Minne Eurooppaan kaupunkilomalle heinäkuussa?
Ruoan ja juoman edullisuus plussaa.
Luonto plussaa.
Ei Baltian maat.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edinburgh tai Glasgow. Ei ne kyllä mitään halpoja ole, mutta eihän mikään länsi-eurooppalainen kaupunki ole. Jos halpaa haluat, niin pitää suunnata itä-eurooppalaisiin kaupunkeihin, ehkä Puola tai Unkari.
Edinburgh on kaunis, mutta kallis. Glasgow on ruma.
Ei Glasgow mun mielestä ollut ruma. Rouheampi kyllä, mutta ei ruma. Mä tykkäsin siitä ja menisin mielelläni sinne uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomeen
jonnekin muualle missä ruoka ja juoma edukkaampaa
Dublin, Valencia, Budapest, Zagreb
Kaupunkilomalle missä on luontoa, siis mitä? Puistoja? Ehkä en tajua kysymystä, tai siis ymmärrän "luonnon" jotenkin eri tavalla.
Moskova tai Pietari muut kaupungit huonoja on. Varsinkin Kiova huonoin kaikista on.
Ei Keski-Eurooppaan. Liian kuuma.
Oslo on mun suosikkikaupunkini.
Vierailija kirjoitti:
Olin muutama viikko sitten Visbyssä. Suosittelen koko Gotlannin saarta. Luonto on kaunista, löytyy mielenkiintoista nähtävää, ei ole hirveän kallis ja pärjää kouluruotsilla. Irlanti saattaa myös olla kelpo paikka.
Visby on ihana. Kesäkaudella Finnairin suorat lennot.
Vierailija kirjoitti:
Oon ensi viikolla menossa Jurmalaan. Onko ok paikka?
Minäkin tällä viikolla Riikaan mutta ap:ta ei Baltia kiinnostanut.
Alpeille..lennot mMuncheniin tai Zurichiin ja siitä eteenpäin. Junalla pääsee moneen suuntaan. Tai Milanosta Comojärvelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulin juuri eilen Gdanskista, oikein mukava paikka. Kaunista ympäristöä ja kohtuulliset hinnat. Nopea suora lento. Boltilla helppo liikkua yöaikaankin (kävin konsertissa ja siksi liikkeellä myöhään) ja todella edullista.
Olin just tulossa kertomaan samaa. Ollaan parhaillaan ja oikein kiva kompakti kaupunki, paljon nähtävää ja keskusta kohtuu pieni, helppo liikkua ihan jalankin paikasta toiseen, toki Bolt toimii myös oikein hyvin. Lähellä viehättävä rantakaupunki Sopot, käytiin juuri Boltilla, matka 30 min n 15-25 €.
Ljubljana! Myös Montenegron Bar ihana
Ei mihinkään Tanskaa etelämmäs. Aivan liian kuuma. Vastaan siis Köpis.
Vierailija kirjoitti:
Alpeille..lennot mMuncheniin tai Zurichiin ja siitä eteenpäin. Junalla pääsee moneen suuntaan. Tai Milanosta Comojärvelle.
Comolle nyt ei ainakaan. Täyteen ammuttu turisteja.
Miten olisi Bukarest? Siellä on ainakin parhaillaan lämmintä:
Jipii, jahuu pakko päästä aivottomille miesnaislapsi lomille.
en kyllä lähtisi eteläeurooppaan heinä-elokuussa.jos jonottaminen ei haittaa niin sitten.menisin lappiin nyt jos olisi aikaa.
Lähtisin Islantiin.