Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kykenetkäö nauttimaan elämässä pienistä asioista kuten esim onko syöminen sinulle vain ahmimista ja suorittamista?

Vierailija
13.07.2024 |

Mites on?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Just söin maittavan aterian rauhallisesti makustellen ja nyt sulattelen tuulettimen edessä sometellen. Hyvä ruoka parempi mieli, sanottiin aikoinaan jossain mainoksessa. Voisi illan päälle käydä ostamassa vielä jäätelöä. 

Vierailija
2/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päivittäin nautin elämän pienistä asioista. Kuljen luonnossa ja nautin kaiksta kauniista, nautin linnuista ja kaiken maailman pörrriäisitä. 

Nautin hyvästä kirjasta.  Nautin kun saan olla ja asua yksin.  Rakastan rauhaa ja nautin siitä.  Minun on helppo nähdä elämän valoisat puolet, ne pienetkin ilot.

Ruoka on minulle ruokaa, välttämättömyys. Polttoaine jota ilman ei pysy hengissä.  En pidä ruokaa minään nautintona enkä mässää enkä ahmi.  En pidä ruoanlaitosta ja yritän päästä mahdollisimman vähällä. Kuitenkaan en osta eineksiä enkä roskaruokaa, ne maittaa vielä vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tiedä muita tapoja syödä kuin ahmiminen?

Kaikki ei todellakaan ole ahmimishäiriöisiä 🙄.

Vierailija
4/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin hyvistä kirjoista ja tarinoista. Saa ajatukset hetkeksi pois esim kaikesta pskasta mitä uutiset tuuttaa.

Vierailija
5/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuulunut niihin, jotka jotenkin nauttivat ruuasta sen erityisemmin tai palkitsisivat/lohduttaisivat itseään ruualla. "Unohdan" aika helposyi syödä, mutta toisaalta ajattelen sen olevan polttoainetta ja yritän pitää ruokavalion mahdollisimman terveellisenä, jota kehoni voi parhaalla mahdollisella tavalla ja on niin suorituskykyinen, kuin mitä haluan sen olevan. 

Olen ehkä tylsä ruokaseuralainen :D

Vierailija
6/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se oli aika epänormaalia, ettei nauti syömisestä. 

Vierailija
7/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hyvä ruoka on hyvää.

Vierailija
8/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti mistään. Kaikki on suorittamista.

Vierailija
9/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nauti mistään. Kaikki on suorittamista.

Otan osaa 💔

Vierailija
10/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön, juon ja nain aina nauttien suuresti! Elämän parhautta

Vierailija
11/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka on minulle ruokaa, välttämättömyys. Polttoaine jota ilman ei pysy hengissä.  En pidä ruokaa minään nautintona enkä mässää enkä ahmi.  En pidä ruoanlaitosta ja yritän päästä mahdollisimman vähällä. Kuitenkaan en osta eineksiä enkä roskaruokaa, ne maittaa vielä vähemmän.

Ruoka on parasta! Ai että on ihana syödä ja tehdä ruokaa

Vierailija
12/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskivertonainen painaa lähes 80kg (yli 70) ja pituutta vain 160cm niin onhan siihen mätetty. 

Vierailija
13/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keskivertonainen painaa lähes 80kg (yli 70) ja pituutta vain 160cm niin onhan siihen mätetty. 

Ja tämähän ei kysytty 🤦🏻. Ootko mättänyt myös aivosi pihalle?

Vierailija
14/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä vain eletään ja mä haluan elää sen nauttien  hyvästä ruoasta ja juomasta. En syntynyt syömään pupun ruokaa.

Se, että naapurin Pertti tai K-kaupan Matti tai joku muu  Kyllikki Katriina ei pidä ulkonäöstäni ti pitää mua vaikka läskinä niin, sillä ei ole mitään merkitystä mulle.

N58v

Vierailija
15/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko itsestäsi, vai miten tämä asiaan liittyy? 

Ap:n kysymykseen vastaan, että todellakin nautin hyvän ruoan syömisestä ja muistakin pienistä asioista, kuten vaikkapa nyt lomalla siitä, kun istun kesäiltaa laiturilla ja kuuntelen veden liplatusta. Ei elämä saa olla pelkkää suorittamista.

Vierailija
16/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä asioista se elämän onni koostuu, jos niistä ei osaa nauttia, niin onnea on vaikea löytää.

Vierailija
17/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kova treenaaminen ja voima, nopeus, notkeus ja voittamattomuus on suuria nautintoja. Ruoka on vain pakollinen polttoaine. En edes nauti siitä mässyttämisestä. Sain nuorempana niin kovia tällejä päähän että makuaistit on kärsineet ja tylsistyttäneet aivot. Kovuus on se juttu mitä haen ja mistä saan nautinnon. Se että olen kovempi kuin muut.

Tein äsken 37 puhdasta leuanvetoa. Tunnelma on täpissä. Irvistelin muskeleiden kanssa peilin edessä.

t. viimeinen saunavuoro

Vierailija
18/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tilanteeni toistaiseksi on hieman sekava ja stressaava niin pystyn siitä huolimatta. 

Vierailija
19/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat "nauttimisella"? Mulle kun se kuulostaa erittäin liioitellulta, ja usein mietin että kokevatko nämä "nauttijat" oikeasti jotain erityistä nautintoa ruoasta, vai liioittelevatko he vaan rankasti...

Syöminen kuitenkin on biologinen pakko jos meinaa hengissä säilyä. Ja tietysti sitä mieluummin syö jotain joka ei maistu pahalle. Mutta se on minulle silti erittäin kaukana "nautinnosta"; lasken "nautinnoksi" esim orgasmin, eikä jokin syöminen tietenkään ole millään lailla verrannollinen.

En siis ikinä sanoisi "nautin syömisestä" ja jos rehellisiä ollaan, pidän noin sanovia ihmisiä noh... vähän yksinkertaisina ja liioittelevina. 

Vierailija
20/25 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat "nauttimisella"? Mulle kun se kuulostaa erittäin liioitellulta, ja usein mietin että kokevatko nämä "nauttijat" oikeasti jotain erityistä nautintoa ruoasta, vai liioittelevatko he vaan rankasti...

Syöminen kuitenkin on biologinen pakko jos meinaa hengissä säilyä. Ja tietysti sitä mieluummin syö jotain joka ei maistu pahalle. Mutta se on minulle silti erittäin kaukana "nautinnosta"; lasken "nautinnoksi" esim orgasmin, eikä jokin syöminen tietenkään ole millään lailla verrannollinen.

En siis ikinä sanoisi "nautin syömisestä" ja jos rehellisiä ollaan, pidän noin sanovia ihmisiä noh... vähän yksinkertaisina ja liioittelevina. 

Minä ainakin sanoin nauttivani hyvän ruoan syömisestä. Jos olen mielestäsi yksinkertainen, kun nautin päästessäni syömään hyvän aterian, niin sitten olen. Minun mielestäni sinä taas menetät paljon, jos et ollenkaan nauti syömisestä. 

Muistuttaisin vielä, että hyvän ruoan, josta nauttii, ei tarvitse olla epäterveellistä mättöä. Ei se onneksi niin mene, että jokainen joka tunnustaa osaavansa nauttia syömisestä, on ylipainoinen ja rupukuntoinen, vaikka osa täällä tuntuu niin uskovan. Syömishäiriöisiä liikenteessä ilmeisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän