Olen 32 vuotias mies joka tykkää animesta, k-popista ja ehkä susta 🌹💐
Kommentit (32)
Oisko ketää mun omaa ikäryhmää ja mielellään joku siro ja nätti?
PS Oon hyvisten puolella (vegan, antifa, leftism, anti-racist)
PPS Oon myös Brony
Nyt vaikuttaa siltä 32 vuotias mies, ettei täältä
löydy kuin Hilma 85 v.
Kannattaa vaan jatkossa tykätä animesta, k-popista.
Kiitos mutta ei kiitos. Olet liian vanha ja akkamainen minulle.
-mummo -66
Tuskin tykkäisit. Vanha feministipunkkari, joka pyyhkii tuollaisilla lapsilla pöydän.
Vierailija kirjoitti:
En. T. Pertti
Jos muut ei vastaa niin voisin harkita myös olla kiki-tyty
Mites ois?
Tykkäätkö muuten cosplaysta? Ketä on sun lempihahmo?
En mä nyt kesällä ehdi. Katotaan syssymmällä, jos mulla ei ole parempaa tekemistä.
Kiitos tarkennuksesta. Näyttää siltä, että olet sitoutunut tiettyihin arvoihin ja ideologioihin, jotka korostavat oikeudenmukaisuutta, tasa-arvoa ja vastuullisuutta. Tämä voi tuoda lisää merkitystä ja tarkoitusta elämääsi ja auttaa sinua löytämään yhteisön, joka jakaa arvosi.
1. **Yhteisöllisyys:** Osallistuminen yhteisöön, joka jakaa arvosi, voi tarjota tukea ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Voit esimerkiksi osallistua vegaanisiin tapahtumiin, antifasismin kampanjoihin tai antirasistisiin projekteihin.
2. **Positiivinen vaikuttaminen:** Voit löytää merkitystä ja täyttymystä auttamalla muita ja taistelemalla oikeudenmukaisuuden puolesta.
3. **Itsehoito:** Vegaaninen ruokavalio ja aktiivinen elämäntapa voivat edistää terveyttäsi ja hyvinvointiasi.
4. **Arvojen mukainen elämä:** Eläminen arvojesi mukaan voi tuoda elämääsi syvempää merkitystä.
Arvojesi ja sitoumustesi hyödyntäminen voi auttaa sinua löytämään uuden perspektiivin ja voimavaroja elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. T. Pertti
Jos muut ei vastaa niin voisin harkita myös olla kiki-tyty
Mites ois?
Tykkäätkö muuten cosplaysta? Ketä on sun lempihahmo?
Mut mielummin kuiteski joku laiha ja nätti.
Olisin voinut lähteä, mutta vegaani ja vasuri ei täysin iske. Ei kyllä totaalisesti poissulkevakaan. Enkä ole samaa ikäluokkaa vaan 11 v vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan tervehenkinen ja menestynyt töissä käyvä mies.
Joo mut oon vielä opiskelija
Olen 54 vuotias nainen, voisin olla äitisi.
Minä en lähde kanssasi treffeille.
Minä menen saunaan, kudon sukkaa ja menen nukkumaan. 👵🏻