Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa tätä selibaattia!

Vierailija
14.07.2024 |

Mies ei tehnyt juuri mitään asian eteen, joskus vaan ja kamala olo jatkuu kun oon nyt yksin.

Mistä apua?

Auttaako jokin lääke?

Mussa on vikaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa sinussa on ja haittaako se vaginapenetraatiossa kanssasi?

Vierailija
2/8 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee itsestäsi vaikeasti saatavaa prinsessaa. Pimpsa pois jalustalta, ei se pilden antaminen ole elämää suurempi tapahtuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessapillu on sellainen joka saa spermasta allergisen reaktion. Onko sinulla ap kyse siitä?

Vierailija
4/8 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en saa seksuaalisuutta pois itsestäni.

Vierailija
5/8 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun en saa seksuaalisuutta pois itsestäni.

Se on ihmisen lisääntymisbiologiaan rakennettu perusasetus. Ole hyvä rakastaja. 

Vierailija
6/8 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää oo normaalia, haluaisin olla normaali.

Vierailija
7/8 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppailen itse saman asian kanssa. Ei siihen saa apua mistään. Olen yrittänyt vaikka mistä saada, erilaisista terapioista ja lääkkeistä. Ainut keino on päästää irti ja keskittyä muihin asioihin elämässä. Se satuttaa kun ei kelpaa kenellekään, mutta et ole ainut, se kannattaa muistaa.

Itseäni on auttanut ajatus omasta seksuaalisuudestani sairautena, vertaa esimerkiksi siihen että olisi jalka amputoitu. Se vaan on, ei sille voi mitään, kun keskittyy muuhun, sen vaikutus laimenee, vaikkei sitä kokonaan pois saa millään. Elämän merkitys kyllä löytyy jostain muualta.

Vierailija
8/8 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas kai olen nyt kun olen sinkku. - En viehäty tai kiinnostu yhden yön jutuista eikä seksin ostamista pidä myöskään vaihtoehtona, niinpä olen ollut ilman seksiä useamman vuoden. Kyllä on ja on ollut tilanteista, jolloin on tuntunut todella pahalta. Itsesyytökset erityisesti. Mutta voin vain kuvitella kuinka pahalta tuntuisi jos tulisin toistuvasti kumppanini torjumaksi.