Naisten seksuaalinen aktiivisuus ja ulkoinen habitus
Oletteko samaa mieltä, että naisten seksuaalisen aktiivisuuden voi päätellä ulkonäöstä ja ulkoisesta habituksesta?
Seksuaalisesti aktiivinen:
Hoikka ja sporttinen=pitää huolta itsestään, hyvä kunto eli jaksaa myös sängyssä.
Panostaa ulkonäköönsä ja vaatetukseensa= haluaa olla haluttava.
Pukeutuu seksikkäästi, esim. Tiukat topit ja kireät farkkushortsit= on itsevarma ulkonäöstään ja haluaa katseita miehiltä kropallaan, jota kehtaa esitellä.
Seksuaalisesti passiivinen: ylipainoinen ja huono kuntoinen= Ei jaksa panostaa ulkonäköönsä eikä jaksa harrastaa myöskään paljon seksiä.
Pukeutuu isoihin mekkoihin ja haluaa peittää muotonsa= epävarma kropastaan, häpeää näyttäytyä myös alastomana miehen edessä. On seksuaalisesti estoinen.
Tottakai tähän poikkeuksia, mutta näinhän se pääsääntöisesti menee.
Kommentit (23)
En allekirjoita. Pukeutumisesta tai ulkoisesta habituksesta ei tosiaankaan voi päätellä mitään mikä seksiin liittyy.
Tuo ei kyllä minusta pidä paikkaansa. Monta kertaa olen ihmisistä erehtynyt. Ensivaikutelma ollut eri mitä sotten todellisuudessa ihminen on.
M54
Olen ruma läski ja libidoni on korkea, eli ei kyllä minuun päde teoriasi.
Vierailija kirjoitti:
Hippitytöt ovat estoisia ja karvaisia.
Ei kaikki. Tunnen "hippitytön" joka on ulospäin hillitty mutta kun sänkyyn mennään niin ei vielä ole kieltäytynyt mistään mitä ehdotan. Ja ainakin hän on posliini.
Ainoa mistä tuo aloitus kertoo on se, että ap projisoi omat seksuaaliset halunsa naisiin, kuten tyypillinen mies. 🤣 Miehen mielestä seksikkään näköinen nainen = nainen haluaa seksiä. Miehen mielestä epäseksikäs nainen = nainen ei halua seksiä.
Moni erittäin paljon ulkonäköönsä panostava on estoinen ja epävarma itsestään ja moni vähemmän panostava taas vapautuneempi ja aktiivinen sängyssä. Se on sitten eri asia että minkä verran kukakin haluaa niitä katseita, suurta seksikumppaneiden määrää siinä tuskin tavoitellaan.
Ainakin usein fitnes -tyypit saattaa olla aika syömishäiriöisiä ja kuukautiset loppu jne. En usko, että seksi on ajatuksissa, kun pitää vahdata rasvaprosenttia.
Ulkonäöstä voi päätellä ainoastaan, jos on likainen ja hoitamaton. Masentunut ei ole seksistä kiinnostunut.
Itse pukeudun naisellisesti, mutta en paljastavasti. En halua liikaa katseita ja kyllä, olen aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä voi päätellä ainoastaan, jos on likainen ja hoitamaton. Masentunut ei ole seksistä kiinnostunut.
Toisaalta masentunut tai muuten rikkinäinen saattaa yrittää käyttää seksiä keinona tuntea edes jotain miellyttävää tai saada positiivista huomiota, jolloin hän onkin ehkä huomattavan aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta masentunut tai muuten rikkinäinen saattaa yrittää käyttää seksiä keinona tuntea edes jotain miellyttävää tai saada positiivista huomiota, jolloin hän onkin ehkä huomattavan aktiivinen.
Mutta tuskin itse nauttii siitä. Ymmärsin aloituksen tarkoittavan, että itsekin seksistä nauttii.
Olen hoikka ja pukeudun peittävästi. Työssäni kuuluu olla polvet ja kyynärpäät peittää
Olipas hölmöjä yleistyksiä. Nuorempana naiset ovat usein sporttisempia ja hoikempia kuin vanhempina, mutta vanhemmiten seksuaalinen itsetuntemus, halukkuus ja aktiivisuus useimmiten paranevat.
Saattaa olla myös, että itsestään erityisen epävarmat hakevat huomiota pukeutumisellaan, mutta siihen se seksin osalta jää.
Älykkäät naiset ovat pääsääntöisesti hyvällä tavalla aktiivisia. Vihervassari ja demari naiset hompsuisia ja usein jopa likaisia. Sitä se pilvenpoltto tekee. Suomenruotsalaiset hyviä. Antavat yleensä myös kakkosta
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät naiset ovat pääsääntöisesti hyvällä tavalla aktiivisia. Vihervassari ja demari naiset hompsuisia ja usein jopa likaisia. Sitä se pilvenpoltto tekee. Suomenruotsalaiset hyviä. Antavat yleensä myös kakkosta
Vassarit on helppoja, jos sietää heidän aatteensa ja sen määrätynlaisen hompsuisuuden. Suostuvat lähes mihin vain seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Niitä poikkeuksia on varmasti enemmän kuin hölmöjen sääntöjesi mukaisia.
Niimpä. Ei nyt niin paljon ole kokemusta, mutta vaimoni on erittäin aktiivinen. Ylipainoinen, ei ole ikinä meikannut, pukeutunut aina mukaviin vaatteisiin.
Niitä poikkeuksia on varmasti enemmän kuin hölmöjen sääntöjesi mukaisia.