Onko teillä sisävaatteet erikseen?
Mies protestoi, että meillä täytyy kotona pitää sisävaatteita. Mielestäni se on ihan normaalia, että ulkona käytettävillä vaatteilla ei olla kotona, vaan kotona vaihdetaan päälle kotivaatteet esim. verkkarit ja t-paita. Miten teillä on?
Kommentit (8)
Kun tulen kotiin enkä ole enää samana päivänä lähdössä mihinkään, vaihdan paitulin päälle, kivempi etenkin kuumalla.
Mulla on kotona paituli ja pyjaman housut. Säästyy ulkovaatteet kulutukselta. Paituleita menee aika paljon.
Itse voin vaihtaa mukavampaa päälle, mutta en vaadi sitä toisilta. Meillä jokainen saa pukeutua miten haluaa. Onko tosiaan naiset tuollaisia pirttihirmuja, että määrää toisenkin olemisesta. Ei ihme, jos miehet taantuu aivottomiksi passiivisiksi löhösäkeiksi, jos edes omista vaatteista ei saa päättää.
Sisäkengät. -Meillä ei käy juuri kukaan- ei harmita.
WAG
Asun yksin. Kotiin tultuani lentää ensimäisen rintsikat pyykkiin, pesen joka ilta, kuten tietysti pikkaritkin ja sukat jos olen niitä käyttänyt. kesällä yleensä en Vedän päälleni vanhan kauhtuneen ison t-paidan. Jos on viileää niin vanhat joogahousut tai vastaavat, jos lämmin olen alkkareilla.
Mitä mukavampaa sitä parempi.
Pakotan mieheni muottiin ja piinaan häntä. Ei meinaa oppia millään.
Meillä on koira, eli ulkona käydään monta kertaa päivässä. En todellakaan vaihda montaa kertaa päivässä vaatteita eestaas.
Jos olen ollut asiallisissa vaatteissa asioilla, töissä tms niin vaihdan kyllä kotona mukavampiin, jos en enää ole lähdössä kotoa muualle kuin lenkille.
Senkin takia, että minulla on kissoja, joiden kynnet saattavat jättää jälkiä vaatteisiin. Sitäpaitsi sisävaatteissa on mukavampi olla.