Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jännitän miestä?

Vierailija
15.07.2024 |

Miten eroon? Oon tapaillut yhtä miestä ja jännitän ihan hirveästi sitä. Sit kun en tiiä millä aikeilla on liikkeellä ja onko tunne sama

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joruba ja Pashtu puhuvat niin jänniä kieliä että ujostuttaahan se, osaako itse niitä edes tankero-tyylillä paperista lukien  tavata..

Vierailija
42/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä mikään jänittäminen ole se ongelma, vaan ap:n järkyttävän huono itsetunto ja molempien pöljyys.

Juu, kyllä minäkin todella kovasti haluaisin vakavan seurustelusuhteen sellaisen miehen kanssa, joka ei paljon kommunikoi, mutta kännissä soittelee ja häipyy välillä pariksi kuukaudeksi ja odottaa että hänet "otetaan takaisin":D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole useamman kuukauden aikana tehnyt selväksi, että haluaa seurustella kanssasi vakavasti, hän haluaa sinusta vain seksiä tai muita palveluksia. Ja haluatko jonkun juopon, joka vain kännissä ottaa yhteyttä vongatakseen? Näistä asioista jo selviää, mitä hän haluaa ja millainen mies hän on. Et jostain syystä vain halua uskoa totuutta.

Niin, haluaisin että olisi tosissaan. Mulla huonoa tuuria miesten kanssa. Kukaan ei halua seurustella mun kanssa. Mietin nyt mitä tekisin. Mies itse ehdotti kävelyä

Ap

Siis annoitko sille pillua ??

Joo, miten sillä on väliä?

Jalat ristissä kunnes seurustellaan? 

Ap

No tosiaankin! Miksi sitä pitää seksiin hypätä muun kuin kumppanin kanssa? 

jätä se, jos mies haluaa olla sun kanssa niin se tosiaankin näkyy ja kuuluu, ei tarvi arvailla. Nyt se saa jo maitoa niin miksi ostaa lehmää, käyttää sua seksiin. Aika turha kysyä siltä mitään, pillua vonkaava mies valehtelee vaikka tahtomattaan, jos valheesta riippuu pillun saanti. 

Vierailija
44/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis sanonut että tutustutaan. Ollaan joku 4kk tunnettu ja ehkä 1krt viikko nähty, mitä oli välissä 2kk tauko.

Ehkä mä vaan katson  mihin tää vie

Ap

Haloo.. "mihin tää vie"... siis on jo tehnyt sinusta maksuttoman paineidenpurkualustan. Mies säästää rahaa, sinä..?

Nyt aikuistumista, rajoja ja selkeyttä mitä itse haluat? Kunnioitusta, vastavuoroisuutta? Ja ala johtaa elämääsi, sensijaan että eläisit muiden armoilla ja muiden armosta.

Vierailija
45/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole se oikea. 

Oikean seurassa voit olla luonnollisesti oma itsesi hyvine ja huonoine puolinesi ja kokea ensihetkellä jo että ikään kuin olisitte tunteneet kauan

Itse olen aina jännittänyt sosiaalisia tilanteita. Mitä enemmän ihmisestä pidän, sitä enemmän jännitän. Jännitys katoaa kyllä tutustuessa. Tämä koskee ihastuksia ja ihan kaverisuhteitakin kiinnostavien henkilöiden kanssa. 

Aika tylsää olisi elämäni ollut, jos olisin ajatellut, etteivät nämä ihmiset ole sopivia elämääni pelkän jännittämisen takia. Seurustelisin lähinnä seniilien vanhuksien ja lasten kanssa. 

Vierailija
46/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista käyttää reilusti liukkaria, jos jännität liikaa niin ei se onnistu ehkä siltikään.

Vierailija
47/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele intuitiotasi, lopeta yhteydenpito välittömästi. Kehosi yrittää kertoa sinulle, että mies ei sovi sinulle. 

Vierailija
48/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot soronoo ja painut livohkaan. Jätät miehen nuolemaan näppejään. Voi olla melkoinenkin retale, mistä noista ottaa selvää. Lähde lätkimään sen siliäntien ja pistät tekstaria perään että iski rimakammo ja et kuuna päivänä olisi kykeneväinen morsmaikkuseksi ko herralle.

Vierailija
49/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole useamman kuukauden aikana tehnyt selväksi, että haluaa seurustella kanssasi vakavasti, hän haluaa sinusta vain seksiä tai muita palveluksia. Ja haluatko jonkun juopon, joka vain kännissä ottaa yhteyttä vongatakseen? Näistä asioista jo selviää, mitä hän haluaa ja millainen mies hän on. Et jostain syystä vain halua uskoa totuutta.

Käsityksesi miehistä on varsin kapea.

Vierailija
50/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat herkempiä ja jännittävät. Antakaa ujoillekin mahdollisuus. Yleensä jännittämisen takaa paljastuu hieno ihminen. 

Vierailija
51/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin aiemmin, että minuakin jännitti yksi mies, pelkäsin oikeastaan ja ihan syystä.

Jännittää voi toki kivojakin juttuja, mutta jos mies jättää ja haluaa takaisin, soittelee kännissä eikä viesti sopivasti,  kyseessä ei ole kiva juttu. Kaikissa on jotain hyvääkin, mutta toisissa ei riittävästi.

Esimerkiksi minä olen ehdottomasti sitä mieltä, että se mies, josta aiemmin puhuin, ei missään tapauksessa sovi parisuhteeseen kenenkään kanssa.  Kaikista ei vain ole siihen ja kun ikää on yli 40 v, olisi pitänyt oppia jo kauan sitten. Tällaiset tapaukset kuitenkin ovat kaikkialla innokkaina ja kovaan ääneen hakemassa uusia kumppaneita. Ei rakastettuja tai ystäviä vaan ihmisiä, joita voivat hyödyntää omiin (epäterveisiin, itsekkäisiin) tarpeisiinsa.

Juokse. 

Vierailija
52/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele intuitiotasi, lopeta yhteydenpito välittömästi. Kehosi yrittää kertoa sinulle, että mies ei sovi sinulle. 

Ujoille ei sitten vissiin sovi kukaan. 

Ujo ihminen menee ihastuessa ihan puupökkelöksi. Kaikki jännitys ei ole aina pahasta. Mulkun ihmisen kanssa ei ole hyvä olla, mutta sen huomaa muustakin kuin jännittämisestä. Mulkun seurassa ahdistaa. 

Vierailija
53/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on iso muna ja se haluaa työntää sen munan sinuun joten se tietysti jännittää.

Vierailija
54/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun sisin kertoo ettei ole turvallista tapailla tätä miestä. Älä ainakaan lähde pitkille automatkoille ympäri suomea. Voi olla ettet palaa ollenkaan. Muista mitä äiti sanoi, älä mene nurkan taakse jos mies pyytää.

Vierailija
55/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitin miestäni aluksi paljon, koska tykkäsin hänestä. Kerroin hänelle tästä ja hän vaan halasi. Nyt olemme onnellisesti yhdessä ja mies on mitä kultaisin ihminen. 

Onneksi en luottanut mihinkään "intuitioon" ja päästänyt häntä menemään. 

Vierailija
57/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä mikään jänittäminen ole se ongelma, vaan ap:n järkyttävän huono itsetunto ja molempien pöljyys.

Juu, kyllä minäkin todella kovasti haluaisin vakavan seurustelusuhteen sellaisen miehen kanssa, joka ei paljon kommunikoi, mutta kännissä soittelee ja häipyy välillä pariksi kuukaudeksi ja odottaa että hänet "otetaan takaisin":D 

Juu, mikä voisikaan mennä pieleen? 🤔

Vierailija
58/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut. Se menee ohi. Viimeistään 10 vuoden avioliiton jälkeen koko ukko on sinulle yhdentekevä.

Vierailija
59/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroon pääsee kun lopetat yhteydenpidon. 

Jännittäminen kertoo ettei kaikki ole hyvin. Luota mitä kehosi kertoo, jos et voi rentoutua kaverin seurassa, kaikki ei ole hyvin. 

Luota intuitioosi. Jos mies ei ole kertonut millä mielellä on liikkeellä, ei ole ainakaan hyvällä.

Olennaista on kysyä itseltäsi, millä mielellä SINÄ olet liikkeellä? Kunnioittaako mies sinua, onko hän ystävällinen, ottaa sinut huomioon? Jos ei, poistu. 

Poistu suhteesta.

Riippuu ihan ihmisestä mistä toi jännitys kertoo.

Itse jännitän miehen seurassa, jos oon ihastunut siihen. Ei se kerro sen enempää.

Vierailija
60/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä menee monella jännitus ja ahdistus sekaisin.

Jännittääkö ap:ta miehen seurassa? Se on ihan normaalia, jos on ujo, epävarma, ihastunut tms.

Jos ahdistaa, se ei ole normaalia. Sillon kannattaa miettiä ahdistuksen syytä. Toki jotkut on luonteeltaan helposti ahdistuviakin, mutta sen he tietävät itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän