Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen NIIN tyytyväinen siihen että olen hoikka!!

Vierailija
14.07.2024 |

Entä sinä? Haluaisitko laihtua? 

Haluaisitko laihtua?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta juoppo! Taas vtuttaa?

Ei ole pakko juoda 

Vierailija
22/34 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein aloituksen eniten siksi että haluan seurata, kauanko kestää että se poistetaan. Koska nykyään ei saa enää hehkuttaa hoikkuutta koska läskiaktivismi ja kehopositiivisuus

ap

No ihan yhtä typerää on hehkuttaa jos on kuivankesän oravan näkönen

oletpa ilkeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Mä en ees ajatellut olevani onnekas ennen kuin hormonitoiminnan muuttumisen myötä alkoi yks kaks kiloja kertyä. 

Olen pieniruokainen ja syönyt aina lautasmallin mukaan. En pidä makeasta, eikä vatsani pidä rasvaisista ruoista. Olen myös liikunnallinen. Silti kiloja alkoi kertyä. En edelleenkään ole varsinaisesti lihava, mutta toivoisin olevani hoikempi. Ja kyllä, olen vähentänyt viljahiilareita, mut siitä ei selvää hyötyä ole ollut. Nyt tarkkailussa proteiinien määrä. 

Melkoista taistelua tämä on, kun aikaisempaan vertaa. 

Vierailija
24/34 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin 30kg psyykenlääkkeiden takia ja laihduin heti kun lopetin ne myrkyt. Psyyke on parempi myös. Osittain siksi, että olen hoikka!

Vierailija
25/34 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen iloinen, että olen hoikka ja ennenkaikkea terve. Suomen terveydenhoito on pulassa, kun tämänpäivän 30-40v lihavat tarvitsevat hoitoa. Monikin puolustautuu, että on terve. Niin, vielä.

En ole mitään hoitoa tarvinnut lihavuuteen muuta kuin lääkkeet määrätty ja labrakokeet välillä. Lääke määriä vain hieman lisätty. 8v sitten sain ensimmäiset lääkkeet.

N59

No, onhan sinulla jo lääkitys ollut kuan  !

Minä olen  66 v, eikä mitään lääkitystä. Aina olen hoikka ollut 

Onneksi olkoon! 🏆

En muista olleeni koskaan hoikka. Laihdutin monta kertaa ja aina kaikki tuli aina takaisin eikä sitä loputtomiin jaksa. Mielestäni en ole vielä pitkään syönyt lääkkeitä. 😁

Äitini on koko ikänsä ollut ylipainoinen, nyt yli 80v ja suunnilleen samat lääkkeet ollut jo 40v.

Niin hyvät lääkkeet nykyään että kyllä niillä ylipainoisetkin melko pitkään pystyy porskuttelemaan.

Vierailija
26/34 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, periaatteessa. Oikeasti käytännössä kehopositiivisuus on lihavuuden selittämistä kauniiksi mitä se ei ole.

ap

Ei. Vaan se tarkoittaa kehorauhaa. Annetaan kaikkien olla rauhassa solvaamiselta ja kaikenlaiselta habituksen arvostelulta. Pitäisi olla itsestäänselvää, vaan valitettavasti ei ole. 

27/34 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, periaatteessa. Oikeasti käytännössä kehopositiivisuus on lihavuuden selittämistä kauniiksi mitä se ei ole.

ap

Tuo on pazkapuhetta. 

Kehopositiivisuus on yhteiskunnallinen liike, jonka tavoitteena on saada kaikenlaisille kehoille tasa-arvoisesti kunnioitusta ja oikeuksia.

Kehopositiivisuuden avulla pyritään parantamaan marginalisoitujen ja syrjittyjen kehojen, kuten lihavien, vammaisten ja transihmisten, ihmisoikeuksia.

Kehopositiivisuudessa on kyse ihmisen oikeudesta siihen, että hänen kehonsa saa kunnioitusta vaikka ei vastaisikaan kauneusihanteita.

Siinä ei ole käsitteenä kyse painonhallinnasta, hyvinvoinnista tai fyysisestä terveydestä.

Se ei ota kantaa siihen, millaiset elämäntavat ovat terveellisiä tai epäterveellisiä. Se ei myöskään liity itsensä rakastamiseen tai positiiviseen asenteeseen.

Kehopositiivisuuden juuret ovat 1960-luvulla, jolloin yhdysvaltalaiset fat acceptance -liikkeen lihavuusaktivistit alkoivat korostaa yksilön koon ja hänen terveytensä olevan eri asioita.

Jokainen keskusteluihin ja kommentointeihin osallistuva henkilö on itse vastuussa viestiensä (eli kirjoituksensa tai muun lähettämänsä materiaalin) sisällöstä ja siitä, että ne ovat lakien ja hyvien tapojen mukaisia.

Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:

1. herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit,

2. valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,

3. rikokseen yllyttävät viestit,

4. siveettömät tai lapsen koskemattomuutta loukkaavat viestit tai

5. yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta.

Selvästi hyvän tavan vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:

1. asiattomuuksia,

2. väkivaltakuvauksia

3. vihapuhetta tai

4. kiroilua sisältävät viestit.

Järjestelmän toiminnallisuutta haittaavia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:

1. viestien monistamista

2. massapostitusta tai

3. Trollausta eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.

28/34 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen iloinen, että olen hoikka ja ennenkaikkea terve. Suomen terveydenhoito on pulassa, kun tämänpäivän 30-40v lihavat tarvitsevat hoitoa. Monikin puolustautuu, että on terve. Niin, vielä.

Joo, olen terve 54v. Ei ole mitään lääkettä.

Tänä aamuna kävin lenkillä ennen klo 8.00.

Jokainen keskusteluihin ja kommentointeihin osallistuva henkilö on itse vastuussa viestiensä (eli kirjoituksensa tai muun lähettämänsä materiaalin) sisällöstä ja siitä, että ne ovat lakien ja hyvien tapojen mukaisia.

Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:

1. herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit,

2. valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,

3. rikokseen yllyttävät viestit,

4. siveettömät tai lapsen koskemattomuutta loukkaavat viestit tai

5. yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta.

Selvästi hyvän tavan vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:

1. asiattomuuksia,

2. väkivaltakuvauksia

3. vihapuhetta tai

4. kiroilua sisältävät viestit.

Järjestelmän toiminnallisuutta haittaavia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:

1. viestien monistamista

2. massapostitusta tai

3. Trollausta eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.

Vierailija
29/34 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hoikkuus kuitenkaan takaa terveyttä koko elämän ajaksi. Lihava voi tosiaan olla terve, nyt, mutta kun sairastuu, saakin monta diagnoosia kerralla ja monta loppuelämän lääkitystä. Rahaa palaa joka kuukausi apteekkiin, mutta kyllä sen rahan mieluummin laittaisi hyvään ruokaan. Kokemuksen syvällä rintaäänellä. Itselläni paino vain nousee kun en saa oikeaa lääkitystä kilpirauhasen vajaatoimintaan.

Vierailija
30/34 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap. hävisi? 😁

Vierailija
31/34 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
32/34 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Hyvä! 👍

Vierailija
33/34 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoikkuus ei johdu anoreksiasta, asia on ok. Eilen vain katsoin Veitolan ohjelmaa anorektikoista, joita on vaikea auttaa mitenkään. Mielenterveys oli pahasti järkkynyt noilla tapauksilla. Jopa vessakäynnit olivat laitoksessa valvottuja oksentamisten ja jopa itsemurhien estämiseksi. 

Vierailija
34/34 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lta olisin kysynyt että näkyykö sinullakin sisemmät häppärit? - kuten useimmilla hoikilla naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi