Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sisävaatteet erikseen?

Vierailija
16.07.2024 |

Mies protestoi, että meillä täytyy kotona pitää sisävaatteita. Mielestäni se on ihan normaalia, että ulkona käytettävillä vaatteilla ei olla kotona, vaan kotona vaihdetaan päälle kotivaatteet esim. verkkarit ja t-paita. Miten teillä on? 

Sisävaatteet erikseen?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin takia, että minulla on kissoja, joiden kynnet saattavat jättää jälkiä vaatteisiin. Sitäpaitsi sisävaatteissa on mukavampi olla.

Vierailija
2/8 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulen kotiin enkä ole enää samana päivänä lähdössä mihinkään, vaihdan paitulin  päälle, kivempi etenkin kuumalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona paituli ja pyjaman housut. Säästyy ulkovaatteet kulutukselta. Paituleita menee aika paljon.

Vierailija
4/8 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin vaihtaa mukavampaa päälle, mutta en vaadi sitä toisilta. Meillä jokainen saa pukeutua miten haluaa. Onko tosiaan  naiset tuollaisia pirttihirmuja, että määrää toisenkin olemisesta. Ei ihme, jos miehet taantuu aivottomiksi passiivisiksi löhösäkeiksi, jos edes omista vaatteista ei saa päättää.

Vierailija
5/8 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäkengät. -Meillä ei käy juuri kukaan- ei harmita.

WAG

Vierailija
6/8 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin. Kotiin tultuani lentää ensimäisen rintsikat pyykkiin, pesen joka ilta, kuten tietysti pikkaritkin ja sukat jos olen niitä käyttänyt. kesällä yleensä en  Vedän päälleni vanhan kauhtuneen ison t-paidan.  Jos on viileää niin vanhat joogahousut tai vastaavat, jos lämmin olen alkkareilla.

Mitä mukavampaa sitä parempi.

Vierailija
7/8 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotan mieheni muottiin ja piinaan häntä. Ei meinaa oppia millään.

Vierailija
8/8 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koira, eli ulkona käydään monta kertaa päivässä. En todellakaan vaihda montaa kertaa päivässä vaatteita eestaas. 

Jos olen ollut asiallisissa vaatteissa asioilla, töissä tms niin vaihdan kyllä kotona mukavampiin, jos en enää ole lähdössä kotoa muualle kuin lenkille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi