Onko kenellekään käynyt niin, että "kakkonen" olisi särkenyt sydämen?
Tai oletko ollut kakkonen ja särkenyt toisen sydämen?
Kommentit (31)
On käynyt. Ja ihan siinä merkityksessä mitä tarkoitatkin.
Sydänkohtaus tulee monesti vessassa ponnistaessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole se tavanomaisin tarina? Ihan lähtökohtaisestihan noin käy usein
Eikö tavanomaisin tarina ole se että kakkonen särkee sydämensä kun toinen haluaa jäädä omaan suhteeseensa. Mutta että kakkonen päättääisikin jatkaa omaa elämää ja toinen olisi jo ehtinyt rakastua tähän kakkoseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tavanomaisin tarina ole se että kakkonen särkee sydämensä kun toinen haluaa jäädä omaan suhteeseensa. Mutta että kakkonen päättääisikin jatkaa omaa elämää ja toinen olisi jo ehtinyt rakastua tähän kakkoseen?
Silloin kahta pyörittäneen oma ongelma. Veikkaan että yleisempää on että kahta vedättänyt haluaisi vaan jatkaa samaa. Sitten kärsii jos ei saa itse päättää haluaako tehdä niin. Jää kaipaamaan lähtijää. Entä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun "salarakkaani" näytteli muka korviaan myöten rakastunutta kun totesin, että seikkailut on osaltani seikkailtu ja nyt haluan keskittyä löytämään itselleni vapaan miehen jonka kanssa olla oikeassa suhteessa.
Meille oli molemmille alusta saakka selvää, että hän ei ikimaailmassa jättäisi vaimoaan ja että meillä ei kepeän suhteilun lisäksi tulisi koskaan olemaan mitään vakavaa välillämme. meillä oli suurissa unelmissa ihan eri linjat ja olimme muutenkin täysin erilaisia ihmisiä, joten ristiitoja odotusten suhteen ei ollut. Mutta kun sitten päätin itse siirtyä elämässäni eteenpäin, hän yritti kaikin tavoin pitää järjestelystämme kiinni, ja siihen kuului myös vuolaat rakkaudentunnustukset ja dramaattinen särkyneen sydämen esittäminen. Ei muka syönyt tai nukkunut viikkoihin ja muita kaukometsän tarinoita.
Uskon, että hän oli minuun aidosti kiintynyt, mutta kyllä se teatteri oli täysin itsekkäistä lähtökohdista lähtöisin eikä sillä ollut rakkauden kanssa mitään tekemistä. Minulle oli selvää, että hän ensinnäkin olisi tietenkin halunnut pitää sivusuhteensa arjen piristäjänä ja toisekseen että hän kenties myös vähän pelkäsi että oman fiilikseni hiivuttua päätyisin kertomaan meistä hänen vaimolleen. Vakuutin kyllä, että näin ei tule tapahtumaan eikä heidän suhteensa kuulu minulle pätkän vertaa, mutta hän taisi silti vähän pelätä paljastumista ja siksi veti suuren sydämensä särkeneen uhrin roolin.
Miten on onko "kakkosessa" kirvelyä?
Kyllä ykkönen on ykköskohtena fyysisesti.
Siis kakkosvaimo vai? Yleensä se on se mies, joka särkee sydämen, ei se parka joka hänen seuraavaksi uhrikseen joutuu
Valtavan iso vehje täytyy miehellä olla, jos yltää kakkosesta sydämeen saakka tökkimään. Myisin jutun IL Plussalle siitä vehkeestä, he tykkää näistä kirjoittaa.
Joskus tuntunut että pylly särkyy kakkosella. Varsinkin jos on syönyt kovin chilipitoista.
Kyllä, tuntemalleni ressukkamiehelle on käynyt noin useasti. Tosin en tiedä, miksi kaikki kakkoset lopulta poistuvat takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Persreikä ei ole sukupuolielin.
Vihervassun mielestä se on.
Olin nuorena kakkonen ja kaipailin miestä yksin kotona. Rakastuin toiseen ja tämä petturi ei jättänyt minua rauhaan vaan jatkoi soittelua. Olin kuitenkin parisuhteessa jo silloin ja mieheni kyllästyi ja soitti petturin vaimolle. Heille tuli ero ja vielä vuosienkin jälkeen tulee viestejä s.postiin, ystävien kautta ja onkii numeroni jostakin. Ei kannatan kiusata nuoria tyttöjä rakkaudella. Voi jäädä luu käteen.
Pettäjät ja pettämiseen tietoisesti osallistuvat kuuluu roskiin. Ihan ihme ulina teiltä elämäntapaluuserit.
Vierailija kirjoitti:
On käynyt. Ja ihan siinä merkityksessä mitä tarkoitatkin.
Tarkoitatko rakastumis- tai parisuhde nro KAKKONEN? Omalla kohdallani kyllä.
Ykkönen oli valtava rakastumissuhde ilman oikeaa parisuhdetta ja seksiä (kamala juttu) vielä lukiolaisena... ja mies kosi joskus 12 vuotta myöhemmin mutta vaikka sanoin 'kyllä' niin siitä jutusta ei sitten kuitenkaan koskaan tullut mitään... rankka alkoholinkäyttö oli tullut kuvioihin ja varmaan se oli yksi syy jutun toteutumisen kaatumiseen... tunne tätä miestä kohtaan ei kuitenkaan koskaan hävinnyt ja nyt hän on jo edesmennyt... ja tunnen täysin vapautuneeni tästä... unohtaa en voi koskaan... jos haluan niin näen hänet edessäni ja kuulen äänen... Tässä jutussa olen saattanut olla miehen pään olio nro ykkönen vaikka naisena nro kakkonen. Tähän kuvioon ilmestyi myös kummallinen kolmas pyörä (=???) Minua on myös myöhemmin pyydetty adoptoimaan hänen lapsensa mutta tuli toinen järjestely vaikka olisin sen kyllä voinut tehdä eli lupauduinkin.
Ja kun törmäsin omaan kakkoseeni niin koko maailma meni aivan sekaisin. On mahdollista että tästä jutusta tuli - jos ei heti ollut - myös partnerin kakkonen, mutta hänen ykkösestä en tiedä muuta kuin että sellainen on ollut olemassa ja särkenyt miehen sydämen ja joku inhottava pettämisdraama - siis miestä petetty tms. Kun kerran petetään niin ehkä sitten voi itsekin helpolla lähteä pettämään... en tiedä... Tähän kuvioon ilmestyi myös kummallinen kolmas pyörä (=???)
Ovat nämä jutut olleet ihan omituisia ja sotkeneet koko elämäni (ainakin omasta mielestäni) ilman että tiedän omaa osuuttani sotkemiseen. Näyttäähän tämä siltä kuin tässä olisi joku malli tapahtumaketjuille mutta kyllä tuntuu ihan omituiselta. Kummassakin jutussa on piirteitä joista voisi sanoa että ihan 'rikollista parisuhdekäytöstä'... siis rikollista...
JATKUU EHKÄ...
JATKUU EDELLINEN...
Ehkä joillekin ihmisille vain kaatuu mitä vaikeampia ihmissuhdekuvioita joita täytyy jollakin tavalla osata junailla selville vesille. Jollekin voi olla kasvamisen paikka. Itse en kyllä koe kasvaneeni näistä jutuista yhtään mitenkään vaan on ollut vain ihan hirveää tuskaa ja kärsimystä... ehkä voi sanoa että on saanut elämänkokemusta mutta tuntuu kyllä aika turhalta kokemukselta... Jos parisuhteet ovat tämmöstä sotkua niin onhan tämä täysin järjetöntä... Jos tämmöstä tapahtuu joka toiselle tai jokaiselle niin KYLLÄ ME IHMISET OLEMME SAIRAITA JA VOI KYSYÄ MITÄ MEIDÄN PARISUHTEEMME MAHTAVATKAAN OLLA...
Sitten on vielä sekin, että jos ihminen tekee jotain väärin ja haluaa 'parantaa tapansa' niin sekin voi mennä täysin pieleen... Tämä minun ykköseni sanoi kerran, että hän on jo pilannut yhden naisen elämän (saattanut noin ikäiseni naisen raskaaksi ennen tapaamistamme) ja toisen naisen elämää hän ei halua pilata eli meidän jutusta ei sitten tullut mitään koska hän ei halunnut pilata minun elämääni, mutta siitäpä vasta pilalle meni... ja näihin kuvioihin tuli sitten rankka alko ja tuo kolmas pyörä=??? luultavasti pelkäksi panokaveriksi... mutta menikö senkin naisen elämä pilalle... kuulin että sinkkuna elelee jossain... kamalaa ajatella mutta jos joku on ruma, niin hän oli mielestäni ja mies hyvännäköinen yms... en tätä voinut ymmärtää... ja sitten nainen esille joka paikkaan... miksi jopa näytti valokuvia jossa tuo nainen oli... miksi minun sellaisia kuvia piti nähdä??? Lapsen äidinkin olen nähnyt ja hän oli ihan kivannäköinen ja jos tarttis itseeni verrata niin samaa sarjaa...
EI TÄTÄ KAIKKEA VOI MITENKÄÄN YMMÄRTÄÄ... PARAS OLLA AJATTELEMATTA... mutta voi nimenomaan olla ero siinä että jotkut naiset ovat enemmän vaimomatskua ja toiset pelkkiä panokavereita... kyllä sen lukiolaistyttökin huomaa kun miehellä kiiluu silmät päässä... mitä muuta se voi olla kun että panettaa ihan sairaasti... mutta tilanne laittaa asialle stopin... mutta siitähän oikeesti sairastuu... ihan fyysisestikin nuoret kakskymppiset ihmiset...
Minulla oli joskus suhde alkamassa varatun miehen kanssa, mutta hän ei sitten jättänytkään avovaimoaan. Saan joskus vieläkin viestejä häneltä, vaikka tuosta on jo 20 vuotta.