eikä missään 5 metrin päässä niin sanotusti omistajan hallinnassa. 5 metrin säteeltä koira todellakin hyppii päälle tai juoksee pyörän alle. Aivan käsittämättömiä maailman omistajia jotkut hurttaharrastelijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukutaidoton? Sanoinhan jo, ettei koira provosoinut mitenkään vaan meni pois päin lapsesta. Eikä kuljettu edes läheltä, vaan lapsi lähti itse meidän perään.
ap
Toki siis olen hänen tätinsä eikä hän pääse takaisin kotiinsa ilman että avaan oven mutta todella töykeää silti juosta perässämme. Koirani traumatisoitui.
ap
Joo, ja nykyään puoluesihteeritkin tappaa kissoja. 😪. 815