Miksi jännitän miestä?
Miten eroon? Oon tapaillut yhtä miestä ja jännitän ihan hirveästi sitä. Sit kun en tiiä millä aikeilla on liikkeellä ja onko tunne sama
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies siis sanonut että tutustutaan. Ollaan joku 4kk tunnettu ja ehkä 1krt viikko nähty, mitä oli välissä 2kk tauko.
Ehkä mä vaan katson mihin tää vie
Ap
Miksi oli 2kk tauko? Yrittikö välissä jotakuta muuta/sinua kiinnostavampaa, ja kun ei onnistunut niin tuli takaisin? Vai joku järkevämpi syy?
Itse asiassa en tiedä. Otti jussina yhteyttä viestillä että haluaa vielä yrittää kanssani jne laittaa todwl,a harvakseltaan viestiä ei edes päivittäin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies siis sanonut että tutustutaan. Ollaan joku 4kk tunnettu ja ehkä 1krt viikko nähty, mitä oli välissä 2kk tauko.
Ap
Miksi oli 2kk tauko? Yrittikö välissä jotakuta muuta/sinua kiinnostavampaa, ja kun ei onnistunut niin tuli takaisin? Vai joku järkevämpi syy?
Itse asiassa en tiedä. Otti jussina yhteyttä viestillä että haluaa vielä yrittää kanssani jne laittaa todwl,a harvakseltaan viestiä ei edes päivittäin
Ap
Oletteko te kumpikin ujoja? Mulle tulee sellainen kuva. Voit kysyä esimerkiksi. "Sanoit, että haluat parisuhteen. Nyt ku ollaan tässä kuukausi tutustuttu, ajatteletko, että meillä olisi sopivasti yhteistä, että meidän kannattasi kokeilla seurustelua toistemme kanssa?" Tai "Mitä toivot jatkossa meidän ihmissuhteelta?" Tai vähän kevyemmin "Minusta ois kiva tavata sua useammin. Oisko sustakin?" Tai "Treffailetko edelleen myös muita naisia?"
Myös mua jännittää aluksi uuden ihmisen kanssa, kiinnostuuko hän minusta vai ei. Jännitys kyllä loppuu muutaman kerran jälkeen, kun asia selviää. Jostain syystä teillä ei ole vielä selvinnyt. Ehkä toiset ovat hitaampia päätöksissään. Joka tapaukjsessa, voit vaikuttaa toisen selkeyteen olemalla itse selkeä.
Vierailija kirjoitti:
En enää ihmettele, miksi ap:n elämä on täynnä virheitä ja huonon kohtelun kohteeksi joutumista.
Kuin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole useamman kuukauden aikana tehnyt selväksi, että haluaa seurustella kanssasi vakavasti, hän haluaa sinusta vain seksiä tai muita palveluksia. Ja haluatko jonkun juopon, joka vain kännissä ottaa yhteyttä vongatakseen? Näistä asioista jo selviää, mitä hän haluaa ja millainen mies hän on. Et jostain syystä vain halua uskoa totuutta.
Niin, haluaisin että olisi tosissaan. Mulla huonoa tuuria miesten kanssa. Kukaan ei halua seurustella mun kanssa. Mietin nyt mitä tekisin. Mies itse ehdotti kävelyä
Ap
Kyse ei ole huonosta tuurista vaan siitä että annat ihmisten käyttää sinua. Opettele arvostamaan itseäsi niin muutkin arvostavat.
Miten aktiivisesti itse pidät häneen yhteyttä vai odotatko aina hänen viestejä ja ehdotuksia?
Miten voi olla noin aikuinen nainen tyhmä. Miehet tietää kyllä muutaman kuukauden kohdalla haluavatko sinut itselleen vai ei. Haloo
Olen ollu tuossa tilanteessa ja kokenu parhaaksi vetäytyä ja olla tekemättä mitään kontaktia.
M48
Miehen aurassa on jotakin, mitä kehosi aistii, mutta tietoinen mielesi ei ymmärrä. Luota vaistoosi, mies ei ole sinulle hyväksi
Vierailija kirjoitti:
No en mä enää saa tekemättömäksi sitä että ollaan oltu sängyssä. Kyllä mä tiedän että se oli virhe. Oon tehnyt virheitä koko elämäni
Ap
Sähän oot ihan liian helppo .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää ihmettele, miksi ap:n elämä on täynnä virheitä ja huonon kohtelun kohteeksi joutumista.
Kuin?
Kuin mitä? Kerro nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroon pääsee kun lopetat yhteydenpidon.
Jännittäminen kertoo ettei kaikki ole hyvin. Luota mitä kehosi kertoo, jos et voi rentoutua kaverin seurassa, kaikki ei ole hyvin.
Luota intuitioosi. Jos mies ei ole kertonut millä mielellä on liikkeellä, ei ole ainakaan hyvällä.
Olennaista on kysyä itseltäsi, millä mielellä SINÄ olet liikkeellä? Kunnioittaako mies sinua, onko hän ystävällinen, ottaa sinut huomioon? Jos ei, poistu.
Poistu suhteesta.
Me ollaan tunnettu jo joitain kk, silti mies ei ole sanonut että haluaisi seurustella kanssani. Otin jo takaisin kerran. Tänään pitäisi nähdä kävelyllä. Eilen soitti mökiltä humalassa mulle. Voiko noita miehen aikeita mitenkään selvittää? Ollaan yli 40v, mies hieman nuorempi
Ap
Ei kuulosta hyvältä, keskenkasvuinen jamppa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaikki muut jo tietää, että hel*etin porteille, mutta kai sun on se koettava sitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä enää saa tekemättömäksi sitä että ollaan oltu sängyssä. Kyllä mä tiedän että se oli virhe. Oon tehnyt virheitä koko elämäni
Ap
Ethän vaan suihin ottannu ??
Minä jännitän suhteen alussa, jos olen ihastunut. Rennosti jos osaan heti olla uuden miehen seurassa, niin jää friend zonelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ethän vaan suihin ottannu ??
En
AP
Vierailija kirjoitti:
Minä jännitän suhteen alussa, jos olen ihastunut. Rennosti jos osaan heti olla uuden miehen seurassa, niin jää friend zonelle.
Miten pääset jännittämisestä eroon?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä mussuta, päätä haluat, selvitä sopiiko tämä mies siihen kuvioon, ja poista hänet kuvioistasi jos ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Höpö höpö ei ole mikään virhe.