Naiset pitävät siitä kun miehellä on mahaa?
Hoikkana olin kuulemma liian poikamainen. Epäiltiin syönkö mitään, olenko nihilisti joka ei koskaan herkuttele, treenaanko maratonille, tms. Siitä huolimatta, että painoni oli lähempänä ylipainon kuin alipainon rajaa, ja olin muutenkin kaukana ylitrimmatusta.
Suosioni kasvoi kun olin lievästi ylipainoinen ja minulla oli esidiabeteksen oireet. Kuulemma just hyvä kroppa "ikäiselleni miehelle".
Ja kyllä, tiedän hyvin että on naisia joille mahakkuus on turn-off. Mutta luonnonkomeuteni ja sosioekonominen asemani eivät riitä hoikkiin ja liikunnallisiin naisiin.
Vielä on matkaa entiseen kuntoon, mutta paino on pudonnut nopeasti 5kg ja vointi on paljon parempi kun liikun päivättäin enkä mässäile jatkuvasti. Naisten - ainakin niiden naisten joihin minulla olisi mahdollisuuksia - silmissä mennään huonompaan suuntaan.
Kommentit (59)
Muutaman naisen kanssa asiaa puitu ja vain kolme olen tavannut, joilta meni kuulemma "jalat alta". Olen 193 cm / 134 kg ja näistä kaksi oli sellaisia 150 plus miinus jotakin cm naisia. Kaikki, myös se 180+ cm nainen, olivat jonkinlaisia kuntosalilla "asujia". Valtaosa naisista ei tämän otannan mukaan pidä vatsakkaista miehistä.
Täysin epätieteellisen tutkimukseni mukaan riippuu täysin kansalaisuudesta. Mitä pidempijalkainen ja kauniimpi venäläinen tai ukrainalainen nainen, sitä todennäköisemmin hänen miehensä on pienikokoinen, isomahainen ja karvainen.
Minulla on avovaimo ja olen isomahainen 90 kg mies. Ei ole avovaimo lähtenyt hakemaan paremman näköisiä tässä 8 vuoden aikana.
Luulen että keskimäärin samanlaisuus viehättää, ja vähän pullukka nainen kiinnostuu helpommin vähän pullukasta miehestä, tai ainakaan se pulleus ei niin haittaa. Ja odennäköisemmin saman tyyliset elintavat eikä niin ulkonäköpaineita kiloistaan kun molemmat on pulskia. Ja koska monet naiset on pulskia, voi pulskana olla parempi flaksi.
Vähemmän roskaruokaa, pullaa ja makkaraa miehet! Ei sitten tarvitse itkeä palstalla kun ei kelpaa naisille. Jos painoa on, niin pitäkää hygieniasta huolta.
Mahaa on kyllä melkein kaikilla miehillä nykyään, mitä enemmän ikää sitä enemmän, mutta myös nuorilla. Se on niin yleistä, että hoikkuuden oletetaan olevan jotenkin hankala saavuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että keskimäärin samanlaisuus viehättää, ja vähän pullukka nainen kiinnostuu helpommin vähän pullukasta miehestä, tai ainakaan se pulleus ei niin haittaa. Ja odennäköisemmin saman tyyliset elintavat eikä niin ulkonäköpaineita kiloistaan kun molemmat on pulskia. Ja koska monet naiset on pulskia, voi pulskana olla parempi flaksi.
Kyllä pullukka nainen saa komean ulkomaalaisen miehen. Ei tarvitse tyytyä suomalaiseen kaljamahaan.
Vierailija kirjoitti:
Täysin epätieteellisen tutkimukseni mukaan riippuu täysin kansalaisuudesta. Mitä pidempijalkainen ja kauniimpi venäläinen tai ukrainalainen nainen, sitä todennäköisemmin hänen miehensä on pienikokoinen, isomahainen ja karvainen.
...Ja paksulompakkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pullukka nainen saa komean ulkomaalaisen miehen. Ei tarvitse tyytyä suomalaiseen kaljamahaan.
Kaikki ei halua ulkomaista miestä vaan on ihan tyytyväinen siihen kaljamahaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei halua ulkomaista miestä vaan on ihan tyytyväinen siihen kaljamahaiseen.
No siinähän olet ja korjaat möhömahan jälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin treffeillä miehen kanssa jolle naisen ihannekoko oli 150/40. Mä ylitin ton sen verran, että olen 160/50. Kuuntelin ihannenaisen määritelmää yli 2 tuntia. Katsoin keski-ikäistä miestä, jolla oli valtava vatsa, jota ei Tinder-profiilissaan näkynyt. Kuuntelin *ttuilua siitä millainen järkäle on suominainen. Kokemukseni jälkeen en usko, että ap on trolli.
Miksi kuuntelit? Minä olisin jaksanut ehkä kaksi minuuttia.
Nainen haluaa tyypillisesti, että mies on häntä isokokoisempi, myös painonsa puolesta. Ainakin jos ei nyt tosi lihava ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän tässä puhuttiin että monet pulleanpuoleiset tosiaan mieluummin ottaa sen itsensä kaltaisen möhömahan kuin hoikan atleettikaverin. Kansalaisuudesta viis.
Vierailija kirjoitti:
Keskiajalla miksei nykyäänkin miehen tuli olla vatsakas, isokokoinen. Mielummin iso maha ja leppoisa kuin pieni, laiha ruikuttaja, valittaja.
Ruikutus ei nyktään totisesti korreloi kilojen kanssa. Se onnistuu mainiosti ihan kaikenkokoisilta miehiltä. Ja se on suurin turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän tässä puhuttiin että monet pulleanpuoleiset tosiaan mi
Kyllä se kansallisuus on tärkeää, ainakin suomalaisen mielestä.
Mammoja ei kannata ottaa niin vakavasti. Puheet on puheita ja toiminta sitten eri juttu.
Mammat tykkää vahvoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Dadboddy on suosituin. Ei lihava muttei laihakaan.
Näinpä. Hitto mä haluan isivatsan. Ehkäpä sit löytyisi nainen joka ei petä, tai ole epävakaa narsku.
M30
Miehenä juon kaljaa että edes jollain olisi tissit tässä suhteessa.
Muutama kilo ei haittaa, mut sit rupeaa menemään miinukselle.