Kaipaatteko vasemmistohallitusta?
Yleensä ihmiset kaipaavat vaalien jälkeen uuden hallituksen toiminnan seurauksena, sitä edellistä hallitusta tai jotakin muuta hallitusta mikä sillä hetkellä on. Toimeentulon leikkaukset eivät aina nosta puolueiden kannatusta, vaikka niille teoille olisi hyvät ja oiket perusteet.
Kaipaatteko te maahan vasemmistohallitusta?
Kommentit (488)
En todellakaan ja olen ikäni ollut puolueeton liikkuva äänestäjä. Ikäihminen.
Leskeneläke rajattiin 10 vuoteen ja sitä saadakseen pitää mennä naimisiin alle 50-vuotiaana.
Hallitus meinasi jo siirtää eläkeläiset yleisen asumistuen piiriin, sitä ei saa omistusasuntoon, mutta ei vielä toistaiseksi siirretty.
Vierailija kirjoitti:
Leskeneläke rajattiin 10 vuoteen ja sitä saadakseen pitää mennä naimisiin alle 50-vuotiaana.
Hallitus meinasi jo siirtää eläkeläiset yleisen asumistuen piiriin, sitä ei saa omistusasuntoon, mutta ei vielä toistaiseksi siirretty.
Kokoomus olisi jo siirtänyt eläkeläiset yleisen asumistuen piiriin.
En todellakaan. Jos vassarit saisivat päättää olisi maa täynnä väkivaltaisia musuja. Kaikki nykyisen hallituksen huonot puolet unohtuisivat siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
kahvitunnin kyttääjä hullu tuli keskusteluun.on niin hullu että luulee et voi kytätä muitten kahvitunteja vaikka on itse tukityölistetty vammainen.aloitin kahvitunnin klo 14.00 ja olen vieläkin ja palkka sunnuntaina +200%
Sulle ihan tiedoksi, että työkokeilijoita on yrityksissä, valtion työpaikoissa ja kaupungin työpaikoissa.
Tosta löytyy lista
https://toimistot.te-palvelut.fi/tyokokeilun-kaytannot-ja-saannokset
Ei ole opiskelijoita niinkuin te luulette.
Valita aina luulevat työttömiä työpaikoilla koulujen harjoittelijoiksi.
Vakituiset aina luulevat työttömiä työpaikoilla koulujen harjoittelijoiksi.
Kun olin palkkatukityössä kaupungin yksikössä niin yksi vakituinen kysyi kuinka pitkä minun koulun työharjoittelu on 😜.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin palkkatukityössä kaupungin yksikössä niin yksi vakituinen kysyi kuinka pitkä minun koulun työharjoittelu on 😜.
Edes vakituiset ei tiedä, että niiden työpaikalla on työttömiä työkokeilussa ja palkkatukitöissä.
En, koska sen jälkeen meillä olis kaikki venäjän, Afrikan ja lähi-idän ongelmat. Syitä niihin ei tarvii varmaan sen enempää selvittää.
Joku kysyi miksi kaupungilla on niin monta työmiestä oranssit vaatteet päällä tekemässä tietöitä. No, osa on vakituisia, osa palkkatuella ja osa työkokeilussa työmarkkinatuella.
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi miksi kaupungilla on niin monta työmiestä oranssit vaatteet päällä tekemässä tietöitä. No, osa on vakituisia, osa palkkatuella ja osa työkokeilussa työmarkkinatuella.
Samoin noita näkee nyppimässä puistoissa rikkaruohoja, kastelemassa kaupungin kukkia ja leikkaamassa ruohikoita.
Kyllä. Tosin sinipuna + vihreät käy myös, ympäristöasiat on mulle tärkein äänestysperuste. Sinipunahan on luultavasti seuraava hallitus. Sinipuna + keskusta ei käy. Kuulostelen ja äänestän sen mukaan.
Lisäksi työttömiä on päiväkodeissa lapsia hoitamassa palkkatuella ja työmarkkinatuella työkokeilussa.
Vierailija kirjoitti:
En, koska sen jälkeen meillä olis kaikki venäjän, Afrikan ja lähi-idän ongelmat. Syitä niihin ei tarvii varmaan sen enempää selvittää.
Persuille on näin helppo valehdella
Siksi päiväkodeissa hoitajat vaihtuu, kun palkkatukea saa 6 kuukautta ja samoin työkokeilussa saa olla vain 6 kuukautta, sitten tulee uusi työtön tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Siksi päiväkodeissa hoitajat vaihtuu, kun palkkatukea saa 6 kuukautta ja samoin työkokeilussa saa olla vain 6 kuukautta, sitten tulee uusi työtön tilalle.
Ensin lapsia hoitaa kiltti Kirsi ja sen jälkeen tupakka Rane.
Ei ole. Ei tämä nykyinenkään ole täydellinen, mutta huomattavasti parempi kuin edellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin lapsia hoitaa kiltti Kirsi ja sen jälkeen tupakka Rane.
Juuri kun taapero on tottunut johonkin hoitajaan niin tulee uusi työtön tilalle.
Ei ole.