Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Koski kerää voimia

Vierailija
16.07.2024 |

Mitä tuo käytännössä tarkoittaa?

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia kiukuttaa. Koski voi elää ihan miten itse haluaa, eikä tarvitse selitellä.

Vierailija
62/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ulisee? Jollain is extraa

Itkee varmaan kun joutuu nyt juomaan sitä halvempaa tsamppanjaa ja myymään sijoitusasunnon pois.

Minä olen aina tykännyt Susanna Koskesta. On ainoa kokoomuslainen, jota fanitan. Jotenkin luulen ymmärtäväni Susannan persoonaa. Minunkin on vaikeaa ymmärtää passiivisia ihmisiä, jotka tekee niinkuin käsketään, siis tekee vasta kuin käsketään ja odottaa ikiaikoja, että voi jotain tehdä jne. Susanna Koski kannattaa aktiivisuutta kuten itsekin. 

Ihan mielenkiinnosta: mikä sun diagnoosisi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkee varmaan kun joutuu nyt juomaan sitä halvempaa tsamppanjaa ja myymään sijoitusasunnon pois.

Minä olen aina tykännyt Susanna Koskesta. On ainoa kokoomuslainen, jota fanitan. Jotenkin luulen ymmärtäväni Susannan persoonaa. Minunkin on vaikeaa ymmärtää passiivisia ihmisiä, jotka tekee niinkuin käsketään, siis tekee vasta kuin käsketään ja odottaa ikiaikoja, että voi jotain tehdä jne. Susanna Koski kannattaa aktiivisuutta kuten itsekin. 

Niin, nykymaailmassa sellainen ihminen, joka ei tarvitse foodoraa tai sähköpotkulautaa, taitaa olla hullu. 

Vierailija
64/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa autteli ex miehen maatilalla sopeutusmirahan turvin. Työtön olisi menettänyt tukensa. Olisi katsottu ihan laittomaksi toiminnaksi. 

Vierailija
65/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet töydellinen idiootti. Toivottavasti elämä opettaa ja joudut tilaan, jossa et pysty tekemään yhtään mitäån. 

Senkin romanttinen höpsö!

Vierailija
66/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisia kiukuttaa. Koski voi elää ihan miten itse haluaa, eikä tarvitse selitellä.

No selittelemässä ja sääliä kerjäämässhän se rupsahtanut entinen yli-ihminen nimenomaan on. Ja miksi meitä kiukuttaisi? Ennemmin huvittaa mokoman ylimielisen psykol'rton kohtalo. Siperia opettaa, ylpeys käy lankeemuksen edellä ja mitä näitä on.

Vierailija
67/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suski on kyllä ihanan tiukan oloinen mimmi. Olis kiva mennä metsään keräämään risuja ja nauttimaan toisistamme. Mun haaveeni olisi antaa Susanna Koskellen kunnon squirttaisorgasmi silleen, että Suski tulee mun kasvoille istumaan. 

Vierailija
68/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nykymaailmassa sellainen ihminen, joka ei tarvitse foodoraa tai sähköpotkulautaa, taitaa olla hullu. 

Miten foodorat ja sähköpotkulaudat tähän liittyvät? Tarkistuta nyt äkkiä pääsi, hyvä ihminen.

Vierailija
69/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa autteli ex miehen maatilalla sopeutusmirahan turvin. Työtön olisi menettänyt tukensa. Olisi katsottu ihan laittomaksi toiminnaksi. 

No juu. Tuo työttömien kohtelu on vika järjestelmässä, joka pitää korjata. Ei se korjaannu, jos työttömät itse puolustaa oikeuttaan lorvia ja passiivisuutta. Työttömyys passivoi, ellei itse huolehdi silloin aktiivisuudesta ja kurjaa jos passivoi ihmisiä niin paljon, että ihmiset alkaa puolustamaan oikeutta passiivisuuteen. Järjestelmää pitäisi korjata niin, että työttömillä on oikeus omatoimisesti tehdä työtäkin, ettei viedä tukia jne. Tarkoitan, että pitää olla muukin kuin palkkatyö sallittu ja pitäisi saada harrastaa vapaaehtoistöitä ja muuta. 

Vierailija
70/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luimuilee työttömänä ja minä joudun pienestä palkastani maksamaan hänen tuhansien eurojen sopeutumisrahan.

Kokoomuskäärme

Eikö hän ole maatilanemäntä eli maanviljelijä. Tuilla ne elää kyllä, mutta pitäähän maatalous olla. 

Mitäs juureksia tää Cruella de Vil kasvattaa, supeja vai minkkejä? 

Vierailija
71/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nykymaailmassa sellainen ihminen, joka ei tarvitse foodoraa tai

Joku ääliö, joka uskoo propagandaan työttömistä, jotka kaikki makaavat sohvalla pleikkarin ja kaljakorin kanssa.

Vierailija
72/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se nykyään puuhailee?

Nostaa sopeutumisrahaa.

Viisi vuotta mennyt pummilla. Yhteiskunnan loinen. Ylpeästi kokoomuslainen. Petterin kaveri.

Vierailija
73/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, joillakin ne rajoitteet ovat ymmärryksessä.

Vierailija
74/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhentunut muutamassa vuodessa noin 20 vuotta. Taitaa olla rankkaa kun ei enää kelvannut eduskuntaan.

Ryppyjä laskemalla näyttää yli viiskymppiseltä, oikeasti alle 40. On varmaan ollut stressava duuni viime aikoina...  

Vierailija
75/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet töydellinen idiootti. Toivottavasti elämä opettaa ja joudut tilaan, jossa et pysty tekemään yhtään mitäån. 

No olen sairastanut vakavasti ja sillo

No luulisi dinun sitten ymmärtävän ihmistä joka, ei voi edes sitä roskapussia viedä, vai ilkutko ja baurat sairaille kuten Susanna Koski, vaikka, tiedät mitä se on kun EI PYSTY OLEMAAN TOIMELIAS JA AKTIUVINEN.

Siitähän tässä nyt on kysymys. Koski määki ihmisille joilla ei ole toimintakyky tallella työn tekemiseen. Niitä ihmisiä on paljon, ja  kuuluisivat eläkkeelle, eikä kiusatuiksi kaikenlaisten aktiivipuliveivarien toimesta. 

Vierailija
76/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se nykyään puuhailee?

Nostaa sopeutumisrahaa.

Viisi vuotta mennyt pummilla. Yhteiskunnan loinen. Ylpeästi kokoomuslainen. Petterin kaveri.

Jep. Näille kokkareilke kyllä aina isot tuet kelpaa, mutta sairas tai työtön ei ansaitse edes pikkiriikkistä tukea kun on ali-ihminen.

Kehtaavatkin määkiä elättävänsä muita, jokainen kokkare on ehta pummi ja taloushuijari, jos vähän pintaa raaputtaa. 

Vierailija
77/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhentunut muutamassa vuodessa noin 20 vuotta. Taitaa olla rankkaa kun ei enää kelvannut eduskuntaan.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010555106.html

Ei tunnista kuvasta. Lihonut ja vanhentunut.

Kaikilla meillä on rajotteita. 

Niin, tuhosi aivan itse loistavan tulevaisuutensa uhoamalla.

Se oli tosi ikävä se haastattelu, johon näissä viesteissä viitataan. Häpesin hänen puolestaan, vaikken tunnekaan.

Näytti olevan sen sortin ihminen, joka ei ymmärrä muita ihmisiä yhtään, korskeata piiriään ulkopuolella olevia. 

En tiedä, minkä asian kanssa hän on nyt ulostullut eikä kiinnostakaan. 

Vierailija
78/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi metsästämässä.

Ryppyjä laskemalla näyttää yli viiskymppiseltä, oikeasti alle 40. On varmaan ollut stressava duuni viime aikoina...  

Vierailija
79/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyyppi on kyllä oiva esimerkki siitä, että joskus paha tosiaan saa palkkansa. Työ meni, ulkonäkö rapistui. Ei voi enää kalastella ääniä nuorella nätillä naamalla ja päästellä suusta sammakoita. Sai tosiaan sen minkä ansaitsikin.

Vierailija
80/111 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nykymaailmassa se

Ongelma on just se, ettei ne tiedä, millainen on työttömien järjestelmä eli millaiste lait ja miten TE-virasto/ Kela toimii työttömien kanssa. Mullehan ei varmasti myönnetä mitään TE-tukea, vaikka olen ollut työtä tekemättä muutaman kuukauden. Kun on itsensä työllistänyt, ei saa TE-tukia eikä sairausrahoja. Voi tosiaan käydä niin hassusti myös, että on työtön, mutta ei saa työttömien oikeuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä