Ralf Schumacher tuli kaapista ulos
Kilpa-ajaja Ralf Schumacher julkaisi kuvan miespuolisen kumppaninsa kanssa. Instagramissa kuvateksti sanoo: "Paras asia maailmassa on oikea kumppani vierelläsi jonka kanssa voit jakaa kaiken"
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
sairas ja likainen hin ttari
Se susta, mutta mitä mieltä Ralfin kaapista ulostulosta?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pääsee eheytyshoitoon, ainakin luulisi olevan varaa mennä hyvään parantolaan.
Tajuatko miten väsynyttä tällainen eheytys-kommentointi on?
Melkein 400 000 tykkäystä tässä hänen instakuvassaan. Jos vertaa hänen normaaleihin tykkäysmääriinsä niin niissä on usein vain muutama tuhat tykkäystä.
Ei hyvää päivää, puhutaanko nykypäivänä vielä kaapista ulos tulosta. Kuulostaa kovin vanhanaikaiselta käsitteeltä.
Aivan ihana postaus oli ja nostan hattua hänelle, että uskaltaa näyttää rakkauden julkisesti. Ei ehlä aivan helpoimmasta päästä formula maailmassa.
Onnea heille.
F1-uran aikana vaikuttikin jotenkin naismaiselta..
Vierailija kirjoitti:
Miten se sinne kaappiin meni ??
Oliko se vaatekaappi vai mikä ??
Varmaankin naisten vaatekaappi? Kävi siellä ja tuli mekko päällä ulos + ihaana hattu missä kukkia.
Ei olisi varmasti uskaltanut tulla jos Mikke olisi vielä entisensä.
Minulla on kaapit ollut aina niin täynnä tavaraa, ettei ole ollut mitään mahdollisuutta mennä kaappiin ja tulla sitten sieltä ulos.
Sun tunnen mä kuumentuneen
Näin vallassas kaiken nyt mä teen
Pian teet se sinäkin kun tätä tahtoo kumpikin
Nyt syöksyy makkara anukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralf on saanut pillua missiltä, aika kova suoritus homolta.
Kaappihomolle? Ei ole kova suoritus.
Eihän heteromiehetkään pysty moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sairas teeskentelijä, joka oli pitkään naimisissa. Toivottavasti ei tartuttanut vaimoon AIDS:a. Lapset saavat hävetä isäänsä loppu elämänsä.
Poikansahan kirjoitti kauniisti isästään.
Vierailija kirjoitti:
F1-uran aikana vaikuttikin jotenkin naismaiselta..
Kyllä Lewis Hamilton on kaikkein neitimäisin. Tuleekohan sekin joskus kaapista?
Jalkapallon puolella on sitten Cristiano Ronaldo.
Meillä emäntä sanoi ettei pers reikään panemista, en ole kyllä yrittänytkään. Sillä on kuitenkin homokavereita ja iljettää ajatus, niin minuakin! Hyi saatana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas teeskentelijä, joka oli pitkään naimisissa. Toivottavasti ei tartuttanut vaimoon AIDS:a. Lapset saavat hävetä isäänsä loppu elämänsä.
Ei nykynuoriso enää tälläistä häpeä. 22 v poika kirjoitti MTV mukaan: "Olen todella onnellinen, että olet vihdoin löytänyt jonkun, jonka kanssa tunnet olosi todella mukavaksi ja turvalliseksi. Isä, olen sataprosenttisesti tukenasi, ja toivon sinulle vain parasta. Onnittelut, David kirjoitti Instagramissa isälleen."
Pakkohan se on kirjoittaa noin. Muuten seuraisi julkinen ristiinnaulitseminen.
Mitä tuosta. Aikuinen ihminen saa olla kenen kanssa haluaa.
Kiva. Minä haluan olla Kerttu Kotakorvan kanssa. Menenkin asumaan hänen luokseen saman tien.
Kannattaa kuitenkin muistaa että tämänhetkinen homouden laillisuus on vain väliaikainen poikkeus.
Nykyisellä väestönvaihdon nopeudella Suomi muuttuu muutamassa vuosikymmenessä islamilaiseksi kalifaatiksi ja sen jälkeen homous on täällä jälleen laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralf on saanut pillua missiltä, aika kova suoritus homolta.
Mutta vain koska oli Michaelin veli. Muuten ei olisi irronnut paljon mitään...
Ralfin ex voi kehuskella panneensa homoa. Ei vitsi mikä meriitti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykynuoriso enää tälläistä häpeä. 22 v poika kirjoitti MTV mukaan: "Olen todella onnellinen, että olet vihdoin löytänyt jonkun, jonka kanssa tunnet olosi todella mukavaksi ja turvalliseksi. Isä, olen sataprosenttisesti tukenasi, ja toivon sinulle vain parasta. Onnittelut, David kirjoitti Instagramissa isälleen."
Pakkohan se on kirjoittaa noin. Muuten seuraisi julkinen ristiinnaulitseminen.
Mitä tuosta. Aikuinen ihminen saa olla kenen kanssa haluaa.
Ai vaikka lapsen? Olet sairas.
"Neitejä" ehkä, mutta olemus on ollut Ralfilla jotenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikansahan kirjoitti kauniisti isästään.
No ei sitä nyt omaa isäänsä kehtaa panetella. Isä on kuitenkin isä.
Toivottavasti pääsee eheytyshoitoon, ainakin luulisi olevan varaa mennä hyvään parantolaan.