Naiset pitävät siitä kun miehellä on mahaa?
Hoikkana olin kuulemma liian poikamainen. Epäiltiin syönkö mitään, olenko nihilisti joka ei koskaan herkuttele, treenaanko maratonille, tms. Siitä huolimatta, että painoni oli lähempänä ylipainon kuin alipainon rajaa, ja olin muutenkin kaukana ylitrimmatusta.
Suosioni kasvoi kun olin lievästi ylipainoinen ja minulla oli esidiabeteksen oireet. Kuulemma just hyvä kroppa "ikäiselleni miehelle".
Ja kyllä, tiedän hyvin että on naisia joille mahakkuus on turn-off. Mutta luonnonkomeuteni ja sosioekonominen asemani eivät riitä hoikkiin ja liikunnallisiin naisiin.
Vielä on matkaa entiseen kuntoon, mutta paino on pudonnut nopeasti 5kg ja vointi on paljon parempi kun liikun päivättäin enkä mässäile jatkuvasti. Naisten - ainakin niiden naisten joihin minulla olisi mahdollisuuksia - silmissä mennään huonompaan suuntaan.
Kommentit (59)
Suurimmalla osalla miehistä pömpöttää "kaljamaha" , yök.
Naiset haluaa kun heidän kehoa arvostellaan?
Kävin treffeillä miehen kanssa jolle naisen ihannekoko oli 150/40. Mä ylitin ton sen verran, että olen 160/50. Kuuntelin ihannenaisen määritelmää yli 2 tuntia. Katsoin keski-ikäistä miestä, jolla oli valtava vatsa, jota ei Tinder-profiilissaan näkynyt. Kuuntelin *ttuilua siitä millainen järkäle on suominainen. Kokemukseni jälkeen en usko, että ap on trolli.
Miten edes pystyy syömään niin paljon että maha kasvaa? Olkoon mies tai nainen. Aika uutterasti saa syöttökaukalolla kyllä käydä. Jokin syömishäiriö? Vai mikä sen aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Laihana nainen ja kuiva.
Mikään ei ole niin kuvottava kuin märkä ja limainen. Kaikki pehmeät osat myös turn off.
Vierailija kirjoitti:
Kävin treffeillä miehen kanssa jolle naisen ihannekoko oli 150/40. Mä ylitin ton sen verran, että olen 160/50. Kuuntelin ihannenaisen määritelmää yli 2 tuntia. Katsoin keski-ikäistä miestä, jolla oli valtava vatsa, jota ei Tinder-profiilissaan näkynyt. Kuuntelin *ttuilua siitä millainen järkäle on suominainen. Kokemukseni jälkeen en usko, että ap on trolli.
Ihan kivan kokoinen sinä olet, sellainen funsize. Et mitenkään tyypillinen suominainen joka kieltämättä on vähän ylipainoinen ja tuossa 160 pituudessa painot yleensä huitelee siellä 80- 90 kilon paikkeilla.
En nyt sanoisi normaalia tyypillistä suomalaista naista kovin isoksi sillä esimerkiksi yleisin rintaliivien kokokin on 70-75 B . Housuissakin Eniten myyty koko on M koko. 36-38. Toki poikkeuksiakin löytyy, mutta pääsääntöisesti ihan normikokoisia on suurin osa.
Naiset ei tykkää hintelästä mutta ei myöskään lihavasta eikä saa olla liian bodattu. Kannattaa muuten googlettaa mitä se nihilisti oikeasti tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehen on ehdottomasti oltava hoikka ja sporttinen. Ammatilla ei ole väliä kunhan elättää jotenkin itsensä. Saa olla lyhyt eikä tarvitse olla luonnostaan komea"
- sanoi ei kukaan nainen koskaanJoo, ei tarvii olla hoikka ja mikä nyt sitten luokitellaan komeaksi. Itse en tykkää ns. kiiltokuvapojista
T. Nainen
Muutkaan naiset eivät pidä.
Kaikkia muitakin kiinnostaa se sama mies. Pitkä, luonnostaan harteikas, ei liian siloiteltu, jne.
Tarkoitin niitä "laatikkoleukakirurgeja". Eikä tarvii olla pitkä
Keskiajalla miksei nykyäänkin miehen tuli olla vatsakas, isokokoinen. Mielummin iso maha ja leppoisa kuin pieni, laiha ruikuttaja, valittaja.
Dadboddy on suosituin. Ei lihava muttei laihakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten edes pystyy syömään niin paljon että maha kasvaa? Olkoon mies tai nainen. Aika uutterasti saa syöttökaukalolla kyllä käydä. Jokin syömishäiriö? Vai mikä sen aiheuttaa?
Onnistuu yllättävän helposti.
Liikunta pois melkein kokonaan ja herkkuja useampana päivänä viikossa. +10kg tuli todella nopeasti. Tulipahan opittua, että ne jutut "luonnostaan hoikasta" ovat ihan täyttä huuhaata.
ap
Riippuu kehosta, tai kaikki käy. <nämä vastaukset puuttuivat.
Jos on lihaksikas, maha ei haittaa mitään. Jos on vain lihava, ei kiinnosta niin paljon muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tykkää hintelästä mutta ei myöskään lihavasta eikä saa olla liian bodattu. Kannattaa muuten googlettaa mitä se nihilisti oikeasti tarkoittaa.
Tiedän kyllä mitä se oikeasti tarkoittaa.
Tuo on termi jota käytettiin, siksi mainitsin sen avauspostauksessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Keskiajalla miksei nykyäänkin miehen tuli olla vatsakas, isokokoinen. Mielummin iso maha ja leppoisa kuin pieni, laiha ruikuttaja, valittaja.
Hassua kuinka naiset näkevät miehen ulkonäön luonteena.
Kun kaksi erinäköistä miestä käyttäytyy samalla tavalla, toisella se on itsevarmuutta ja johtajuutta, toisella Napoleon-syndroomaa.
Tai toisella se on ihanaa ujoutta ja vaatimattomuutta, toisella epäilyttävää outoutta ja vässykkämäisyyttä.
Läskit miehet haluaa kuvitella että ovat naisten ihanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä mitä se oikeasti tarkoittaa.
Tuo on termi jota käytettiin, siksi mainitsin sen avauspostauksessa.ap
Selittäminen olisi turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Läskit miehet haluaa kuvitella että ovat naisten ihanne
Moni tykkää. Ei naisetkaan niin täydellisiä ole.
Tuo lähiö vs kallis alue muugten pitää täysin paikkansa.
Tälläkin paikkakunnalla lähiössä asuu vaikka kuinka pitkiä tummia, komeita ja lihaksikkaita miehiä.
Mutta sporttiset ja hyvännäköiset naiset lähiöstä puuttuvat. Kalliilla alueella heitä sitten riittää vaikka muille jakaa.