Ralf Schumacher tuli kaapista ulos
Kilpa-ajaja Ralf Schumacher julkaisi kuvan miespuolisen kumppaninsa kanssa. Instagramissa kuvateksti sanoo: "Paras asia maailmassa on oikea kumppani vierelläsi jonka kanssa voit jakaa kaiken"
Kommentit (293)
Millähän ne Ralffin kiristi sanomaan tuon? hmm..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut Schumacherille! Hienoa, että uskaltaa elää oman näköistään elämää myös tuon tason julkkiksena. Siitäkin huolimatta, että hyeenalaumat ulvoo ympäriinsä.
Ei mitään hienoa. Jos isoveljensä ei olisi vihanneksena, niin ei olisi häpäissyt koko sukua...
Nämä sinun kommenttisi häpäisee ihmisen älykkyyden ja empatiakyvyn.
Pääasia että vihervassua sapettaa, että kaikki eivät olekaan vassuttelijoita.
Pääasia että persua sapettaa, että kaikki eivät olekaan heteroita.
Ymmärrätköhän sinä ikinä, etteivät kaikki eri mieltä kanssasi olevat ole persuja?
/s
Vierailija kirjoitti:
Millähän ne Ralffin kiristi sanomaan tuon? hmm..?
Henkivartija kiristänyt??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut Schumacherille! Hienoa, että uskaltaa elää oman näköistään elämää myös tuon tason julkkiksena. Siitäkin huolimatta, että hyeenalaumat ulvoo ympäriinsä.
Ei mitään hienoa. Jos isoveljensä ei olisi vihanneksena, niin ei olisi häpäissyt koko sukua...
Nämä sinun kommenttisi häpäisee ihmisen älykkyyden ja empatiakyvyn.
Pääasia että vihervassua sapettaa, että kaikki eivät olekaan vassuttelijoita.
Pääasia että persua sapettaa, että kaikki eivät olekaan heteroita.
Ymmärrätköhän sinä ikinä, etteiv
Vain persu voi olla noin typerä kuin sinä.
Ei hyvin mene Schumacherin suvulla, toinen toistaan karmeampia uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohh-hohh, melkoinen paukku. Ralf siinä pilasi Michaelinkin maineen. Kuuluisuuksien lähisukulaisten pitäisi vähän miettiä ennen kuin alkavat homoksi.
Onneksi Michael ei varmaan tajua asiaa...
Tuo on toki totta, mutta noloa että maine meni näin ulkopuolisestakin.
Miten se on noloa, jos ihminen haluaa olla aito, oma itsensä, minä arvostan sellaisia huomattavasti enemmän kuin valehtelevia teeskentelijöitä?
Vaimoko tiesi alusta asti, että mies on homo?🤣
Ex-vaimo oli joku strippari, eiköhän sitä kiinnostanut lähinnä miehen pankkitilin saldo. Ja sitä paitsi erosta on jo lähes vuosikymmen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohh-hohh, melkoinen paukku. Ralf siinä pilasi Michaelinkin maineen. Kuuluisuuksien lähisukulaisten pitäisi vähän miettiä ennen kuin alkavat homoksi.
Onneksi Michael ei varmaan tajua asiaa...
Tuo on toki totta, mutta noloa että maine meni näin ulkopuolisestakin.
Miten se on noloa, jos ihminen haluaa olla aito, oma itsensä, minä arvostan sellaisia huomattavasti enemmän kuin valehtelevia teeskentelijöitä?
Kuulkas avioliittoja on kaikenlaisia. Mistäs me voidaan tietää mitä ex-vaimo on tiennyt.
Mulla on perätuuppari vene. Kyllä nyt on näiden kirjoitusten jälkeen vaikea kutsua venettä sillä nimellä.
Vastenmielinen ajatus, itse en näin peräpukamaisena pystyisi fyysisesti edes harrastamaan homoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, tuskin asia lapsille yllätyksenä tulee. Ja hölmöjä nämä kommentit "maineen menetyksestä".
Asia on ennemmin näin, että tällainen kommentoija parodioi itse itsensä. Mistä se sellainen kolmasluokkalaisen ajatusmaailma kumpuaa, että homojen vihaaminen tekisi itsestä jonkin superheteron?
Kyllä se vaan tekee.
Päinvastoin. Monet homofoobikot on itse vähän kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen ajatus, itse en näin peräpukamaisena pystyisi fyysisesti edes harrastamaan homoilua.
Etkö tiedä mitään muita tapoja harrastaa seksiä kuin anaaliyhdynnän?
Vierailija kirjoitti:
90% anaaliseksistä on heteroiden välistä.
Ralfista on tullut aikamoinen h o p e a k e t t u.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästäkin piti tehdä julkinen asia?
Toisin kuin kymmenet heterosuhteista kertovat jutut tai postaukset? Esimerkkinä yhden lehden sivuilta poimintoja viimeisen viikon ajalta?
NHL: Eetu Luostarinen meni naimisiin - NHL - Ilta-Sanomat
Oliver Helanderin sometilille ilmestyi romantiikkaa tihkuva kuva - Yleisurheilu - Ilta-Sanomat
Taylor Swiftin poikaystävä Travis Kelce mokasi kivuliaasti katsoja veressä - Urheilu - Ilta-Sanomat
NHL: Leon Draisaitl meni kihloihin julkaisi upean kuvan - Jääkiekko - Ilta-Sanomat
Jalkapallon kohupari eroaa - Jalkapallo - Ilta-Sanomat (is.fi)
Vierailija kirjoitti:
Huonot lukot homokaapeissa nykyään
MITÄ HITTOA asia teille kuuluu, olkoon vaikka MURSU tai PErsu tai muurahainen!
Jos mun faija tollasen pommin pudottaisi, se ois siinä. Niin hirveä häpeä se olisi. Schumacher ok ei siinä mitään, kunhan ei mun faija.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun faija tollasen pommin pudottaisi, se ois siinä. Niin hirveä häpeä se olisi. Schumacher ok ei siinä mitään, kunhan ei mun faija.
Ei kai kukaan halua kuulla tuollaista asiaa ellei nyt ole täysin su wakki.
Milloin yksi jalkapalloilija tulee kaapista? Tämä tapahtunee ilmeisesti sitten uran päättymisen jälkeen.