Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lippuautomaattti rikki

Vierailija
15.07.2024 |

Jos metron ainoa lähistöllä oleva lippuautomaatti on rikki, voidaanko silloin määrätä tarkastusmaksu?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua rekisteröidä maksukorttia mihinkään sovellukseen, eli hsl sovellus ei onnistu.

Ap

Selitä tuo lipuntarkastajalle :D

Mutta eihän he voi olettaa että mulla on älypuhelin. Sitäpaitsi tila siinä niin tukossa että just ja just sain ladattua koko sovelluksen huomatakseni vain kuinka huonot maksuvaihtoehdot siinä on.

Ap

Kuvitteletko sinä trolli, että tänä päivänä se ei olisi oletus. Toisekseen, HSL:n matkakorttiin voi ostaa arvoa tai aikaa. Ai mutta ethän sinä voikaan, kun et voi rekisteröityä HSL:n järjestelmään.

Olen edelleenkin rekisteröitynyt sovellukseen, mutta ei ole järkevää rekisteröidä maksukortin tietoja joka paikkaan. Monissa muissa palveluissa kortin tietoja ei tarvitse tallentaa palveluun kuten Hsl:ssä.

Ap

Vierailija
22/28 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dösällä ainakin pääsee ilmaiseksi, jos kortinlukija on epäkunnossa.

Vähän eri asia, kellään ei ole aikaa esim. todentaa mistä joku on noussut metroon.

Mistä se joku metroon noussut tietäisi, että jollain asemalla on automaatti rikki, jos se ei olisi tullut siltä asemalta kyytiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat matkan ja poistat sen kortin sen jälkeen.

Vierailija
24/28 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen liikenne ei ole mikään ihmisoikeus. Älä matkusta jos et kykene hankkimaan lippua.

Vierailija
25/28 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska HSL.

Vierailija
26/28 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua rekisteröidä maksukorttia mihinkään sovellukseen, eli hsl sovellus ei onnistu.

Ap

Mutta eihän he voi olettaa että mulla on älypuhelin. Sitäpaitsi tila siinä niin tukossa että just ja just sain ladattua koko sovelluksen huomatakseni vain kuinka huonot maksuvaihtoehdot siinä on.

Ap

Kuvitteletko sinä trolli, että tänä päivänä se ei olisi oletus. Toisekseen, HSL:n matkakorttiin voi ostaa arvoa tai aikaa. Ai mutta ethän sinä voikaan, kun et voi rekisteröityä HSL:n järjestelmään.

Olen edelleenkin rekisteröitynyt sovellukseen, mutta ei ole järkevää rekisteröidä maksukortin tietoja joka paikkaan.

HSL-sovellus on luotettu, joten siihen kyllä kannatta. Mutta sinähän oletkin trolli, joka maksaa jokapäiväiset työmatkansa kertalipuilla.

Vierailija
27/28 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dösällä ainakin pääsee ilmaiseksi, jos kortinlukija on epäkunnossa.

Vähän eri asia, kellään ei ole aikaa esim. todentaa mistä joku on noussut metroon.

Mistä se joku metroon noussut tietäisi, että jollain asemalla on automaatti rikki, jos se ei olisi tullut siltä asemalta kyytiin?

Ehkä aivottomin kommentti tähän ketjuun.

Vierailija
28/28 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olen edelleenkin rekisteröitynyt sovellukseen, mutta ei ole järkevä

Kaikkihan sen tietää, että hakkerointi perustuu siihen että he ovat askeleen edellä kuin sovelluksen kehittäjät. Jokainen tehköön itse päätöksensä siitä, minne kaikkialle tietojansa tyrkyttävät.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän