Olen 67 vuotias nainen ja iskenyt silmäni n. 30 vuotiaaseen huoltomieheemme!! Voiko todella olla, että hänkin on kiinostunut.
Eli olen ollut jo kiinostunut noin 6 kuukauden ajan, törmäämme jatkuvasti rapussa, puhun usein hänen kanssaan ja välillä hän vaikuttaa vaivaantuneelta.
Kerran hän kaivoi työkalupakkia rapussa enkä mahtanut vietilleni mitään, tartuin käsilläni hänen takapuoleen, hän sanoi kohteliaasti, että anteeksi mutta voisinko pääatää irti.
Olin vähän pettynyt.
Tänään hän seisoi tikapuilla vaihtamassa lamppua ja tulin hänen taaksen ja sanoi, että hei taas me nähtiin, hän sai aivan hirveän säpsyn ja meinasi pudota tikkailta.
Tuo säikähtäminen oli varma merkki, hän on kiinostunut, säikähti siksi, koska ei odottannu näkevänsä minua.
Vähän tämä ikäero mietityttää, miten ihmiset suhtautuu jos päädymme suhteeseen?
Kommentit (23)
Sulla on muistisairaus tai psykoottista oirehdintaa. Osa aivoistasi on sanonut sopimuksen irti ja loput hämää minkä ehtii. Hanki äkkiä lääkkeet tai edessä on yhä nöyryyttävämpiä tilanteita ja suurempia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita et häviä mitään.
Itse olen 63 vuotias nainen ja mulla on 45 vuotias mies.
Ikä ei merkkaa mitään jos kolahtaa.
Oikein. Minäkin olen 62 vuotias ja seurustelen 21 vuotiaan naisen kanssa.
M62
Käytätkö valkoisia tennareita, tyköistuvaa paitaa ja farmariasua?
Ei mikään ihme. itse olen 60-vuotias ja minulla on suhde 30-vuotiaaseen naiseen. Hän on akateemisesti koulutettu ja on hyvä työpaikka. Ei vaan ole löytänyt edellisen suhteen jälkeen ketään sopivaa nuorempaa.
Kyllä se raja tulee aina jossain lukemassa vastaan.