Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi riidan jälkeen.

Vierailija
15.07.2024 |

Paljon puhutaan sovintoseksistä. Mutta jos on ollut oikein penteleenmoinen riita, niin ei siinä kyllä heti sovinnon jälkeenkään seksiä tee mieli. Kyllä se vaatii pienen tasoittumisajan. Miten nopeasti riidan jälkeen pystytte seksiin? Ja siis kun kyse ei ole mistään sanaharkasta vaan kunnon tappelusta, jossa on huudettu toiselle kurkku suorana, ladeltu "totuuksia" ja loukattu, melkeinpä heitelty sormuksia ulos ikkunasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti vaan anteeksipyynnön ja -annon jälkeen kunnon seksiä päälle niin kyllä siinä riidat unohtuu ;)

Vierailija
2/9 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti, kun riita on saatu sovittua. Eipä meillä montaa kertaa suhteen aikana (25v) olla noin pahasti riidelty. Ei haluta loukata toista, niin riidat on helpompi sopia. Mutta me nyt naidaankin kuin kanit vieläkin, niin seksi on osa jokaista päivää muutenkin, ja irrallaan muusta parisuhteesta. Tarkoitan, että sitä ei käytetä minään kiristyksen välineenä, tai palkkana kotitöistä. Jos jompaa kumpaa haluttaa, niin naidaan, ja jutellaan riidasta vaikka jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasta sovintoseksistä tosi pahan riidan jälkeen (jossa tietysti voi olla pahoinpitelyäkin) haluaisi puhua täällä palstalla niin ei mene läpi. Minulla oli sellainen kirjoitus joka oli kyllä ihan asiallinen. Tsekkaan mitä siihen kirjoitin ja palaan asiaan... 

Vierailija
4/9 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovintoseksi on ihanaa!

Vierailija
5/9 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäs on riitaseksiä. Kun on oikein kunnon riita, niin se menee väistämättä jossain välissä painiksi ja lopulta pannaan niin että lätinä vaan kuuluu.

Vierailija
6/9 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Olisi kyllä seksi viimeisenä mielessä jos kumppani alkaisi huutaa kurkku suorana, latelemaan loukkauksia ja heittelemään sormuksia. En katselisi tuollaista hetkeäkään.

Vierailija
7/9 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt määritellä se sovintoseksi! Riitaseksikin pitää määritellä. Tämä on nyt erityisen tärkeää koska raiskaus voi tapahtua parisuhteessa kun toisen suostumusta ei ole ja seksi vastoin toisen tahtoa. Epäilen että rajatapauksia on mutta niistä ei kukaan puhu. Sanotaan vaan, että 'jätä se sika': =???!!! 

Määritellään nämä asiat ja ruvetaan sitten keskustelemaan niistä ja jakamaan kokemuksia niin viisastumme. Seksi on paljon muutakin kuin miehen kulli naisen suuhun ja naisen pillun nuolemista. 

Minusta tuntuu nyt siltä että oikeaan parisuhteeseen eli sen seksiosioon kuuluu jonkunlaista agressiivisuutta mutta siitä emme me nykyihmiset taida enää tietää mitään ja semmosesta tuskin täällä saa keskustella. Sitten on eri asia kaikki nuo seksileikit joissa dominoidaan sun muuta... Minä tarkoitan ihan tavallista seksisuhdetta miehen ja naisen välillä jossa joskus voi leimahtaa ja silloin se homma tarttee pystyä jotenkin hoitamaan ja ratkaisu ei ole ero vaan päin vastoin se riita liimauttaa yhteen kahta ihmistä ja lisää suhteen syvyyttä vai olenko ihan väärässä. Joku pappi oli kieltäytynyt vihkimästä kun pari ei ollut koskaan riidellyt. Eikö vihkikaavassakin jotenkin sanota että partnerin keho kuuluu toiselle. Monella Raamatun asialla on paljon syvyyttä joka on ihan 'psykologiaa'... Miehestä ja naisesta tulee yksi... minä voin kyllä ymmärtää että näitä lauseita vasten joskus voi olla tilanteita joissa mies ei pysty puhumaan vaan hänellä menee kuppi täysin yli koska hän on jo jotenkin liimautunut / liimattu naiseen ja on täysin menettämässä tämän. (En tietenkään uskalla sanoa että näin olisi ollut meidän väkivaltakeississä vaan pitää kysyä mieheltä joka ei puhu.) Tuskin oman aikanikaan nuoret mitään asioita jonkun Raamatun totuuksien kautta määrittelisivät mutta ainakin minä törmään jatkuvasti siihen kuinka oikeassa Raamattu on ihan kaikessa. Muuta 'psykologiaa' ei tarttekaan lukea ja onhan psykologia vain joku teologian aputiede.

Minä ilmoittaudun kokemusasiantuntijaksi keisseissä joissa on ollut väkivaltaa ja lopulta kuitenkin löydetty tiet takasin. Elän tämmöstä elämää nyt enkä tiedä mitä tulee tapahtumaan. Minulla on aina toitotettu että mies joka lyö kerran lyö aina mutta sitä en ole ikinä pystynyt uskomaan tai sisäistämään. Mutta kyllä on helvetti ollut irti koko elämän - ehkäpä nyt puhaltaisi joku uusi tuuli. Nähtäväksi jää!!! 

Vierailija
8/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovintoseksi on ihanaa!

joskys oli mutta kuulemma nykyään minä mies mökötän ja aloitan riidat niin sovintoseksikään eiole. tuollaiseksi vaiml muuttunut.

Vierailija
9/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäs on riitaseksiä. Kun on oikein kunnon riita, niin se menee väistämättä jossain välissä painiksi ja lopulta pannaan niin että lätinä vaan kuuluu.

Jep, tuo on aivan parasta, kun tyttöystävä ratsastaa päällä antaen litsareita ja huutaa naama punaisena millainen kusipää olen. Sitten kun olen just orgasmin partaalla, niin kampean tyttöystävän alleni ja nussin kaikin voimin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän