Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesälomailetteko puolisosi kanssa yhdessä, erikseen vai sekä että?

Vierailija
15.07.2024 |

Kaveri ottaa lomansa aina oman suunnitelmansa mukaan ja mies omansa, menevät omia menojaan. En osaa kuvitella meille samaa ollenkaan...

Me otamme lomamme aina päivälleen samaan aikaan, ja ollaan koko loma 24/7 yhdessä. Ihanaa aikaa! 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä kohta jo 25 vuotta, mielestämme on tärkeää että kummallakin on myös sitä omaa aikaa.

Meillä tulee seuraavaksi 31 vuotta yhdessäoloa täyteen ja omaa aikaa on arjessa, kun ollaan eri aikoihin töissä jne. Lomat sitten vietetään yhdessä, ja nautitaan siitä.

Vierailija
22/25 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat otetaan samaan aikaan mutta jos on lyhyt loma, saatan ottaa pari päivää pidemnälle kuin mies. Tämä siksi että miehellä innistuu täysin hyvin se jos tullaan kotiin sunnuntaina, ja hän menee maanantaina töihin. Minulta ei. Tarviin sen kaksi päivää olla rauhassa kotona ennen töihin paluuta. Eikä siis haittaisi vaikka mieskin olisi kotona, päinvastoin, mutta hänellä lomapäivät on yleensä tiukemmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia ollaan eri aikaan. 

Vierailija
24/25 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne että mä olen kokonaan kotona ja puoliso on töissä viikon-pari kuukaudessa, eli voidaan "lomailla" milloin vaan. Sekä yhdessä että erikseen. Puolisolla on omat pari Lapin-reissua vuodessa, mulla jotain lyhyitä kaupunkilomia, ens marraskuussa Kreikkaan. Yhdessä käydään kerran tai pari vuodessa Kreikassa, Lapissa, jossain kaupunkipyrähdyksillä. 

Meille itsestään selvää että kuljetaan ja lomaillaan myös erikseen, omien harrasteiden tai kavereiden kanssa. Mulle myös tärkeätä voida mennä yksin. 

Vierailija
25/25 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yhdessä ja minä erikseen.