Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että sopiiko lävistykset?

Vierailija
13.07.2024 |

Olen mies ja mulla on jo korvikset kummassakin korvassa. Olen miettinyt, että ottaisin toiset reiät korviin, tai jopa nenäkorun.

Korvikset menee varmasti monella, kun eivät ole mitkään kovin naiselliset. Eivät ole itselläkään sellaiset.

Olen ihan hetero, mutta en halua kuitenkaan antaa muita viboja itsetäni.

Jätänkö pelkkiin korviksiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyisin lähitutuilta niin eivät sanosi suoraa, mikä ihan ymmärrettävää. En osaa itse yhtään sanoa sopiiko vai ei.

Voikohan lävistysliikkessä kysyä näin tyhmää, ja vastaisko ne ihan rehellisesti?

Ap

Vierailija
2/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Lävistyksen nyt saat pois ja niistä ei välttämättä jää edes minkäänlaista arpea, jos tulekin katumapäälle tai siihen tulokseen, ettei lävistys sopinutkaan tai se ei työn/harrastuksen vuoksi ole käytännöllinen tai mahdollinen. 

Mulla ei ole harrastuksen vuoksi kasvoissa lävistyksiä, vaikka periaatteessa nenän sivu voisi ollakin ihan kiva. Korviksia löytyy 14. Pari olen ottanut pois, kun ei ole vaan omassa arjessa toiminut. Ja ainakaan omalla kohdallani vähän rei'itetymmät korvat ja ei-niin-hienovaraiset-ja-naiselliset korvikset eivät ole koskaan ollut työelämässä mikään ongelma. Hyvin ne passaa jakkupuvunkin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Lävistyksen nyt saat pois ja niistä ei välttämättä jää edes minkäänlaista arpea, jos tulekin katumapäälle tai siihen tulokseen, ettei lävistys sopinutkaan tai se ei työn/harrastuksen vuoksi ole käytännöllinen tai mahdollinen. 

Mulla ei ole harrastuksen vuoksi kasvoissa lävistyksiä, vaikka periaatteessa nenän sivu voisi ollakin ihan kiva. Korviksia löytyy 14. Pari olen ottanut pois, kun ei ole vaan omassa arjessa toiminut. Ja ainakaan omalla kohdallani vähän rei'itetymmät korvat ja ei-niin-hienovaraiset-ja-naiselliset korvikset eivät ole koskaan ollut työelämässä mikään ongelma. Hyvin ne passaa jakkupuvunkin kanssa. 

Näinhän se on. Itse päätän mitä otan, mutta jos ei passaa yhtää, niin en tiedä onko sekää hyvä.

Mistä sen sitte tietää, että kannattaako ottaa ylipäätään? :D

Ap

Vierailija
4/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mikä siis kysymyksesi varsinaisesti on?

Jos kysymyksesi koskee noita "ei-hetero viboja", niin omasta mielestäni enemmän lävistyksiä on VÄHEMMÄN naisellista kuin pelkät korvikset.

Vierailija
5/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Itse päätän mitä otan, mutta jos ei passaa yhtää, niin en tiedä onko sekää hyvä.

Mistä sen sitte tietää, että kannattaako ottaa ylipäätään? :D

Ap

Monenlaisia feikkikorujahan löytyy, jolla voi suht helposti testata, miltä vaikkapa joku nenälävistys näyttäisi omassa naamassa. Tai jos on yhtään photoshoppauslahjoja, niin miksipä ei silläkin. Ja kyllä noi lävistysliikkeetkin voi jeesiä ainakin siltä osin, onko anatomisesti sellainen, että joku lävistys ei tule olemaan ihan siksi mahdollinen. Nenässä ja korvalehdissä nyt ei hirveästi anatomiasta tulevia rajoitteita ole (poislukien joillain rook, tragus/anti-tragus, daith, snug). 

Vierailija
6/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita venytyskorut, ei liian isot vaan halkaisijaltaan 1cm

Vierailija
7/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mikä siis kysymyksesi varsinaisesti on?

Jos kysymyksesi koskee noita "ei-hetero viboja", niin omasta mielestäni enemmän lävistyksiä on VÄHEMMÄN naisellista kuin pelkät korvikset.

Ihan tyhmyydessää se, että pitääkö olla vähän sellainen erikoisempi/poikkeavampi tyyli muutenkin, että esim nenäkoru passaisi. En ole mikään rokkari, tatuoitu, tai emo-tyyppi. Ihan tavallinen olen vaan.

Korvikset ovat mielestäni  kuitenkin sellaiset, että passaavat lähes kaikille miehille. Tuosta "rajummaksi"  jos vetää, niin taitaa vaatia tietynlaista tyyliä/viboja, ja miltä naama näyttä muutenkin. Harvemmalle taitaa nenäkoru enää passata, vaikka korvikset olisivat ok.

Olen kokeillut mallata jotain pientä korvista nenään, että miltä se voisi näyttää. Olen vähän siinä rajoilla, että näyttääköhän ihan naurettavalta itsellä, tai sopiikohan yhtään.

Ap

Vierailija
8/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni nenäkoru usein sopii miehelle ellei nenä ole kovin pyöreä/perunamainen. Mistään homoviboista en huolehtisi. Miehuudessaan itsevarma mies voi vaikka lakata kynnet vaaleanpunaiseksi ilman että välittää mitään viboja itsestään, se on siitä itsevarmuudesta kiinni millä ne tyylivalinnat kantaa. Ville valo kajaalissaan on ollut aina tyttöjen seksisymboli, ei miesten kun ei sen olemus ole ollut mitenkään vibakas vaikka meikkaakin :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi