Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenellekään käynyt niin, että "kakkonen" olisi särkenyt sydämen?

Vierailija
14.07.2024 |

Tai oletko ollut kakkonen ja särkenyt toisen sydämen? 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/31 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paljon nuorempi kakkonen vain leikkii miehellä, miehen sydän särkyy. Menee muutama viikko ja sitten etsitään uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus suhde alkamassa varatun miehen kanssa, mutta hän ei sitten jättänytkään avovaimoaan. Saan joskus vieläkin viestejä häneltä, vaikka tuosta on jo 20 vuotta.

Taidan tietää tyypin, et ole ainoa.

Vierailija
24/31 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako kakkonen peräreikää? 

Vierailija
25/31 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olt tyhjäpää ja tunteeton. Hullu.

Vierailija
26/31 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutta hän taisi silti vähän pelätä paljastumista ja siksi veti suuren sydämensä särkeneen uhrin roolin."

Mutta eikös tuossa nimenomaan ollu riski miehelle? Että sä menisit kertomaan vaimolle, että ukkos pillittää sun perääsi, ei syö eikä nuku jne.

Kun olitte jo tilanteessa ja halusit mennä eteenpäin eli myös riski, että kerrot vaimolle. Niin mies otti lisää riskiä, kun oisit voinu kertoa salasuhteen lisäksi tästä vikasta käänteestä, että mies jäi jopa ruikuttaa sun perääsi

Vierailija
27/31 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako kakkonen peräreikää? 

Se tarkoittaa salarakasta.

Vierailija
28/31 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ykköseen halua enää ollenkaan? Joka kerta pelkästään kakkoseen?

Vierailija
29/31 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena kakkonen ja kaipailin miestä yksin kotona. Rakastuin toiseen ja tämä petturi ei jättänyt minua rauhaan vaan jatkoi soittelua. Olin kuitenkin parisuhteessa jo silloin ja mieheni kyllästyi ja soitti petturin vaimolle. Heille tuli ero ja vielä vuosienkin jälkeen tulee viestejä s.postiin, ystävien kautta ja onkii numeroni jostakin. Ei kannatan kiusata nuoria tyttöjä rakkaudella. Voi jäädä luu käteen.

Jos tuo mies vielä vuosienkin jälkeen ottaa suhun yhteyttä, niin mikä on hänen aiheensa? Haluaisiko hän ryhtyä sun kaa kunnon suhteeseen vai????

Vierailija
30/31 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla parikymppisenä kakkonen alkoi särkeä tosi pahasti. Olin töissä asiakaspalvelussa, jossa piti nousta tuolilta vähän väliä. Kipu oli todella paha. Ei vain voinut näyttää sitä asiakkaille. 

Vierailija
31/31 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry I broke your heart, mut et ollut aviomiesmateriaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi