Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä tässä tapauksessa? Huutis kaupoista kyse. OV

Vierailija
02.02.2007 |

Myin tuossa kaksi viikkoa sitten muutaman kohteen ja kaikki muut ovat maksaneet jo aikoja sitten paitsi yksi ostaja. Laitoin hänelle alkuviikosta muistutusviestin ja sanoin odottavani maksua torstaihin asti(siis eiliseen). Ostajalta tuli viesti tiistaina, että hän on jo maksanut tuotteen. Ei mitään muuta.

Laitoin hänelle vastaviestin, missä kysyin maksupäivää ja tilinumeroa mihin hän maksoi (mulla on kaksi tiliä ja annan nuo molemmat tilinumerot ostajille). Tarkistin myös kummatkin tilit sekä tiistaina, että myös tänään ja kahden viikon aikana tileille on tullut muiden ostajien maksut, paitsi tuon yhden. Ja tileillä ei ollut mitään yllätysmaksuja (missä olisi siis ihan vieras maksaja tms.).

Ostaja ei ole vieläkään vastannut tuohon toiseen viestiini ja jotenkin musta alkaa tuntumaan siltä, että tuo kusettaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaan negaa huutajalle.

Vierailija
2/3 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljäkin päivää. Olen niin monet kerrat HUOH ! selittänyt tämän Nordean tilille maksun haluaville myyjille, että alkaa kyllästyttää. Uskovat vasta kun näkevät. Mutta esim. Sampoon menee op:stä päivässä. Missä ihmeessä makuuttavat tuolla op-nordea välillä rahoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sain tuosta ostajan viestistä sen käsityksen, että hän on jo maksanut tuotteen aikaisemmin, siis viime viikolla tms.

Ja pyydän ostajia ilmoittamaan, kun ovat maksaneet. Näin saan nopeammin tuotteet matkaan.

Ja on mulle kyllä pari tyyppiä maksaneet OP:stä Nordeaan ja kyllä ne rahat ovat olleet seuraavana päivänä tilillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi