Miksi hallitusta ei saada pois?
Kukaan ei siitä tykkää mutta silti hallitus vaan ei eroa tai sitä ei eroteta. Tyhmää
Kommentit (247)
2200 netto on laskettu riittävän 4 hengen perheelle ja tossa on lapsilisät mukana ja maksetaan tosta myös asuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta meillä on paras hallitus mitä voi olla. Hallitus joka ottaa vastuun eikä vain siirrä sitä seuraaville hallituksille. Ehkä hallituksesta ei pidä ne ihmiset jotka ovat tottuneet leveään ja helppoon tukiraha elämään. Eivät tykkää kun joutuvat ottamaan ensimmäistä kertaa elämässään vastuuta itse itsestään. Eihän sosiaalitukia olla pois ottamassa vaan niitä tarkennetaan vastaamaan todellisia tarpeita, ei ylellistä elämää vastaaviksi, mitä ne tähän saakka ovat olleet. Ottaen huomioon seikan, että nyt pienennetyt tuet ovat välaikais tukia, niin kukaan ei käytännössä kärsi tuosta kuin hetkellisesti. Vain niin kauan kun saa jälleen asiansa kuntoon. Löytää työpaikan,tulojaan vastaavan asunnon ja niin edelleen. Puolivuotta, ehkä vuosi. Ainoastaan ihmiset jotka ovat itse valinneet pitkäai
jankuti jankuti jankuti jankuti jankuti.hyvä hullu.ja kaikki isän vikaa kun hakkas ja veti perseeseen jankuttajaa lapsena.
Ei asuntovelkaiset mitään toimeentulotukea saa.
Jos et maksa laskuja niin sitä varten on ulosottovirasto ja ne ulosmittaa sun asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hallitus saisi aikaan mitään, jos se eroaisi heti kun muutama kiljukaula sitä vaatii.
Toivottavaa on että ei saisi enempää aikaan työttömyyttä, köyhyyttä, konkursseja, kaaosta.
No ei ainakaan enemmän mitä edellinen hallitus joka oli ihan täystuho, enkä tarkoita pelkästään näistä asioista vaan muistakin asioista.
Vierailija kirjoitti:
Jos et maksa laskuja niin sitä varten on ulosottovirasto ja ne ulosmittaa sun asunnon.
Pitääkö laittaa linkki ulosottoviraston asuntomyyntisivuille vai osaatteko itse hakea?
Vierailija kirjoitti:
Purra on lunastanut yhden vaalilupaukswn eli laskenut suomalaisten elintasoa kuten hän lupasi. Se auttaa siihen, ettei kukaan halua tulla tänne.
älä puhu paskaa mun elintaso ei ole laskenut mihinkään. laiskan kela porukan ehkä.
Tuttavan asunto meni ulosottoviraston myyntiin.
Vauvasta ja kahdesta muusta lapsesta ei saanut lisäpisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on lunastanut yhden vaalilupaukswn eli laskenut suomalaisten elintasoa kuten hän lupasi. Se auttaa siihen, ettei kukaan halua tulla tänne.
älä puhu paskaa mun elintaso ei ole laskenut mihinkään. laiskan kela porukan ehkä.
Ei kaikki nuo ole vielä voimassa. Sairaslomarahaleikkaus vasta ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö laittaa linkki ulosottoviraston asuntomyyntisivuille vai osaatteko itse hakea?
jankuttaja vastas itselleen ei helvetti miten nolo.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa katsoa tuota vihervasemmiston vinkunaa kun ei ymmärrä että ei ole enää vallassa. Koita sinäkin nyt pikkuhiljaa ymmärtää että kansa ei sitä feminististä miesvihamielistä vihervasemmistoa halunnut valtaan.
Etkö sinä arvosta demokratiaa? Haluatko sinä suomeen diktatuurin kun et suostu kunnioittamaan vaalitulosta?
Tilanne voi hyvinkin muuttua vuoden 2027 vaaleissa jo pelkästään tämänhetkisten galluppien perusteella. Huvittavaa miten persut käyttäytyvät kuin he olisivat aina hallituksessa, sillä seuraavien vaalien jälkeen he voivat olla taas se räksyttävä oppositiopuolue. Normaalissa demokratiassa asioista pyritään neuvottelemaan järkevästi eikä poliittisia vastustajia pidetä minään vihollisina vaan heidänkin ajatuksissaan voi olla järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavan asunto meni ulosottoviraston myyntiin.
Vauvasta ja kahdesta muusta lapsesta ei saanut lisäpisteitä.
Jos itkee vauva sylissä niin sossu ei silti anna rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki nuo ole vielä voimassa. Sairaslomarahaleikkaus vasta ensi vuonna.
mulla vakuutus etkö jankuttaja homo parempaa keksi?.vetikö isä noin kovin lapsena perseeseen ja hakkas.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tänne ei kukaan halua tulla 🤗. Esim. suomessa koulutetaan sairaanhoitajia verorahoilla mutta suurin osa heistä lähtee muihin maihin 😂. Koska tulot ovat siellä aivan eri luokkaa kuin täällä.
Kyllästyin suomen hintoihin joten nyt karavanarena ulkomailla ostan paljon vaatteita yms. sekä joululahjat 😂. Onneksi ei tartte maksaa alveja suomeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hallitus saisi aikaan mitään, jos se eroaisi heti kun muutama kiljukaula sitä vaatii.
Toivottavaa on että ei saisi enempää aikaan työttömyyttä, köyhyyttä, konkursseja, kaaosta.
No ei ainakaan enemmän mitä edellinen hallitus joka oli ihan täystuho, enkä tarkoita pelkästään näistä asioista vaan muistakin asioista.
Luvut kertoo ihan muuta. Orpo on kyllä jo edellisen kokoomushallituksen tasolla.
Kykypuolue!
Lue itse linkit. Sairaslomarahaleikkaus tulee voimaan vasta ensi vuonna ja osalla työssäkäyvistä lähtee asumistuki vuositarkastuksen yhteydessä, 300 euron ansiotulovähennys poistuu siitä.
Kokoajan törmää tähän valheeseen todennäköisesti vasemmiston levittämänä että työtön saa 595e/kk. Se ei pidä paikkaansa.
Työtön saa kuukaudessa 800 euroa miinus verot. Jokainen voi itse todeta laskemalla
37,21 euroa päivässä on työmarkkinatuen määrä, kertaa keskimääräisellä arkipäivien määrällä kuukaudessa 21,5 päivää. Vaihtelee 20-23 arkipäivää, joten kuukausittain tuen määrä vaihtelee.
Tekee yhteensä 800,015 euroa kuukaudessa, miinus verot joka on yleensä 20%, eli 160 euroa. Käteen jää siis kuukaudessa noin 640 euroa. Jos ei saa mitään muita tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tänne ei kukaan halua tulla 🤗. Esim. suomessa koulutetaan sairaanhoitajia verorahoilla mutta suurin osa heistä lähtee muihin maihin 😂. Koska tulot ovat siellä aivan eri luokkaa kuin täällä.
Kyllästyin suomen hintoihin joten nyt karavanarena ulkomailla ostan paljon vaatteita yms. sekä joululahjat 😂. Onneksi ei tartte maksaa alveja suomeen
Ruotsin apteekissa särkylääke maksaa 3,50 euroissa, kun meillä 10 euroa.
Vierailija kirjoitti:
"Luottotietoyhtiö ennustaa yli 250 hotellin ja ravintolan menevän konkurssiin tänä vuonna."
Ne on sitten turhia ja kannattamattomia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kokoajan törmää tähän valheeseen todennäköisesti vasemmiston levittämänä että työtön saa 595e/kk. Se ei pidä paikkaansa.
Työtön saa kuukaudessa 800 euroa miinus verot. Jokainen voi itse todeta laskemalla
37,21 euroa päivässä on työmarkkinatuen määrä, kertaa keskimääräisellä arkipäivien määrällä kuukaudessa 21,5 päivää. Vaihtelee 20-23 arkipäivää, joten kuukausittain tuen määrä vaihtelee.
Tekee yhteensä 800,015 euroa kuukaudessa, miinus verot joka on yleensä 20%, eli 160 euroa. Käteen jää siis kuukaudessa noin 640 euroa. Jos ei saa mitään muita tuloja.
Ei vaan 744 brutto - verot, maksetaan 4 viikon jaksoissa, mutta 13 kertaa vuoden aikana, siitä tulee tuo 800 bruttto-verot.