Oletteko olleet yhdynnässä humalaisen kanssa?
Olen 45-vuotias nainen. Avioeroni jälkeen olen käynyt baarissa saadakseni miesseuraa ja kalua. Moni mies on ollut humalassa eikä paneminen ole onnistunut. Minulla on ollut niin kova miehen tarve, että humalainenkin olisi kelvannut.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan ajattelin että olisi varmaan hauskaa panna humalaista naista itse selvinpäin kun sehän varmaankin suostuisi kaikenlaisiin pervouksiin. No sitten sain ja oli kyllä tosi huonoa, oli tiukassa että edes seisoi sitä sössötystä kuunnellessa
Olisit juottanut lisää että nainen niin kännissä ettei pysty sössöttämään.
Taluttajamies tuli jakamaan neuvoja.
Viimeksi eilen. Juotin rouvalle puolisen pulloa viiniä, se tekee hänestä villin. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan +20naista baarista "taluttanut" sänkyyn ja itsellä seisoo kännissä kuin rautakanki, eikä koskaan ole jäänyt siitä kiinni hommat. Kännissä on se huono, että munakin menee tunnottomaksi, joten kumin kanssa ei tunnu miltään, eikä lasti lennä. Joten aina kun naisille on sopinut on se jätetty pois...
Ai että ihan talutuskunnossa olevan naisen kanssa olet "neuvotellut", että kumi jätetään pois? Oon sanaton.
Ihan samaan kiinnitin huomion. Hyi helvetti mikä tapaus taas vapaalla jalalla. Itselleni ei tulisi edes mieleen alkaa ehdottelemaan känniselle ihmiselle kumin jättämistä pois.
Siis mikä on ongelma? Jos mies ja nainen on humalassa ja harrastavat seksiä niin kenelle se kuuluu. Naiset monesti ovat vielä toivoneet l
Olisi mukava saada selvää.
aina kun tarjonta on sellaista, että pitää juoda naiset kauniiksi.
Minulla on tuonne tunnukset mutta tuntuu että tuo on kuvalauta jossa voi kommentoida jäsenten omia kuvia. Onko siellä tapahtumia?