Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika pahasti osunut tuulettimeen tää Trumpiin kohdistunut vihapuhe. Olkaa nyt ihmiset huolissanne vihapuheesta

Vierailija
15.07.2024 |

Demokraattien tähänastinen kampanja on nojannut pitkälti Trumpin demonisointiin

https://x.com/MatiasTurkkila/status/1812391727476474236

https://x.com/MatiasTurkkila/status/1812448258091802672

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/737f782b-1752-469a-8a22-da10d8621700

Venäjälläkin huomattu:

Ilmapiiri presidenttiehdokas Trumpin ympärillä on provosoinut sen, mitä Amerikka on joutunut kohtaamaan tänään. Trumpia on yritetty poistaa poliittiselta areenalta lukuisia kertoja niin laillisin keinoin, tuomioistuimilla, syyttäjillä kuin mustamaalaamisella. Hänen asemansa on yritetty vaarantaa, Peskov lausui.

Kaikille ulkopuolisille on ollut päivänselvää, että hänen henkensä on vaarassa.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010563623.html?utm_medium=promobox&u…

Kommentit (307)

Vierailija
41/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se nähtiin että vihapuhe muuttuu vihateoksi.

Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu. Trump sai omaltaan ns. vasarasta päähän. Perinteinen äärioikeiston jäsentenvälinen.

Kunpa tämä teidän hieno sanonta pätisi myös kadulla riehuviin ja paikkoja tuhoaviin alkuihmisiin.

Vierailija
42/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä, tuo Trumpin suurin tukija.

Ja yhtäkkiä suurin vihollinen jonka kanssa trump aloittaa 3. maailmansodan presidenttinä

Ei. Hän auttaa Venäjää voittamaan Ukrainan lopettamalla tuen Ukrainalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään U.S.A. on väkivaltainen valtio, jos verrokiksi ottaa Japanin.

Tarkoittanet nyky-Japania, jossa yksi vakiintunut vallanpitäjä on rikollisjärjestö yakuza. Ja naisiin kohdistunutta väkivaltaa ei usein edes tutkita poliisin taholta. Mutta ei tarvitse mennä kuin toisen maailmansodan aikoihin, niin Japani rikkoi ihmisoikeuksia todella innokkaasti ja räikeästi.

No USAn valkoisten uhrit koko historian aikana taitavat olla kymmenissä miljoonissa.

Vierailija
44/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Trump ei osallistu vihapuheeseen 🤦

Vierailija
45/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kansa haluaa Trumpin, kansa saakoon Trumpin. On vaarallista, jos presidentit valitaan jollain muulla tavalla kuin äänestämällä.

Itse en häntä kannata, mutta oksetusolo tuli, kun katsoo noita somepostauksia, jossa liberaalit itkee ja riehuu, että ei ampuja osunut paremmin. yhyyy, yhdestä sentistä kiinnii, yhyy prskele.

Vierailija
46/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on mahdollisesti Nobelin rauhanpalkinnon saaja.

Vierailija
47/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanatismia on molemmilla puolilla. Harva ihminen ylipäätään on hyvä rauhallisessa puntaroinnissa. Koulutus voi tosin parantaa kykyä.

Vierailija
48/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, trumppi itse on yksi suurimmista väkivallan lietsojista ja vastapuolen leimaajista, demonisoijista etc.

Tuo ansaitsisi paikan vankilassa. 

Esimerkiksi Hillary C. on antanut myös vihamielisiä lausuntoja tietyistä tahoista. On lisäksi tehnyt kysernalaista ulkopolitiikkaa.

Vai niin. Tuskin on sentään vihjaillut kannattajilleen, että se ja se pitäisi poistaa päiviltä, kuten trump on tehnyt useaan kertaan fanaattisen  ihmismassan edessä.

Hillary Clinton on upea ja vahva ihminen. Siinä olis ollut paras presidentti USAlle vuosia sitten, ellei se maa olis niin naisvastainen takapajula. Hillaryhän olis ammuttu samantien. 

Vierailija
49/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, trumppi itse on yksi suurimmista väkivallan lietsojista ja vastapuolen leimaajista, demonisoijista etc.

Tuo ansaitsisi paikan vankilassa. 

Oletko itse nähnyt tätä lietsontaa vai oletko lukenut vain median satuja.

Itse olen ainakin nähnyt Trumpin vihjailevan aseenkantooikeuden kannattajille että he voisivat hankkiutua eroon Hilarysta.

-eri

No laitahan linkkiä videoon.

%3D

Vierailija
50/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin vihapuhuja ole trump itse. Niin makaa kuin petaa.

Muistan vieläkin miten trump haukkui ja imitoi naamaa ja käsiä väännellen vammaista ihmistä. Ei ole trump normaali ihminen, eikä presidentiksi sopiva. 

Kukaan ei ole täydellinen. Ei edes Trump. Siitä huolimatta hänen hyvät puolet voittaa ylivoimaisesti hänen pienet vikansa. Etkö voi suvaita edes hieman erilaisuutta tai pieniä vikoja ihmisissä?

Vierailija
51/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se nähtiin että vihapuhe muuttuu vihateoksi.

Trump niitti mitä kylvi. 

Vierailija
52/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan vieläkin miten trump haukkui ja imitoi naamaa ja käsiä väännellen vammaista ihmistä. Ei ole trump normaali ihminen, eikä presidentiksi sopiva. 

Kukaan ei ole täydellinen. Ei edes Trump. Siitä huolimatta hänen hyvät puolet voittaa ylivoimaisesti hänen pienet vikansa. Etkö voi suvaita edes hieman erilaisuutta tai pieniä vikoja ihmisissä?

Mainitse yksikin niistä ns, hyvistä puolista? Ei tuossa ole kuin huonoja ja vielä huonompia puolia. 

Vierailija
53/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijä oli oikeistokonservatiivi. 

Jos yrität vääntää tästä poliittista, niin kyse on teidän keskinäisistä ongelmista.  

Tekijä oli äärivasemmistolainen antifan jäsen 

Älä yriä vääntää vasemmistovaleitasi joka paikkaan 

Vierailija
54/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DDDDD

Vierailija
55/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yrität vääntää tästä poliittista, niin kyse on teidän keskinäisistä ongelmista.  

Kyse on kuka on johdonmukasestii vihapuhunut ja demonisonut Trumpia ja mtä vaikutuksia sellaisella vihapuheella on.

Kuules tatjana, trumpin kutsuminen siksi mitä tuo itse päättää olla ei ole vihapuhetta.

Huomaa kyllä että koko punaspämmiorganisaatio on nyt käsketty tekemään trumpista puhtoista marttyyriä jotta tuo nousee kiitolaukkaa presidentiksi asti. Suomimediakin ottaa tuohon osaa, toki. 

Vierailija
56/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se pieni vika on korvien välissä, niin se on suuri vika presidentille. En ole kovin suvaitsevainen. 

Vierailija
57/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUNGE se trumppi takapuolees ja ammu ittes maata kiertävälle radalle että oikein näkyy jokapuolelle.

Pahh, mokomaa...

Vierailija
58/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisia saa olla hyvät puolet ennenkuin minä ainakaan unohdan sen että Trump on esim. raiskaaja.

Vierailija
59/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itsekin myös demokraattien politikointia vastenmielisenä ja vaarallisena.

Silti, pakko kysyä mitä tarkalleen ottaen suomalainen persu ajattelee Trumpista presidenttinä kostuvansa, vai mihin perustuu tämä tarve puffata ko herraa?

Vierailija
60/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekijä oli äärivasemmistolainen antifan jäsen 

Älä yriä vääntää vasemmistovaleitasi joka paikkaan 

Republikaani se oli. Oletko jenkki kun menee noin tunteisiin. 

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi