Osallistuisitteko jos joku järjestäisi jonkun AV-porukoiden risteilyn?
Osallistuisitteko jos joku järjestäisi jonkun AV-porukoiden risteilyn (jossa voisi olla joku pieni osio halukkaille miten kirjoittaa hyviä juttuja tälle palstalle)?
Nähtäs millasia ihmisiä täällä oikein pyörii... vois pitää hauskaa vähän toisella tavalla... enkä nyt yhtään tarkoita että mennään johonkin hyttiin yms yms... sitä sorttia...
Kommentit (61)
Mitä tarkoittaa nämä lyhenteet AV ja AP mitä näissä ketjuissa yleensä lukee?
En, mutta haluisin olla kärpäsenä katossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa nämä lyhenteet AV ja AP mitä näissä ketjuissa yleensä lukee?
AV > Aihe vapaa
AP > ketjun aloittaja
Todellakaan en. Jos voisi sitä showta seurata etänä, sen tekisin. :D
En. Laiva täynnä kustavuotavia yksinhuoltajia joilla on 4,70 taskussa loppukuuksi.
Ei niitä kahvinvärisiä lapsia saa mihinkään hoitoon risteilyn ajaksi.
Tanssit autokannella koska lavan lattia ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kahvinvärisiä lapsia saa mihinkään hoitoon risteilyn ajaksi.
Mä olen ihan täysi-ikäinen kahvinvärinen, lähtisin risteilylle mielelläni kuuntelemaan kaltaistasi rasistia. Voisin esittää muutaman eriävän mielipiteen tunkkaisiin käsityksiisi.
Jos Konalan jauhelihamies on mukana niin lähden minäkin!
En kyllä taitaisi lähteä. Onkohan siellä laivan buffetissa tarjolla edes kolmea erilaista leikkelettä? Toimitusjohtajamieheni puolesta ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Osallistun, jos Puppa ja Mummakin osallistuvat. Vasun kanssa tai ilman.
Puppa matkustuskiellossa, koska doubing vasu ja laittomat erektio lääke kopiot jäivät tulliin. Haukkui nuuhkivaa huumekoiraa penteleen karvakasaksi.
Tuskin. Palstan päivystävä ilmiantaja viskoisi siellä porukkaa yli laidan.
Osallistuisin, siellä pääsisi poraamaan mammojen anaaliin 100% varmuudella.
En viitisisi lähteä. Palstatapaamisia, -pikkujouluja ja -risteilyjäkin järkkäiltiin silloin yli 20 vuotta sitten, kun palstalla vielä oli paljon vakinikillisiä.
Mumma haluaisi lähteä, puppa ei koska laivassa on vain tavallinen sähkösauna. Vitjat tosin saisi alavuoteelle.
En tykkää ryhmätapaamisista. Yksittäisen henkilön olen täältä tavannut 2 kertaa.