Tuntuuko kenestäkään muusta siltä että on liian empaattinen voidakseen olla kiinnostunut politiikasta
Jokaisella on aina se oma etu ainoastaan mielessä.
Oppositiosta on helppo huudella kuinka he ovat heikompien puolella. Kelkka kääntyy heti kun päästään hallitukseen.
Kansalaisia syyllistetään -mitäs äänestitte/ette äänestäneet
Kommentit (7)
Juuh, ei ole minun heiniä lainkaan. Joskus joutunut joitain asioita hoitelemaan politiikan keinoin ja kyllähän se on vastenmielistä ollut. Muutoin keinoja ei taas olisi ollut. No tehty mikä tehty ja lopputulos on hyvä 😎
Yleensä ihmiset kokevat aina olevansa enemmän empaattisia kuin muut. Heillä on vain eri määritelmä empatialle tai eivät tunnista toisessa empatiaa.
Kyllä! On kammottavaa että suomalaiset poliitikot tuovat amerikkalaista polarisoitunutta keskustelukulttuurin aktiivisesti demokratiaamme. Valitettavasti vasemmistopuolueet (joita olen itse äänestänyt) ovat ottaneet tämän toimintatavakseen. Esim. Ruotsissa SDP perusti jopa näitä solvaustiimejä somea varten ja niin näytettiin tekevän myös kevään vaaleissa Suomessa.
En halua riitelyä ja sanailua. Halua keskustelutaitoihin poliitikkoja jotka osaavat toimia yhdessä.
Välillä pitää pitää taukoa. Sitä on joskus raskas seurata. Nyt tuntuu tosi pahalta työttömien ja eläkeläisten puolesta kaikki leikkaukset, kun saa lukea verkosta, miten ihmiset oikeasti kärsii. Tässä ei ole mitään järkeä.
Meillä on julma äärioikeistolainen johto tässä maassa. Ihmisiltä viedään kaikki, tuosta noin vain. Nuo ei ole mitään kansanEDUSTAJIA, vaan moraalittomia roistoja.
Empaattisuus kariseen kun seuraa esimerkiksi perussuomalaisten tviittejä ja huomaa, että suomen kansalaiset oikeisti ovat niin hölmöjä.
Minuakin itkettää, kun eduskunnassa äänestetään toisten ehdotuksia vastaan. Eikö ennemmin vaihtoehtoina voisi olla jaa, tyhjä ja "mielestäni ehdotuksessa on vielä kohtia, joista toivoisin keskusteltavan enemmän", että me empaattisetkin voisimme seurata poliittista keskustelua?
???