Haluan mun exän takaisin
Erottiin minun aloitteesta n.vuosi sitten. Oon nyt tapaillut miehiä ja ihan kauheita kokemuksia. 2miestä haukkunut suoraan luonnettani, olen liian hiljainen, estynyt ja ujo suhteeseen. Toinen vielä sanoi että ei kannata yrittää komeita miehiä.
Nää kokemukset vaurioittaneet entisestään huonoa itseluottamusta. Oon entinen koulukiusattu ja työpaikkakiusattu ja eläkkeellä.
Nyt huomannut että exä ei olekaan niin huono mies. Tukee minua ja kohtelee hyvin. Ei hauku. Hyväksyy mut sellaisena kuin oon. Lisäksi mulla on vielä tunteita exää kohtaan. Seksiä ei neillä ollut oikein enää mutta en nyt niin seksin perään edes ole. Ei ole tässä iässä enää ykkösasia
Kommentit (34)
Sinkkuna eläminen on joesta mereen siirtymistä. Se ei muutu paremmaksi sillä, että tunget kakan takaisin suoleen. Erositte syystä. Opettele elämään sinkkuna ja tapaile nautinnosta, ei eksiä
Huonoja miehiä on markkinassa loputtomasti. Meri on täynnä roskakalaa, ja nykyään myös roskaa. Se ei tee eksästäsi parempaa. Koska jätit hänet, sinulle on tiedossa parempaa, mutta se ei ole välttämättä mies. Ole avoin ja rentoudu
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna eläminen on joesta mereen siirtymistä. Se ei muutu paremmaksi sillä, että tunget kakan takaisin suoleen. Erositte syystä. Opettele elämään sinkkuna ja tapaile nautinnosta, ei eksiä
Huonoja miehiä on markkinassa loputtomasti. Meri on täynnä roskakalaa, ja nykyään myös roskaa. Se ei tee eksästäsi parempaa. Koska jätit hänet, sinulle on tiedossa parempaa, mutta se ei ole välttämättä mies. Ole avoin ja rentoudu
Oon kyllä ihan 100% hetero, naiset ei kiinnosta
Ap
Kuka haluaa eksän takaisin😂voi pöljä. Anteeksi nimittely.
Oisko sun pitänyt miettiä ennen eroa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut semmoinen ero että voi mitään itse miettiä ja päättää. Jotkut exät lähtee itse käveleen eri syistä ja sit ne vinkuu takaisin kun tulevat tarpeeksi vanhoiksi ja tajuavat kuka oli se luultavasti heille oikeasti tarkoitettu partneri tai jotain semmoista. Abortti sillä perusteella että suhteesta ei tulekaan mitään - sitä olisi pitänyt ajatella ennen kuin hyppää sänkyyn jonkun miehen kanssa. Sen sä voit itse päättää mutta et voi päättää abortista vaikka se lapsi on sun kehossa. Et voi päättää mistään muistakaan ruumiintoiminnoistasi esim kuukautiset, vaihdevuodet, näkö, kuulo - siis ihan kaikki - mitään et voi itse määrätä ja on väärin sanoa että naisella oikeus päättää abortista koska naisen keho - TÄYTTÄ BULLSHITIÄ JA AIVOPESUA, VIRHEELLISILLE AJATUSBAANOILLE JOHTAMISTA YMS TÄYTTÄ PASKAA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut semmoinen ero että voi mitään itse miettiä ja päättää. Jotkut exät lähtee itse käveleen eri syistä ja sit ne vinkuu takaisin kun tulevat tarpeeksi vanhoiksi ja tajuavat kuka oli se luultavasti heille oikeasti tarkoitettu partneri tai jotain semmoista. Abortti sillä perusteella että suhteesta ei tulekaan mitään - sitä olisi pitänyt ajatella ennen kuin hyppää sänkyyn jonkun miehen kanssa. Sen sä voit itse päättää mutta et voi päättää abortista vaikka se lapsi on sun kehossa. Et voi päättää mistään muistakaan ruumiintoiminnoistasi esim kuukautiset, vaihdevuodet, näkö, kuulo - siis ihan kaikki - mitään et voi itse määrätä ja on väärin sanoa että naisella oikeus päättää abortista koska naisen keho - TÄYTTÄ BULLSHITIÄ JA AIVOPESUA, VIRHEELLISILLE AJATUSBAANOILLE JOHTAMISTA YMS TÄYTTÄ PASKAA!
Miten voit?
Ei kai siinä muu auta kuin ottaa yhteyttä exään ja selvittää tunteeko hän samoin.
Erottiin vuosi sitten ja seksiä ei meillä ole oikein enää ollut. Siis oletteko eronneet vai onko ero vain sinun omassa päässäsi? Siitä vaan korjaamaan asia eli tuo puuttuva seksi <3
Kyllä se exäsi on aivan yhtä järkyttävän kamala, kuin ne kaikki muutkin miehet.
Minäkin haluaisin mutta eks ei ottanut minua takas. Eksä oli ainoa joka kohteli hyvin eikä arvostellut minua ja minä jätin sen koska ajattelin että löydän varakkaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siis halusit erota?
En mä enää tiedä. Ehkä kuvittelin että saisin vielä jonkun paremman
Ap
Ehkä hyvä aika viimein alkaa opettelemaan olemaan hetki yksin, tutustua itseen, kasvattaa terve ja hyvä itsetunto, harrastaa ja kokea onnistumisia ja oppia ettei kukaan ulkopuolinen ole velvollinen täyttämään sinun tarpeita ja onnen tunnetta. Ei parisuhteet tai muutkaan ihmissuhteet onnistu jos et osaa ottaa vastuuta itsestäsi.
Mulla ei ole yhtään ystäviä ja vihaan tätä kaupunkia. Täällä ei ole mitään mulle mutta omat todella vanhat vanhemmat on muuttamassa tänne ja kaipaa jo apuja.
Tää yksinäisyys ja tyhjät päivät ahdistaa. Oon todella yksinäinen. En tänäänkään puhu kenenkään kanssa. Tälläistä se on. Lisäksi nuo huonot treffailu kokemukset ahdistaa. Tulee entistä aremmaksi
Ap