Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikkea lupailevat ja itseään odotuttavat ihmiset

Vierailija
16.07.2024 |

Tiedättekö sen tyypin, joka laittaa viestiä, että on tulossa ensi viikolla käymään, että nähtäiskö. Itse kyselet heti, että joo,  mikä päivä sinulle paras. Järkkäät kalenteriin tilaa. Kaveri viestittää, ettei osaa vielä sanoa tarkkaa kellonaikaa, mutta joskus iltapäivällä ja ilmoittaa tarkemmin. Raivaat koko sen iltapäivän tyhjäksi ja käyt odottelemaan. Tulee kello 15 ja 16, mitään ei kuulu. Kyselet perään, ei vastausta. Klo 20 tulee viesti, että sori lähdettiinkin naapurikaupunkiin syömään ja niin edelleen. Mutta käykö huomenna. Raivaat huomisenkin tyhjäksi ja odottelet. Ei onnistunut sitten sekään. Taitaa vedellä viimeisiään tämä kaverisuhde.

Nimim. Odotteluun kyllästynyt

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää että koet sen noin

Vierailija
2/2 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Mulla oli yksi tuollainen kaveri. Mä yleensä välttelen konflikteja, mutta nyt rohkaistuin sanomaan suoraan miten loukkaavalta tuo tuntuu että mua pidetään jatkuvasti varalla jos ei mitään parempaa satu sitten ilmestymään. Kaveri pyysi anteeksi ja sen jälkeen ollaan aina sovittu sitten tarkka aika ja pysytty siinä. Ennen vaan sanoin juurikin et okei, katellaan sitten huomenna uudestaan. Eli mahdollistin tuon huonon käytöksen. Nosta kissa pöydälle. Joko kaverisi muuttaa tapojaan tai sitten saakin jäädä entiseksi kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla