Susanna Koski kerää voimia
Kommentit (111)
Vastenmielinen olio. Ei työ kelpaa. Ei meillä ole varaa elättää tuollaisia.
Luimuilee työttömänä ja minä joudun pienestä palkastani maksamaan hänen tuhansien eurojen sopeutumisrahan.
Kokoomuskäärme
Onko se toipunut nyt viisi vuotta vai katsonut metsään tässä välissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhentunut muutamassa vuodessa noin 20 vuotta. Taitaa olla rankkaa kun ei enää kelvannut eduskuntaan.
Ei tunnista kuvasta. Lihonut ja vanhentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vanhentunut muutamassa vuodessa noin 20 vuotta. Taitaa olla rankkaa kun ei enää kelvannut eduskuntaan.
No siltä näyttää. En olisi edes tunnistanut samaksi ihmiseksi. Taisi ottaa koville kun itse möläytyksillään poliittisen uransa tuhosi. No ehkä nykyään ymmärtää että sellaisella ylimielisyydellä ei pitkälle pötkitä.
Mitä se ulisee? Jollain is extraa
Mitkä on kosken rajoitteet kun ei työ kelpaa vaan on kivempi loisia sopeutumis rahalla.
Se sarvipää valmistautuu ihmisten tuhoamiseen varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla meillä on rajotteita.
Kuvittelee, että on vielä tarpeen jossain.
Risusavottaan joutaisi. Meillä kaikilla on kuule rajoitteita Suski.
Lataamassa taitaa olla. Toivottavasti lataamon potilastietoja ei julkaista interwebissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla meillä on rajotteita.
Niin, tuhosi aivan itse loistavan tulevaisuutensa uhoamalla.
Ehkä se kerää voimia risusavottaa varten?
Ken hän on. Joku jolla erillainen kulurakenne ilmeisesti. Eihän elä tuilla. On siis työtön. Onko nöyräkin vai arrokantti kissalehme.
Alan ymmärtää, kun on 40. Minun piti keräillä voimia jo kolmekymppisenä. Se on sitä, kun oppii lepäämään, kun nuorena ei osannut. Kun ei nuorena ole osannut levätä ja on silkka homehtunut luukasa, oppii "voimaantumaan" siis lepämään. Se voi olla oikeaa lepoa, viihdettä tai kuten joillakin, vaikka sukupuolilla leikkimistä ja naisten välistä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se ulisee? Jollain is extraa
Itkee varmaan kun joutuu nyt juomaan sitä halvempaa tsamppanjaa ja myymään sijoitusasunnon pois.
Vierailija kirjoitti:
Luimuilee työttömänä ja minä joudun pienestä palkastani maksamaan hänen tuhansien eurojen sopeutumisrahan.
Kokoomuskäärme
Eikö hän ole maatilanemäntä eli maanviljelijä. Tuilla ne elää kyllä, mutta pitäähän maatalous olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa huonossa valaistuksessa otettu kuva. Kaikki rypyt korostuvat. Ihmettelen kuvaajan ammattitaitoa.
Tämä on sitä parempaa tuilla elämistä.