Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pitävät siitä kun miehellä on mahaa?

Vierailija
13.07.2024 |

Hoikkana olin kuulemma liian poikamainen. Epäiltiin syönkö mitään, olenko nihilisti joka ei koskaan herkuttele, treenaanko maratonille, tms. Siitä huolimatta, että painoni oli lähempänä ylipainon kuin alipainon rajaa, ja olin muutenkin kaukana ylitrimmatusta.

Suosioni kasvoi kun olin lievästi ylipainoinen ja minulla oli esidiabeteksen oireet. Kuulemma just hyvä kroppa "ikäiselleni miehelle".

Ja kyllä, tiedän hyvin että on naisia joille mahakkuus on turn-off. Mutta luonnonkomeuteni ja sosioekonominen asemani eivät riitä hoikkiin ja liikunnallisiin naisiin.

Vielä on matkaa entiseen kuntoon, mutta paino on pudonnut nopeasti 5kg ja vointi on paljon parempi kun liikun päivättäin enkä mässäile jatkuvasti. Naisten - ainakin niiden naisten joihin minulla olisi mahdollisuuksia - silmissä mennään huonompaan suuntaan.

Mitä mieltä siitä kun miehellä on mahaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen hoikkuutta ja sporttisuutta vastaa miehen geenikomeus, raha ja status. Näin se parisuhdemarkkinoilla menee.

Vierailija
2/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen hoikkuutta ja sporttisuutta vastaa miehen geenikomeus, raha ja status. Näin se parisuhdemarkkinoilla menee.

Taas katkeraa valitusta, olet vissiin saanut aika monet pakit. Usko vaan, syy ei ole se raha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on.

Sporttikroppanainen haluaa asua laadukkaasti ja ajella mukavasti laatuautolla.

Jos naisella on itsellään pätäkkää, miehelläkin pitää olla.

Jos naisella ei ole itsellään pätäkkää, miehellä pitää olla.

Miehen sporttisuus on toivottua, mutta tulee tärkeysjärjestyksessä geenikomeuden, rahan ja statuksen jälkeen.

Jos nainen vaatii että miehen pitää olla sporttinen, voin taata 100% varmuudella ettei köyhä ja luonnostaan vaatimattoman näköinen mies käy.

Vierailija
4/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas katkeraa valitusta, olet vissiin saanut aika monet pakit. Usko vaan, syy ei ole se raha

Kyllä se on.

30+ iässä olen huomannut, ettei pariutuneella ja sporttisella naisella ole koskaan matala elintaso, riippumatta naisen omista tuloista.

Vierailija
5/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on.

30+ iässä olen huomannut, ettei pariutuneella ja sporttisella naisella ole koskaan matala elintaso, riippumatta naisen omista tuloista.

Tämän huomaa myös kun asuu erilaisella alueella.

Lähiössä ei hyväkroppaisia kovasti yli 20v naisia ollut käytännössä ollenkaan.

Kalliilla alueella vilisee naisia jotka ovat hyväkroppaisia, sekä liikunnan että geenien ansiosta. Väitän että jos tutkittaisiin vaikka naisten vartaloiden mittasuhteita alueiden asuntohintojen perusteella, paljastuisi että kalliimpien alueiden naiset ovat käytännössä eri rotua.

Miehissä ei ole vastaavia eroja. Ero sporttisuuden suhteen ei ole yhtä radikaali vaikka täällä enemmän hoikkia miehiä onkin, ja ratkaisevasti genetiikan osalta täällä asuu ihan samanlaisia pallinaamoja kuin köyhemmälläkin alueella.

Vierailija
6/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen on ehdottomasti oltava hoikka ja sporttinen. Ammatilla ei ole väliä kunhan elättää jotenkin itsensä. Saa olla lyhyt eikä tarvitse olla luonnostaan komea"

- sanoi ei kukaan nainen koskaan

Vierailija
7/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) aivot -

2) lihakset

Vierailija
8/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa oli tosi paljon tuhteja miehiä ja poikia. Kyllä normaali paino olisi kauniimpaa, eikä mikään mahdoton toive, sehän on terveydellekin parempi kun pudottaa liian painon pois.

Vierailija
9/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne sporttikroppanaiset (mitä nyt tarkoittaakaan) myös hankkivat korkeamman koulutuksen, koska ovat aktiivisia ihmisiä. Ja siten tapaavat myös todennäköisemmin vastaavan tasoisen koulutuksen omaavia miehiä.

Vierailija
10/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, maha on hyvä iskunvaimentaja seksi touhuissa.

Vierailija
11/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkkumarkkinoilla, niin ennemmin katselisin urheilullisen näköistä miestä. Oma on tässä vuosien varrella vatsan kasvattanut, mutten sen takia aio erota.

Vierailija
12/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta. Olen ollut ylipainoinen koko ikäni enkä ole ikinä saanut minkäänlaista huomiota naisilta. On tehty yhteiskuntatasolla asti selväksi, että ylipainoisena miehenä ei edes saa yrittää naisia netin ulkopuolella lähestyä.

Vierailija
13/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehen on ehdottomasti oltava hoikka ja sporttinen. Ammatilla ei ole väliä kunhan elättää jotenkin itsensä. Saa olla lyhyt eikä tarvitse olla luonnostaan komea"

Joo, ei tarvii olla hoikka ja mikä nyt sitten luokitellaan komeaksi. Itse en tykkää ns. kiiltokuvapojista

T. Nainen

Vierailija
14/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän saa olla mahaa, mutta kun sitä on liikaa, se alkaa olla terveyshaitta. Kun on muuten hyvä mies, en lähde liian suuren mahan vuoksi kumppania vaihtamaan.

Vierailija
15/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on varsinainen lihavuori ja todella lutuinen

Vierailija
16/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ne sporttikroppanaiset (mitä nyt tarkoittaakaan) myös hankkivat korkeamman koulutuksen, koska ovat aktiivisia ihmisiä. Ja siten tapaavat myös todennäköisemmin vastaavan tasoisen koulutuksen omaavia miehiä.

Myös kuntosaliohjaajat ja muut ei-koulutetut sporttikroppanaiset päätyvät pariutumaan mukavasti tienaavien miesten kanssa.

Vierailija
17/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tarvii olla hoikka ja mikä nyt sitten luokitellaan komeaksi. Itse en tykkää ns. kiiltokuvapojista

T. Nainen

Muutkaan naiset eivät pidä.

Kaikkia muitakin kiinnostaa se sama mies. Pitkä, luonnostaan harteikas, ei liian siloiteltu, jne.

Vierailija
18/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut tämän ennenkin.

Työssäni liikunta-alallla olen huomannut vuosien varrella, että kun mieskollegani lähtevät töistä vanhoilla autonromuilla, naisilla - jos ovat vakiintuneessa parisuhteessa - on kaikilla uudet/premium-kärryt alla. He eivät vanhoilla romuilla ajele.

Vierailija
19/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun halaat, maha möllöttää tiellä. Muusta puhumattakaan.

Vierailija
20/59 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinustako on geenikomeutta havaittavissa jo mies on läskimaha? 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi