Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulle käynyt niin, että otat jotain tuotetta kaupan hyllyltä ja juuri siihen viereen änkeää joku toinen

Vierailija
16.07.2024 |

Ja sitten kun haet seuraavaa, harvinaista tuotetta täysin eri puolelta kauppaa tai vertailet niitä keskenään, sen tyypin on pakko ängetä juuri siihen viereen "sattumalta".

Onko se puhdasta sattumaa vai yrittääkö se nainen/mies jotenkin ottaa kontaktia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tai tulen hyllylle odottamaan että voin ottaa tuotteen niin sitten se tyyppi jumittaa siinä yhtäkkiä minuuttitolkulla katsoen tyhjyyteen tai siirtyy vain pari senttiä oikealle tai vasemmalle ilman että edes tutkii tuotteita.

Vierailija
2/3 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joskus nauratti, kun yks miespuolinen henkilö melkein seurasi perässä maitohyllyltä murohyllylle. Kassajonossa tuli taakse ja sillä oli tasan samat tuotteet kuin mulla. 

Ehkä se oli vaan outo sattuma tai sit sille tuli mieleen mun ostoksista, mitä kotoa puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tapahtuuko tuota miehille mutta minua on ainakin naisena moni outo hyypiömies tuolla tavoin seurannut kaupassa.

Ovat mukamas aina 'vahingossa' ottamassa tuotetta juuri siinä kohtaa mihin tahansa menen kaupassa. Ahdistavinta tämä oli isossa Prismassa kun tyyppi seurasi minua osastolta osastolle ja otti aina "vierestä" sattumalta tuotteen.

Ostikohan edes.