Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jännitän miestä?

Vierailija
15.07.2024 |

Miten eroon? Oon tapaillut yhtä miestä ja jännitän ihan hirveästi sitä. Sit kun en tiiä millä aikeilla on liikkeellä ja onko tunne sama

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen suhteen alussa olen jännittänyt miestä, se on merkki, että se mies kiinnostaa, ihan luonnollista. Ne, joita en ole jännittänyt, ovat yhdentekeviä enkä ole heistä kiinnostunut romanttisessa mielessä. Eli ei ole mikään intuitio tai keho varoittaa.

Vierailija
62/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laittanut käteni paskaan. Kun kysyin missä mennään niin sanoi suoraan että ei halua parisuhdetta kanssani kun olen niin hiljainen enkä puhu tarpeeksi, että hän joutuu vetämään minua koko ajan perässään. Näin siis sanoi. Olo on aika paska. Tää mies oli täysin joukki. Siis vedätti koko ajan mua ja ilmeisesti vain kyttäsi milloin otan asian puheeksi.  Luultavasti levittää vielä juoruja musta. Mitä mä teen?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on primitiivinen jännämies. Primitiiviset tiedostamattomat vaistosi laittoivat sisäiset kellosi soimaan. Aivan oikein, se on täysin normaalia. Tällainen mies kietoo sinut aivan huomaamatta verkkoonsa kuin ristilukki. Kaikki vaan tapahtuu.

Vierailija
65/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole useamman kuukauden aikana tehnyt selväksi, että haluaa seurustella kanssasi vakavasti, hän haluaa sinusta vain seksiä tai muita palveluksia. Ja haluatko jonkun juopon, joka vain kännissä ottaa yhteyttä vongatakseen? Näistä asioista jo selviää, mitä hän haluaa ja millainen mies hän on. Et jostain syystä vain halua uskoa totuutta.

Niin, haluaisin että olisi tosissaan. Mulla huonoa tuuria miesten kanssa. Kukaan ei halua seurustella mun kanssa. Mietin nyt mitä tekisin. Mies itse ehdotti kävelyä

Ap

Siis annoitko sille pillua ??

Joo, miten sillä on väliä?

Jalat ristissä kunnes seurustellaan? 

Ap

Taksikuskeille annetaan baari-illan päätteeksi, mutta jos oikeasti pitää jostain niin siltä pihdataan?

Vierailija
66/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin laittanut käteni paskaan. Kun kysyin missä mennään niin sanoi suoraan että ei halua parisuhdetta kanssani kun olen niin hiljainen enkä puhu tarpeeksi, että hän joutuu vetämään minua koko ajan perässään. Näin siis sanoi. Olo on aika paska. Tää mies oli täysin joukki. Siis vedätti koko ajan mua ja ilmeisesti vain kyttäsi milloin otan asian puheeksi.  Luultavasti levittää vielä juoruja musta. Mitä mä teen?

Ap

Unohdat miehen. 

Vierailija
67/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi joku levittäisi sinusta juoruja? Oletko ihan tosissasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän