Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pierugallup - perheenne pierukulttuuri?

Vierailija
09.09.2008 |

Päästelläänkö teillä avoimesti?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vahingoille tietenkään mitään voi, mutta jos joku alkais oikein antaumuksella paukutteleen, niin ohjaisin vessaan! :)

Vierailija
2/13 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoon, se on mun koti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai minä ja lapset, mies on sen verran sivistynyt, että tekee sen vessassa mutta ihan kuuluvasti. Ruokapöydässä ei kukaan.

Vierailija
4/13 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissa kyllä piereskeltiin ja oli muka niin helvetin hauskaa. Kun aivoni kehittyivät = kasvoin vähän vanhemmaksi, aloin kyseenalaistaa mm. tuota toimintaa. Ei kuulu mun mielestä hyviin tapoihin vaikka rennosti kotona otankin. Rento voi olla ilman että paskoo tasaseen tahtiin housuunsa muiden kuullen.

Ja ihan vinkki vinkki: jotain vikaa on ruokavaliossa jos koko ajan pitää paukuttaa!

Vierailija
5/13 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mulla on myös hyvätapainen mies, ei koskaan piereskele mun kuullen. Äijäporukassa harrastavat (tyyliin mökkireissut), mutta ei kotioloissa. En kyllä voi kuvitella että oltais yhdessä sohvalla jossain paskankatkussa ja vitsailtais sille. Saatikka että romantiikka tuossa kukkisi.

Yök.

Vierailija
6/13 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kukaan ikinä ruokapöydässä eikä mitään "toisten naamalle/haista tätä" -menoa. Ruokavaliossamme voi olla jotain viallakin, mutta sen verran on kohdallaan että emme haise :)

Vierailija
7/13 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi minä ja lapset joskus kun ollan keskenämme.

Mies hoitaa kaasuttelut aina vessassa ja minäkin pyrin siihen kovasti. Raskausaikana maha kupli välillä niin, että oli pakko päästellä tuhnuja joskus jopa autossa...

Vierailija
8/13 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piereminen on sitä, että pääsetellään peräreiästä ilmaa/kaasua; ei siis sitä, että päästellään jotain kiinteää. Ei ihme, jos ällöttää tuollainen tapa, että paskotaan housuun...

Rento voi olla ilman että paskoo tasaseen tahtiin housuunsa muiden kuullen.

Vierailija
9/13 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, en tarkoita konkreettisesti housuun paskomista, mulla on vaan tapana todeta että tuo piereskely = housuun paskomista. Samat on aromit.

terveisin viitonen

Vierailija
10/13 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruokapöydässä. Mies on muka sivistyneempi eikä päästä kuin unissaan.

Vierailija
11/13 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joskus päästää ja sanoo vaan: "oho!" ja väittää että muka oli vahinko...

Multa on joskus päässyt vahingossa miehen seurassa mutta vältän sitä. paukutan mielummin vessassa tai eri huoneessa. Lasten seurassa päästelin joskus kun ne olivat pieniä.

Lapset tietty paukuttelee joskus mutta pyrin välttämään tekemästä numeroa jottei siitä tule uutta "temppua".

Vierailija
12/13 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta vahingossa, mies tieten tahtoen "vahingossa" ja minä nyt kun olen raskaana, en voi aina pidättää kaasuja.. Varsinkin kun makuulle asetun, niin sitä vaan tulee.. =0/

Ei ikinä toisten syödessä, ei vieraiden aikana, ei kisoja tms..

Vierailija
13/13 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten paitsi ruokapöydässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan