Olutravintolassa ei ole kuin yksi ihminen mun lisäksi, mites ravintolan kannattavuus?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai syynä?
Miksi? Ei kai perseitä tarvitse vetää. Voi ottaa yhden tai korkein kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai syynä?
Tätä en suomessa ymmärrä. Pe ja la vedetään perseet, muina päivinä esitetään kunnollista ihmistä.
Näkyykö kyseisessä ravintolassa futis tänään? Ehkä sitten tulee enemmän.
Oliko vieressä riittävästi paikoitustilaa henkilöautollesi?
Ei haittaa vaikka menis konkkaan kiskurihintoineen, otan olueni muualla. sama koskee kahviloita.
En kehtaa olla ostamatta lisää olutta.
Onko pakko?
Aamuvuoro juuri lopetellut eikä iltavuorolaiset ole vielä tulleet. Näin ainakin meidän lähiräkälässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai syynä?
Tätä en suomessa ymmärrä. Pe ja la vedetään perseet, muina päivinä esitetään kunnollista ihmistä.
Kunnollinen ihminenkö ei juo itseään humalaan? Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai syynä?
Minä ymmärrän. Useimmilla ihmisillä on viikonloput vapaat.
Seurasvana aamuna ei tarvitse lähteä töihin. Ei tarvitse illalla baarissa, voiko ottaa 2 vai kolme olutta, kun aamulla ei tarvitse lähteä auton rattiin.
Eikä läheskään kaikki vedä perseet olalle kaljaa, edes pe-la iltaisin.
Monet käy lähipubissa siemaimessa yhdenkin oluem ja juttelemassa. Semmosta sosiaalista kanssa käymistä se on, näkee muitakin ja vaihtelua, vaikka yksin istuisikin pöydässä.
Suomessa on pirullisen töykeä tapa, niputtaa kaikki ihmiset samaan kategoriiaan: Kaikki pubissa käyvät juoppoja, kaikki työttömät ovat vetelyksiä, laiskoja pinnareita, kaikki terveyskeskuslääkärit ovat perseestä. Ja niin edespäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai syynä?
Minä ymmärrän. Useimmilla ihmisillä on viikonloput vapaat.Seurasvana aamuna ei tarvitse lähteä töihin. Ei tarvitse illalla baarissa, voiko ottaa 2 vai kolme olutta, kun aamulla ei tarvitse lähteä auton rattiin.
Eikä läheskään kaikki vedä perseet olalle kaljaa, edes pe-la iltaisin.
Monet käy lähipubissa siemaimessa yhdenkin oluem ja juttelemassa. Semmosta sosiaalista kanssa käymistä se on, näkee muitakin ja vaihtelua, vaikka yksin istuisikin pöydässä.
Suomessa on pirullisen töykeä tapa, niputtaa kaikki ihmiset samaan kategoriiaan: Kaikki pubissa käyvät juoppoja, kaikki työttömät ovat vetelyksiä, laiskoja pinnare
Suomessa on niin vähän väkeä että kaikki tyyppiesiintymät tunnetaan. Ei kovin kauas viitsi lähteä vetämään yhtä tuoppia tyhjässä kapakassa kun saman voi vetää kotosallakin.
Hallitus leikkasi. Ihmisillä ei ole rahaa käydä missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai syynä?
Miksi? Ei kai perseitä tarvitse vetää. Voi ottaa yhden tai korkein kaksi.
Se on on tai off suomalaiselle kun baariin menee!
Juokooot muut. Mulla ei oo varaa kuin yhteen lasilliseen.
Sunnuntai syynä?