Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käynyt hesassa 90 luvun jälkeen kertaakaan. Millaista siellä on nykyisin?

Vierailija
14.07.2024 |

En ole käynyt 100km lähempänä helsinkiä pian 35 vuoteen.

Uutisten mukaan meno on hurjaa, mutta saako kaupungilla pääsäntöisesti liikkua ihan rauhassa ja turvallisin mielin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Tukholmassa 20v  sitten viimeksi. Hesarin juttuja kun lukee, niin ei ole  muuttunut paljoakaan. Onkohan noin?

Vierailija
22/26 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla 15 vuotta siitä kun olen Helsingin keskustassa käynyt. Asun ulkomailla ja kun tulen suomeen ei ole tullut mieleenkään siellä käydä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin ydinkeskustan pankissa ja lähdin heti pois. Kauempana keskustasta on turvallisempaa ja vähemmän ihmisiä. Ei tarvitse enää asioida edes verkkokaupassa kun muualta saa halvemmalla. Postilla voi tilata jos tarvitsee jotain.

Vierailija
24/26 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimeja paljon. Varsinkin äitejä lapsineen.

Vierailija
25/26 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisin käydä vuonna 2011. Olin kyllä menossa Espooseen.

Vierailija
26/26 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap: tule elokuussa! Minäkin lennän täältä keskeltä Eurooppaa silloin. Muistaakseni Taiteiden Yö on 15.8. ja aloittaa Helsingin Juhlaviikot. On kaikenlaista katseltavaa ja kuunneltavaa.

Kaikissa kaupungeissa joka-ainoassa maassa koko maapallolla valitetaan, kun rakennetaan tai puretaan, tehdään uusia teitä, siltoja, siistitään puistoja. . . Näiden vali-vali-valittajien juttuja ei kannata kuunnella, vaan tulla itse katsomaan. Ja ehkä ihastumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän