En ole käynyt hesassa 90 luvun jälkeen kertaakaan. Millaista siellä on nykyisin?
En ole käynyt 100km lähempänä helsinkiä pian 35 vuoteen.
Uutisten mukaan meno on hurjaa, mutta saako kaupungilla pääsäntöisesti liikkua ihan rauhassa ja turvallisin mielin?
Kommentit (26)
Mulla taitaa olla 15 vuotta siitä kun olen Helsingin keskustassa käynyt. Asun ulkomailla ja kun tulen suomeen ei ole tullut mieleenkään siellä käydä.
Asioin ydinkeskustan pankissa ja lähdin heti pois. Kauempana keskustasta on turvallisempaa ja vähemmän ihmisiä. Ei tarvitse enää asioida edes verkkokaupassa kun muualta saa halvemmalla. Postilla voi tilata jos tarvitsee jotain.
Muslimeja paljon. Varsinkin äitejä lapsineen.
taisin käydä vuonna 2011. Olin kyllä menossa Espooseen.
Hei Ap: tule elokuussa! Minäkin lennän täältä keskeltä Eurooppaa silloin. Muistaakseni Taiteiden Yö on 15.8. ja aloittaa Helsingin Juhlaviikot. On kaikenlaista katseltavaa ja kuunneltavaa.
Kaikissa kaupungeissa joka-ainoassa maassa koko maapallolla valitetaan, kun rakennetaan tai puretaan, tehdään uusia teitä, siltoja, siistitään puistoja. . . Näiden vali-vali-valittajien juttuja ei kannata kuunnella, vaan tulla itse katsomaan. Ja ehkä ihastumaan.
Kävin Tukholmassa 20v sitten viimeksi. Hesarin juttuja kun lukee, niin ei ole muuttunut paljoakaan. Onkohan noin?