En pääse eroon kauhuista, mitä ex teki minulle
Ollaan erottu kohta vuosi sitten. Hän on kohdellut minua ja lapsiakin joskus erittäin huonosti. Nyt nämä muistot tahtovat musertaa minut.
Miten voin päästä näiden yli? Tulee itsetuhoisia ajatuksia.
Hänellä menee erittäin loistavasti nyt. On löytönyt nuoren kauniin sekä rikkaan kumppanin. Minä en voisi edes kuvitella tapailevani ketään, niin rikki olen.
miten selviän!!
Kommentit (50)
Se oli varmaan komea mies ja rakastuit sen ulkonäköön kuten naiset aina ottaa miehen pelkän ulkonäön perusteella. Komealla ulkonäöllä nainen ei saa hyvää suhdetta mieheltä. Sellaiset jännämiehet saa helposti uuden naisen. Mene kertomaan sen eksäsi naiselle miten se kohteli sinua.
Vierailija kirjoitti:
Voimia,
Älä toivota voimia. Anna niitä.
Aina joku jännämies pilaa naisen elämän. Miksette ota kilttiä ja kunnon miestä vaikka olis rumakin niin silti olisitte onnellisia sen kiltin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele hakeutumaan uuteen suhteeseen, kun on kokenut, mitä miehet luonteeltaan ovat. "Ei kaikki miehet" on puppua. Elämä kannattaa rakentaa muiden asioiden, kuin miesten ympärille. Tee sitä mistä nautit, aloittaen pienistä asioista ja pikkuhiljaa suurempiin siirtyen
Aika sairas saa olla, mikäli oikeasti näin ajattelee. Tuohan on käytännössä väite, että kun olet tavannut yhden miehen, olet tavannut kaikki. Ja jotku pässit peukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika masentavaa lukea näitä. Niinkuin me aikuiset ollaan huolissaan koulukiusaamisesta(väkivaltaa, pahoinpitelyä) ja ihmetellään, mikdi kiusaajat ei saa rangaistusta, miten voivat olla vuosia tosi julmia.
silti täällä sjatellaan, että kiusatun pitää miettiä, mitä tekee väärin ja miksi ei heti paikalla lopeta kiusaamista. Ja mennä terapiaan.
ootteko nähneet läheltä kiusaamista/pahoinpitelyä. Mitä se tekee psyykelle?Kertokaa nyt kaikille, miten siitä noustaan ylös?!
Tuota kiusaamista tällä kommenttipalstalla tuolla kulmalla harjoittaa joku sadistinen roskakasa. Karma tulee aikanaan hänellekin.
Vierailija kirjoitti:
Aika masentavaa lukea näitä. Niinkuin me aikuiset ollaan huolissaan koulukiusaamisesta(väkivaltaa, pahoinpitelyä) ja ihmetellään, mikdi kiusaajat ei saa rangaistusta, miten voivat olla vuosia tosi julmia.
silti täällä sjatellaan, että kiusatun pitää miettiä, mitä tekee väärin ja miksi ei heti paikalla lopeta kiusaamista. Ja mennä terapiaan.
ootteko nähneet läheltä kiusaamista/pahoinpitelyä. Mitä se tekee psyykelle?Kertokaa nyt kaikille, miten siitä noustaan ylös?!
Vihaamalla ja kivittämällä tekijää maailmasta tulee parempi paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootteko nähneet läheltä kiusaamista/pahoinpitelyä. Mitä se tekee psyykelle?Kertokaa nyt kaikille, miten siitä noustaan ylös?!Vihaamalla ja kivittämällä tekijää maailmasta tulee parempi paikka?
Tai kivittämällä uhria??!
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi olla huolissasi siitä miehen nykyisestä kumppanista.. Soita hänelle ja varoita.
Niin onnittele suhteesta ja mainitse että itse kerään tässä rahaa terapiaan suhteen jäljiltä.
Tekopyhää sympatiaa misandristi sekopäältä. Toivottavasti pysytkin ikuisesti sinkkuna, niin et koskaa tuhoa yhdenkään miehen elämää paskapuheillasi ja narsistin uhriutumisellasi.
Minut meinasi sekopää avokki tappaa sen jälkeen kun kestin vuosia henkistä väkivaltaa ja pettämistä. Silti en koskaan tule hairahtumaan misogyniaan tai mihinkään naisia yleistävää puheeseen.