Siis onko tämä ihan oikein. Lensin pihalle terveyskeskuksesta, koska sanoin, että...
En keskustele hoitajien kanssa mistään, koen olevani älykkäämpi, kuin hoitajat ja tiedän lääketieteestä lähes kaiken, vaikka koulutusta ei ole, olen kuitenkin ollut aina kiinostunut alasta. En silloin jaksa kuunella minkään arvailevan hoitajan löpinöitä, tästä ottikin infoluukun työntekijä nokkinsa, joka oli hoitaja sanoin haluavani tavata lääkärin ja pyysin heitä hakemaan sellaisen paikalle, no tästä sitten syttyi sota ja lensin pihalle. Nyt en ole varma, että olenko huomenna tervetullut uudelleen vai onko minulla joku porttikielto sinne, ulos heitosta päätellen voisi, mutta eikai tk hon voi saada porttaria?
Kommentit (17)
Siinä kokemuksellasi et sitten osannut kertoa mikä sinua vaivaa. Olisit asiallisella aloituksella saanut lääkärin. Et vartijan kanssa keskustelua.
Google sanos, et akne. Poista evästeet. Paise. Poista evästeet. Syöpä. Poista evästeet akne......jne. karvatupentulehdus.
Oot varmasti oikein tervetullut huomenna hakemaan m1:n.
Nyt on kesäloma-aika. Suurin osa lääkäreistä vissiin lomalla. Keloissakin on jonkin aikaa ollut vartijoita 2-4 kpl.
Mitä siellä terkkarissa edes teit kun kaikki kerran tiedät ja osaat?
0/5
Kun vika on päässä sitä ei välttämättä itse tiedosta. Laitetaas tää ap:n aloittama paskaketju poistoon.
Näitä ns. Itseoppineita pökiöitä riittää. Toivon että seuraava hoitaja on psykiatrian osastolta vastaan ottamassa sinut ja vie osastolle
Oikeassahan sä olit tavallaan. Ja lääkäri olisi varmaan hyvä olla niissä. Mielellään erikoislääkäri ja labra, kuvannus, ultra.
Itseäkin ärsyttää jonkun hoitajan kanssa jutella, onneksi työterveydessä voi skipata sen ja päästä suoraan lääkärille selvittämään vaivaa.
Miksi et hoida sitten itseäsi. Tuskin se nyt mikään kirurgiaa vaativa vamma oli kun kerran kykenit lompsimaan terveyskeskukseen tolpillasi.
Vierailija kirjoitti:
Itseäkin ärsyttää jonkun hoitajan kanssa jutella, onneksi työterveydessä voi skipata sen ja päästä suoraan lääkärille selvittämään vaivaa.
No AP:lta puuttuu työterveys kokonaan jostain syystä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin puuttuu tuolta kommentoijaltakin, ei työyerveyskään noin toimi :D
Jaa, miten se työterveys sitten toimii? Meillä ainakin varataan aika omalle tt-lääkärille joka sitten lähettää erikoislääkärille jos on tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin puuttuu tuolta kommentoijaltakin, ei työyerveyskään noin toimi :D
Miten niin ei toimi? Teillä ei, mutta monella muulla kyllä. Minä olen kahdesti käynyt tarkkaa tapaamassa, muuten aina lääkärin kanssa asioinut.
Lisää WIINAA koneeseen!!